Goedemorgen meiden!. De laaste 4 mnd een nette regelmatige cyclus. En nu gewoon 1 dag te laat!. Nog niet getest want vanmorgen werd ik wakker met een zeurend gevoel in mijn buik 😔. Vandaag zal ik dan vast wel ongesteld worden... *zucht*.
Pfff zo lang! Misschien heb je deze cyclus gewoon geen eisprong gehad en komt je menstruatie er binnenkort toch aan? Dat gebeurt wel eens heb ik gehoord hier op het forum. Hopelijk kan je bij je gyn toch wat meer duidelijkheid krijgen, vreemd dat je ineens zo een uitschieter hebt!
Yes ik mag ook op rood!!! Hoe raar het ook klinkt maar ik ben gewoon blij dat ik niet langer hoef te wachten en eindelijk verder kan. Voor de dames op het wachtbankje, succes en hopelijk snel een zwangerschap of een ongi.
@puppy fijn duidelijkheid! @De rest wat een onzekerheid dames super irritant hopelijk snel duidelijkheid voor jullie knuffel
Ik wil ook wel duidelijkheid dus snap dat je daar echt blij om kan zijn! Hopelijk wert de rest die in onzekerheid zit ook snel duidelijkheid
Fijn puppy!! Ik hoop dat ook snel te hebben.. Begin ergens ook te twijfelen aan de action test.. als je op Internet gaat zoeken kom ik er weer slechte verhalen over tegen
@puppy: fijn dat je nu duidelijkheid hebt, succes in de volgende ronde! @blackbird: misschien nog een test doen? de verhalen verschillen heel erg op het internet, ik heb er juist weer goede ervaring mee, duidelijke testen gehad.. succes @laura: nog geen duidelijkheid dus.. balen zeg
Hier ook ongesteld geworden dus ik mag ook op rood. Iedereen gefeliciteerd die zwanger is en heel veel succes voor iedereen die nog afwacht of doorgaat naar de volgende ronde!!
Hier 1 dag over tijd, wel lichte krampjes en rugpijn, denk dat het er wel aankomt de ongi maar is er nog niet. Afwachten... Ik doe morgen of overmorgen een test al de ongi weg blijft.
Hier mogelijk slecht nieuws over mijn vriendin... Gisteren had ze toch haar eerste echo op 5 weken en 4 dagen... Haar bloedonderzoek was goed, hcg was gestegen tot ongeveer 3500... Maar door het hoge hcg-niveau, twijfelden ze of alles wel in orde was, er was nog maar een beginnend vruchtzakje te zien. Morgen moet ze dus opnieuw op controle en als het dan niet goed is, vrezen ze voor een BBZ... Iemand ervaring mee? Kan goed zijn dat ik met haar mee ga naar de fertiliteitskliniek... Is een eindje rijden en ik wil niet dat ze bij slecht nieuws alleen naar huis moet komen zover... Brrr krijg het er zelf benauwd van! Hoop dat alles oké is en dat de echo gewoon te vroeg genomen is!
Dors vervelend voor je vriendin. Hopelijk is alles goed.l Hier mag ik helaas op rood. Succes meiden die nog moeten testen.
En dragonberry... (je was tegelijk met reageren) Wat een perfecte cycli heb jij zeg!! Ben er jaloers op haha!
Inderdaad een mooie cyclus. Ik hoop dat morgen mn rode vloed ook doorbreekt. Hopelijk is de volgende ronde wat korter zodat ik wel in het lijstje met iedereen van deze terecht kom. Is zo gezellig met jullie allemaal hahaha en anders ga ik er gewoon onderduiken
@vanesje Black en Lindaatje balen meiden! @dora spannend hopelijk is alles goed heb geen ervaring met bbz sorry
Hi Laura, ik zit nu ook gewoon te wachten. Normaal op 8-11 DPO al ongi, inmiddels zit ik op 17dpo en nog steeds geen rood, maar ook geen positieve test (afgelopen zaterdag getest). Ik wil zo graag ongesteld worden, te bizar eigenlijk. Ik heb dit nog nooit gehad, en krijg zo weinig vertrouwen in mijn lichaam.