Hier nog steeds geen rood.. Twijfel of ik morgen ochtend weer zal testen of gewoon maar even zal afwachten. Morgen 5 dgn overtijd. Aaaaaah verschrikkelijk dit!!..
Spannend Pebbels...! Je had al een roze test, ik denk ook dat die nu nog meer roze zal zijn morgen. Ik mag op datumloos in deze lijst en gewoon op zwart, deze maand geen ovulatie en menstruatie gehad. Geen idee wanneer er wat komt. Dus ook geen idee naar welk NOD groepje ik mag doorschuiven ook...
Hoi dames. Test net om wit. Allemaal zo raar ben zo vaag misselijk enz. Nou ja ik ga denk deze maand maar temperaturen lijkt me handig. Dit even laten bezinken en dan Door gaan.
Maak de test open van kruidvat. En dan zie je de test streep. Vakje van conrole is paarse streep test hcg lijn niet maar dan op de rand van overgaan na papier dikke paarse lijn. Andere test open gemaakt twee stuks die hebben dat niet vaag. Weten jullie wat dat is
Dames ik ga Door na de volgende ronden. Clearblue zegt niet zwanger...Dus toch miskraam gehad. Ik kan nu verder en hopelijk volgende wel goed. Tis nu alleen afwachten wanneer ei sprong hahaha Denk dat ik me ga wagen aan ovulatie testen. Straks maar eens halen
Wat verdrietig Pebbels. Volgens mij is die streep verder op de strip gewoon opgehoopte kleurvloeistof en kun je daar niks van aflezen. Ik had het echt gehoopt voor je. Ik heb ook al 2x voor NOD een licht streepje gehad en toch ongesteld geworden. Ik zie het dan maar als een mislukte innesteling. Niet minder rot natuurlijk. Veel geluk gewenst de volgende maand!
Zo sta ik er ook in hoor...mislukte innesteling. Net de digitale open gemaakt om bat er uit halen enz. Heeft iemand dat wel eens gedaan. Waarom heeft deze drie strepen?
Zo net ovulatie testen gekocht maar eens lezen hoe en wat en dan kijken of aankomende maand weer raak is hahahha Wat zijn wij vrouwen toch raar bezig af en toe
Pfff Pebbles wat rot... Had het vorige maand ook, doet toch wel even wat met je hé? Kom maar wat tot rust meid! Goldsword, hopelijk snel duidelijkheid! Ben je al lang gestopt met de pil?
Ja doet inderdaad wel wat met je. Het heen en weer geschommeld in emoties pffffff. Dinsdag moet ik langs verloskundige.. Ze wil me zien en na checken. Ivm mijn verleden. Me vriend en ik zijn er redelijk onder...we klussen gezellig verder
Wat rot pebbels! Zie je in t volgende forum? 1 tm 7 aug? Succes dames volgende ronde!💋💋💋
Rot pebbels hopelijk zet je ongi dan maar Door kunnen jullie ook weer verder @gold ook nog steeds in onzekerheid? Irritant joh
Oh pebbels: wat rot voor je! Dikke knuffel! En wat vreemd Hadassa dat je helemaal niets had deze maand! Hogelijk volgende maand meer duidelijkheid! !