Ooh wat een bekende namen, hallo allemaal! Ik meld me ook weer: 30 jaar, vierde ronde, tweede kindje, NOD 2 juli (onregelmatige cyclus) Ga mijn banner nog even aanpassen. Good luck meiden, op naar veel roze!
Wat een verschil met de eerste keer om zwanger te raken was gelijk ronde 1 zwanger en er eig niet zo mee bezig! Nu ronde 3 en merk dat ik er veel mee bezig ben wat ik eig niet wil..spannend!
@mamalap succes meid @vlindertje Nightshade en Jozefien welkom! @bella herkenbaar hier al ronde 6 inmiddels @ovu test ik gebruik ze wel zodat ik ongeveer weet wanneer mijn ei is mijn cyclus word namelijk al korter. Ik denk deze ronde weer wat korter omdat ik sinds deze ronde helemaal geen borstvoeding meer geef aan mijn dochter. Super spannend
Ben vanaf gisteren ook alvast gestart met ovu-testen... Beetje schrik dat mijn cyclus misschien in de war is door de vmk. Mijn vriend staat al weer klaar voor de volgende ronde 't Heeft wat lang geduurd voor hij nog eens mocht 'proberen' de afgelopen weken Komt wel goed met ons! Ik hoop ook echt op veel roze!
Ja hier toch ook wel ovu testen hoor. Omdat ik zo onregelmatige cclyclus heb toch wel fijn om de bevestiging te hebben. Ik heb gewoon die van action want die werken bij mij en zijn mooi goedkoop haha
Idem hier! We zijn er deze voormiddag nog langs geweest, heb een stuk of 8 doosjes in de kast liggen nu denk ik
Inderdaad, dat heb ik daar ook wel meer Ben ook super-verslaafd aan die chocolade pinda's en cornflakes (paarse zakje van Jack klein ofzoiets)... Ik neem altijd alle zakjes mee die in het rek staan en ik eet er wel minstens eentje per dag! Dus ik moet ook om de zoveel weken terug om mijn voorraad in te slagen... Vandaag had ik geluk, het rek was net bijgevuld en lag dik opgestapeld
Mis stom maar de action ovu testen dat doe je vanaf dag 12 zo'n beetje en dan elke ochtend of ?????? Zat te denken om maar eens te proberen
Ligt een beetje aan hoelang je cyclus is. Ik heb meestal mn ei op dag 14 dus ik begin rond dag 10 a 11 met testen. Ik begin dan met 1 per dag. Als ik mn ei verwacht test ik extra en dan gebruik ik ook de cb erbij om de smiley te zien maar das puur omdat ik er daarvan nog 2 heb. Ik ga ze niet weer kopen omdat ik met action ook een knal test had
Het is inderdaad meer geworden dan alleen ovulatie testen haha. Maar tis ook zo'n heerlijke winkel die zakjes ken ik zo niet.
Ik start meestal met testen rond dag 14-15, omdat mijn eisprong gewoonlijk op dag 17-18 is... Het verschilt bij iedereen, maar ik veronderstel als je op dag 10 begint te testen, dat je snel zal merken wanneer jouw eisprong ongeveer is! Naarmate de test begint op te lopen test ik dagelijks of 2 keer per dag, tot de test terug lichter begint te worden!
Even als aanvulling: in principe doe je ovutesten juist niet met de eerste ochtendurine, maar wat later op de dag. Aangeraden wordt niet teveel te drinken en te plassen voor je de test doet. Ik start altijd een aantal dagen voor mijn verwachten Ovu en als de test donker is test ik twee keer per dag
Ik ben ook gister begonnen met testen ben heel nieuwsgierig hij loopt nu al op dus denk toch vroeg eitje. Inderdaad wat Jozefien zegt je gebruikt ze in principe niet met ochtendurine volgens mij staat in de gebruiksaanwijzing bij mijne dat tussen 10.00 en 18.00 het beste is. Als je iedere dag rond dezelfde tijd test zou je je piek gewoon moeten vinden
Inderdaad, niet met ochtendurine! Ik test gewoonlijk rond 12.00 en 18.00 uur, zo vind ik mijn piek altijd. Momenteel hier nog niet veel te bespeuren van eitjes
Wel vroeg idd als ik je banner zo zie. Gelukkig dat je em dan in ieder geval niet mist door de testen. Het deel van in de ochtend testen had ik even gemist. Ik deed het wel in de ochtend maar niet met de eerste.
Hier ook de eerste ronde met ovulatie testen... Vind het ergens wel een beetje spannend😄. Ben nu nog ongesteld dus het heeft nu nog geen zin. Ik ben altijd 7 dagen ongesteld... Pfff zo lang! @dora, jij hebt ook laten pendelen zag ik. Leuk he! Ik ben benieuwd of het gaat kloppen
Ben ook benieuwd, al hoop ik toch sneller een positieve test in handen te hebben @laurazoey: ik heb me laten vertellen dat na een miskraam (hoe vroeg dat ook is) je hele cyclus in de war kan zijn... ik wil liever geen kansen missen, vandaar dat ik al zo vroeg aan het testen ben
@danielle das inderdaad lang hier meestal 6 dagen ook te lang hihi Toch maar ff een foto van de test hij is wel heel duideliujk hij is op zijn zij maar lniks is gister rechts vandaag