Hoi lieve dames. Omdat er nog geen nieuwe lijst was voor mijn nieuwe NOD, heb ik alvast een nieuwe NOD-lijst aangemaakt voor de midden- tot eind- november dames. Ik moet de lijst nog even kopiëren, dus plaats zo een berichtje met de lijst. Wil je erbij? Geef dan even je naam, leeftijd, welke ronde en hoeveelste kindje door en vraag even of iemand je op de lijst kan zetten of doe het even zelf natuurlijk 😊. Hopelijk wordt het een prachtige roze lijst! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! ☺
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (1) Lala90, 25 jaar, vierde ronde na pauze, 1e kindje 21. (0) 22. (0) 23. (0) 24. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi , Ik ben nog erg vroeg maar aangezien we er amper gebruik van hebben gemaakt afgelopen ronde zal het denk ik niet raak zijn. Ik kom me dan maar alvast hier melden ! Trutje89 , ronde 15 inmiddels .... Pff , 1 ste kindje . Nod 23 november . Zou iemand mij op de lijst erbij kunnen zetten !! Succes en hoop dat mijn pendel deze keer gelijk gaat hebben . X x
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (0) 18. (0) 19. (0) 20. (1) Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje 21. (0) 22. (0) 23. (1) Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 24. (0) Datumloos. (0) Buiten de lijst. (0) Totaal: 2 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Trutje89, heb je er bij gezet. Ben er maar even vanuit gegaan dat je nog steeds 23 bent? Dat stond in ieder geval in de vorige NOD-lijst 😉. Ik hoop ook voor je dat je pendel klopt, dat zou echt fijn zijn! Ben benieuwd 😊.
Oepsie dat was ik vergeten inderdaad maar klopt hoor 😜 Bedankt dat je me op de lijst hebt gezet ... Ronde 15 alweer voor ons wordt er een beetje stil van helaas . Vraag me zo vaak af wat we fout doen of waardoor het niet lukt .. Maar hopelijk krijgen mijn pendels gelijk en wordt het een mooi roze lijst !! Igg succes meid !! X x
Hoi meiden, Mag ik ook bij jullie op de lijst? Another, 1e kindje, ronde 12 ..... NOD is op 17 november.
Hoi meiden, mag ik er ook bij? Vaya2014 ronde 2 eerste kindje Nu nog op vakantie maar volgende week weer helemaal aanwezig Lala heel veel succes deze ronde! Trutje en Another natuurlijk ook Dat het maar een gezellige groep mag worden met een mooie roze lijst!
Vaya, daar ben je weer! Jammer natuurlijk dat we elkaar hier weer treffen, maar fijn dat je komt mee kletsen! Ben je nog 28 jaar of ondertussen jarig geweest? En heb je een verwachte NOD (die kan altijd nog bijgesteld worden hè), of zal ik je op datumloos zetten? Geniet nog even van je vakantie 😊! another, zeker weten mag je erbij, gezellig! Ik had ook even gekeken of ik jouw leeftijd ergens kon vinden, maar helaas. Als je ons die nog even laat weten, voegt een van ons je even toe. Dames, we zijn nog met een klein clubje, maar we gaan er samen voor! Op dat dit onze ronde mag worden... 💕
trutje, ik zie dat je ook gediagnosticeerd bent met endiometrose en -hoe pijnlijk ook- daar kun je natuurlijk gewoon ECHT niets aan doen. Zit jezelf niet op je kop meis, want het is al vervelend genoeg zoals het is en als jullie doorzetten en ervoor blijven gaan is de kans op een kleintje nog steeds beduidend groter dan de kans dat het niet lukt. ❤
Bitterrose , 23 per 2 nov. , ronde 16 Ik heb pcos zwanger proberen te worden met clomid 50mg. Deze ronde word opgehoogd naar 100 Mg. Want 50 heeft geen effect gehad. Ik hoop na al die ziekenhuisbezoekjes dat ik nu echt zwanger mag worden. Ben als de dood dat ik moet gaan spuiten. Xx
Hoi bitterrose, ook aan jou de vraag: wanneer is je verwachte NOD en hoeveelste kindje is het? Die gegevens zijn nodig om je op de lijst te kunnen zetten namelijk! Ik hoop voor je dat de 100mg je een zwangerschap op mag leveren! 😚
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (1) Another, ? jaar, ronde 12, 1e kindje 18. (0) 19. (0) 20. (1) Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje 21. (0) 22. (0) 23. (1) Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 24. (0) Datumloos. (2) Vaya 2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ja lala gezellig! Volgende keer maar elkaar in een zwanger topic tegen komen haha Ik ben nog steeds 28 en mijn nod is 17 oktober
♡ NOD lijst 17 t/m 24 november 2015 ♡ 17. (2) Another, ? jaar, ronde 12, 1e kindje Vaya 2014, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje 18. (0) 19. (0) 20. (1) Lala90, 25 jaar, ronde 4 (na pauze), 1e kindje 21. (0) 22. (0) 23. (1) Trutje89, 23 jaar, ronde 15, 1e kindje 24. (0) Datumloos. (1) Bitterrose, 23 jaar, ronde 16, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 5 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst (liever nog) zelf even aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@lala90 klopt meid ! Hele milde vorm en ze hebben alles weg kunnen halen gelukkig , ik blijf volhouden ik heb zelf nu niet het idee dat het niet lukt door de endometriose eerder door iets anders maar door wat geen idee hihi !!
Fijn dat ze alles hebben kunnen verwijderen. Ik snap je onzekerheid als het dan toch niet lukt. Heb je recentelijk nog onderzoeken gehad, omdat jullie nu toch 15 maanden bezig zijn?
@lala90 ja we hebben zaadonderzoek gehad begin van het jaar , ik heb een cyclusanaylse gehad en bloed laten prikken en de kijk ok in Juni dan ... Ik heb van de week gebeld mochten na de ok een half jaar zelf proberen en hierna moesten we terug komen . Heb een afspraak begin december maar heb het gevoel dat hier nog niet veel uit gaat komen . Gewoon gevoelsmatig denk ik dat ! Wie weet is het wel raak deze ronde ! X x
Hallo meiden! Ik wil me graag aanmelden bij deze lijst! Gio89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 13 En nod is op 17 november.. Succes allemaal deze ronde! Liefs