♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (12) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, 1e kindje MMM Nini01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje Gigi85, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Zustertje2015, 28jaar, ronde 6, 2e kindje Didi90, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 2. (4) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Patty86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (11) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Mizz Bunny, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 39, 1e kindje Fleurtjej, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Louloulo, 26 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Kahlan83, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Drukkemoeder, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Illiegoesbam, 38 jaar, ronde 14, 1e kindje 4. (5) Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 5 na bbz, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 (na mk), 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Diyaa, 26 jaar, ronde 4, 1ste kindje 5. (7) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid + Ovitrelle ) Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Potato, 34 jaar, ronde 10, 1e kindje Bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 1e kindje 6. (8) Suus123, 31 jaar, ronde 9, (ronde 1 na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) Satijnvlinder, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 8, 2e kindje Lenthe87, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Eefjuh, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Lief26, 30 jaar, ronde ?, 2e kindje 7. (5) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Aikie, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Reusje, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje 8. (8) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Bintje, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje DIYMommy, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Lachebekje87, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Melk84, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 9 (4e na ma), 1e kindje Totaal: 60 Wachtbankje (22), Zwanger (15), Ongesteld (22), MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Steeds minder mensen op het wachtbankje. Succes in de volgende ronde Kroel.. echt heel erg balen zeg.
Ga ik zeker doen. Sinds eergisteren pijn in m'n onderrug en boven in m'n linkerbil. En m'n borsten zijn erg groot en hebben andere vorm... Maar ik wacht nog maar even af...
Gefeliciteerd lachebekje! Heerlijk! Blijft een beetje spannend emetje Diymomy, loopt mooi op! Dames op rood, knuffel! Wachtende succes!
Hier hele rare dagen. Omdat het in het buitenland gebeurd is en het lichaam nog niet is vrijgegeven kunnen we nog niet echt verder totdat hij terug naar NL mag. Om wat afleiding te zoeken lees ik hier wel een beetje mee af&toe. Ben nog niet ongesteld maar ik denk dat mijn lijf op dit moment niet echt betrouwbaar is. Door alle stress enzo. Ergens hoop ik heel erg dat ik mijn familie in de komende weken ook wat positief nieuws kan brengen na deze narigheid maar ik durf echt nergens op te hopen eigenlijk. Roze meiden ben heel blij voor jullie! De rest veel sterkte...
Gecondoleerd Fatou!! Verschrikkelijk tijd voor jullie zeg.. Ikzelf mag op rood helaas, maar misschien wel beter.. Ga een paar maanden weg. Kan ik me gelijk minder ermee bezig houden. Hopelijk brengt het me dan met een paar maanden mooi nieuws! Fijne avond dames.
Thanx Fiol! We hebben samen kletsend gehoopt met elkaar op heel veel roze. Deels gelukt al, maar hoop toch nog wat meer roze te gaan zien hoor. Spanning blijft er voor een aantal nog wel in zo, hopelijk krijgen jullie meer duidelijkheid! Fatou, is je vader vrachtwagenchauffeur? Mijn man vertelde dat een collega van hem zijn zoon verloren heeft die op vakantie was. Werkomgeving Waddinxveen... Moest gelijk aan jou denken! Hoop met je mee dat je snel zwanger mag worden. Vreselijke tijd waar jullie door heen moeten, maar hopelijk is er snel een lichtpuntje voor jullie! Nogmaals sterkte en veel kracht toegewenst!
Hoi dames, Gefeliciteerd lachebekje, en wat een geluk! Gelijk de eerste ronde na het stoppen met de pil! Dat zie je niet zo vaak! Geniet ervan! Hier nog steeds geen duivels te bekennen erg vreemd, ben er miss teveel mee bezig geweest? Ga volgende ronde een maand t forum overslaan... Kijken of t iets meer rust brengt... Dit is niet leuk... Naja kom maar snel met die duivels dan kan ik aan poging 6 beginnen! Begin nu toch wel sterk aan mijn lichaam te twijfelen maargoed... 6 maanden is nog niet super lang... Koekie balen dat er bij jou ook niks zichtbaar was... Weer een volgende ronde... Hopelijk snel raak...
Hoi dames, hier vanmorgen een witte test:x, maar nog geen ongigevoel. Wel is het zo dat ik pas op dag 18 m'n ei had, dus nu 10dpo. Normaal altijd een cyclus van 28 dagen, behalve vorige maand( toen maar 18 dagen met al een ei rond dag 10). En nu pas m'n ei dag 18!! Ik snap er niks meer van. Mocht er de komende dagen niks veranderen dan test ik denk ik zondag nog een keer. As woensdag iig het eerste gesprek bij de gynecoloog. Voor iedereen op rood.....balen zeg, de roze dames...gefeliciteerd, degene die nog moeten wachten...hopelijk snel meer duidelijkheid.
Gefeliciteerd Lachebekje! @ emetje; je ziet wel wat op jouw testen maar het lijken wel indrogers als je het mij vraagt. Ik twijfel aan het resultaat. Ik denk dat de kv2v5 jou een betrouwbaarder resultaat zullen geven. Heb je ze gekocht? Niet leuk om zo in onzekerheid te zitten. Ik zou ook echt gek worden. Succes en hopelijk heb je snel een mooie roze test!
Ik mag op rood.. Zwangeren gefeliciteerd! Dames op het wachtbankje succes nog even En degenen op rood, succes en knuffels!
Yup heb ze in huis! Gelijk naar de kruidvat gegaan vanuit werk. Het gekke is dat het geen indrogers kunnen zijn binnen 3 minuten.. als de kruidvat testen wit blijven dan weet ik wel welke testen ik niet meer ga gebruiken haha.. en zit met mijn hoofd ook al 3/4 in de volgende ronde dus het zou ook niet erg zijn hoor.
Ladies, Ik heb besloten om morgen bloed te laten prikken. Want testen zijn negatief maar mijn lichaam geeft andere signalen. Vandaag bij opstaan misselijk, het ging verder tot kokhalzen, boeren!!!, thee smaakt niet meer, geen eetlust, continue steken bij schaamstreek, vermoeidheid, veel vaginale afscheiding. (Ik ben blij om het even hoer te vertellen)
Hier nog niets bekennen. ... buikpijn maar kan ook door eten komen. .. liepen net in de winkel kwamen we langs speelgoed afdeling. .. zegt manlief hoop dat we hier snel weer heen mogen want ik zie van allerlei leuks hihi zo lief. .. maar nog ff wachten pffff...
Ach nee. ... dikke knuffel. .. dat is wel kort zeg. .. kan het niet bijvoorbeeld een innesteling bloeding zijn?