Haha ja...ik denk omdat het dan echt echt is ofzo 😁 stom he kan het niet geloven dat het is gelukt (bij m'n zoon behoorlijk lang over gedaan) heb bij hem ook niet zoveel getest als nu hihi Ga je vandaag testen Suus?
Voor alle dames die er interesse in hebben is er nu een bevallingslijst vanaf 16 t/m 31 juli 2016 ☺️
Dank je. .. lief van je. .. test is alleen nog wit. .. maar zolang er geen rood is hou ik moed hihi. .. zondag maar weer testen als ongi weg blijft!
Jammer dat er geen streepje staat, maar inderdaad zondag gewoon opnieuw testen. Ik was bij m'n vorige zwangerschap een laaaaaaate tester (NOD +5) dus er kan nog van alles gebeuren 😚
Vorige x testte ik 1 dag voor nod licht positief dus dit is frusterend hihi. ... maar ik zie het wel. .. ga uit van mijn normale cyclus voor mk... dan nod vandaag maar ja je weet het niet hè? Er zit niets anders op dan wachten en wat ik al zei, zolang rood maar weg blijft hihi
Bintje, wat een mooie super positieve test! Suus, wat raar hé, dan voel je je helemaal zwanger, en toch een witte test. Hoop dat dat nix betekent.. Sharontjh, ow wat jammer! Gauw door naar een nieuwe kans! Hier ook benieuwd, maar ik test niet. Wacht gewoon m'n ongi af maandag.
Ja heel raar. .. maar ach ik weet inmiddels dat je lichaam je op allerlei manieren voor de gek kan houden. ... wachten, wachten, wachten
Balen zeg Suus en Sharontjh! Maar Suus ik hoop ook voor jou dat je nog een laattester ben. Frustrerend geen zekerheid! Dapper Lenthe87 dat je nog niet test! Ik hield het niet vol, plus wilde graag weten wat me lichaam wel/niet doet. 😁 Bintje83, snap je hoor meis! Wij mochten na het weekend (na NOD) bellen. Omdat ik dan echt overtijd ben. En waarschijnlijk een goed positieve test zou hebben. En idd, daar komt het steeds meer van in de buurt (zie onderstaande). Ben alleen zo bang dat de zeepbel doorgeprikt word van het weekend. Ben nu toch wel echt misselijk opgestaan. Was gister een beetje, maar nu zou ik de AH niet door kunnen. Idee alleen al, bah! Helaas nog steeds bruinverlies. Gistermiddag leek het weg, maar 's avonds in ene toch wel en stuk lichter. Meer roestbruin dus hoop maar dat dat aflopend nu is. Dan kunnen we echt gaan genieten.
Spannend weekend voor de boeg. De test loopt weer netjes op zie ik, dus goede moed voor maandag. Zal vast goedkomen allemaal, is gewoon een lekkere plakker 😉
Ja ik hoop het ook zo. Dit 'kindje' ie nu al bijzonder voor me, ook al is het niet meer dan een klompje cellen nog. Heeft me laten zien dat me lichaam toch werkt ondanks dat het vorig jaar zo slecht voor stond en me eisprong was net voor m'n 6 jarig huwelijk 26 oktober. Had al gezegd die dag, maak me maar zwanger schat, dat zou ik een mooi cadeautje vinden. Hahahaha, moet er ju zo om lachen. Zou zomaar zo kunnen dat die dag de bevruchting plaats vond. Ben zo benieuwd, kijk zo uit naar een lief baby'tje in juli! Voor mij ook echt een geweldig uitgerekende datum 17 juli. Kids lekker vakantie, kan ik lekker rustig aan doen, hoef niet na een week al weer op het schoolplein te staan, ideaal! Alleen beetje warm misschien. 😁
Ohhh mooie testen!! Ik zou zeggen: aanmelden meid! Ze zijn echt positief genoeg 😃😃😃
Hmm misselijk en bruinverlies! Rare combi... De hormonen doen t wel prima!! Ik ben dan weer helemaal (nog) niet misselijk en heb wel Al knal testen. Hoop dat t bruin wegzakt bij je meid! Maar je test ziet er iets donkerder uit, goed teken! 😊
Ik ben ook 4 dagen later in de lijst, dus zoals die er nu uitziet vermoed ik dat ie over 4 dagen bij mij ook knalt. Heb al vanaf maandag na de echo bruinverlies... Vermoedelijk net daarvoor de innesteling al had gehad. Dus niet vandaag in ene mee opgestaan gelukkig. 😉 Er was nog iemand die dit ook had, maar voel me er best onzeker door, terwijl de testen goed oplopen hier. Fijn ook toch dat je (nog) niet misselijk bent. Bij beide heel lang misselijk geweest, bij de eerste zelfs tot het eind. Dus baal er zelf wel lichtelijk van. Maja, al krijg ik alle kwaaltjes, heb het er voor over.
Hey dames! Oh jammer om te zien dat er toch weer rood is bijgekomen Ik duim dat jullie de volgende ronde een positest in handen hebben!! DIYMommy oh echt wel leuk een soort huwelijkverjaardagskadootje inderdaad!! Ik heb zo een beetje hetzelfde als DIYMommy en Bintje, nog niet echt geloven en niet weten of ik zou wachten tot maandag voor de dokter Wat kwaaltjes betreft: ik heb nog steeds dezelfde als hiervoor misselijk, zuuroprispingen, boertjes laten en men vriend vond dat ik dingen rook dat hij niet rook. Niks aan men navel maar je weet maar nooit of dit een teken kan zijn bij een zwangerschap kan blijkbaar veel Degenen die nog wachten, I have my fingers crossed dat jullie die positest te pakken krijgen!
Wat een prachtige oplopende testen! Toch erg fijn die bevestiging! Dat worden vast prachtige juli baby's !! Hier officieel op rood, voor een eerste cyclus na m'n pil stop netjes op dag 28 dus dat is wel fijn. Ik lees nog gezellig met jullie mee want wat is het spannend hier zeg!! Liefs lief!