Lief en sharontjh, dikke knuffels voor jullie! Hopelijk in de volgende ronde op roze! Suus, zoals je zelf al zegt, zolang t rood maar weg blijft! Ik duim nog steeds heel hard voor je! DIYmommy, je testen zien er goed uit! 👍 Ik blijf jullie ook nog steeds volgen hoor, vind t ook onwijs spannend! Het is iedereen zo gegund!
Thanx meiden! Zo toch maar 3 ben de gynaecoloog bellen, ben helemaal vergeten te stoppen met me medicijnen. Weet ook niet wat ik er nou mee moet... Emetje, ik zie niks? Zie je zelf wel wat? Want die van mij was zondagavond echt wit wit... En maandagochtend heeeeel vaag streepje. Dus als je wat ziet is er wel iets gaande bij je. Spannend hoor meis! Hoop zo voor je dat je ook snel op roze kan!
Ja, zie wel iets en ook hier op t forum op de foto zie ik n nog maar ik vrees dat het dan toch te vaag blijft. Zal straks ff kijken of ik een foto met wat meer licht kan maken. Schaduw helpt ook niet natuurlijk.
Dan ben je denk gewoon een late tester meis. Nu elke ochtend test doen aankomende dagen en loopt het streepje op dan mag je er vanuit gaan dat het dan toch echt een zwangerschap is! Ik heb net het zh toch maar gebeld, en ze zouden even overleggen hoe en wat met me medicijnen. Van 1 wist ze zeker dat ik het niet meer in mag nemen, van de ander niet helemaal. Alleen jammer genoeg is de gynaecoloog die ik maandag had van de week met vakantie gegaan en over 3 weken pas terug. Dus ze zou het even met een andere gynaecoloog gaan overleggen.
Thx haha ik zal morgenochtend nog een testje doen. Mocht hij duidelijker zijn zal ik hem hier plaatsen.
Ja spannend meis! Heel veel succes vandaag weer met afwachten. Ik heb vandaag echt een lege dag qua planning dus ga maar ff flink aan de poets en was. 😉
Nou poli belde terug net. Medicijnen moet ik met de huisarts bespreken, want m'n gynaecoloog is er nu 3 weken niet, en de andere vond het beter om het met iemand die me behandeld heeft te bespreken. Maar mag op 8 december om half 9 voor de eerste echo. En bruinverlies, ook nog is minimaal, hoef ik me geen zorgen om te maken. Helder rood bloedverlies op m'n NOD morgen/zondag hoef ik me ook geen zorgen om te maken als de test maar op blijft lopen. Als er geen ontwikkeling meer plaatst vind word de test niet donkerder zei ze. Ben super opgelucht. Iedereen kan het tegen je zeggen, en vanmorgen werd ik wel beetje onzeker ook toen iemand hier zei rare combi, misselijk en bruinverlies. Maar als je het dan uit de mond hoort van iemand die de hele dag zwangere te woord staat dan voelt het toch een stuk geruster. Niet meer om het uur naar de wc iig om te checken of het rood is. 😉
OCh lieverd...dat waren mijn woorden...en was niet bedoeld om je ongerust te maken. Ohhh sorry.... Ik bedoelde er eigenlijk alleen maar mee dat ik blij ben dat de teste oplopen en dat je daar naar moet kijken. NEt als de artsen zeggen gelukkig... Nogmaals sorry, hoop dat je me vergeeft. T was niet kwaad of ongerustmakend bedoelt... Dikke knuf en zo fijn dat je je geen zorgen meer hoeft te maken. Liefs!
Hi dames, Ff niet langsgekomen en mis een boel. Gefeliciteerd voor de positief testende dames! En balen voor de dames op rood. Op naar de volgende! Hier zit ik op cd 31(normaal 28) 15 dgn na iui. Testen zijn nog niet positief maar dus ook nog niet ongesteld of indicatie dat dat er aan komt, Om gek van te worden
Ik mag op rood! Breekt net Door! Op na de volgende ronde! Dames succes nog en lees nog wel even mee... ☺
Balen nenp! DIYmommy spannend! Fijn dat je wat gerust gesteld bent! Ik zit zelf op dag 34 en nog steeds spannend omdat het de eerste cyclus na de pil is. Was vanochtend wat misselijk en de laatste dagen en bloedje sago en huilerig. Vandaag buikkrampen en lichte steekjes in onderbuik. Nog geen ongi dus. We wachten weer vrolijk verder haha.
Balen nenp en suus! Ik was echt nieuwsgierig naar jullie. Had best goede hoop. Succes in de volgende ronde. Ik duim voor jullie
Ach wat balen Nenp, suus en Sharontjh! Die eerste dag vind ik altijd zo moeilijk!! Hier net ongesteldheid afgelopen en dan kijk je alweer vol goede moed uit naar je ei en dat in ronde 10. Komen jullie weer kletsen in de volgende lijst? Ik sta al op de begin dec lijst. DIYmommy ik snap dat je je zorgen hebt gemaakt maar als ik nu de woorden lees van de arts dan kun je gerust zijn. Hopelijk kun je langzaam steeds beetje meer genieten. Emetje; ik zie helaas niets op je test. Heeft iedereen nou zo een beetje getest?
Ik mag denk ik ook op rood. Vanmorgen al wat roze met afvegen. En nu wat krampen wat ik normaal ook heb. Ben nog niet meer naar de wc geweest sinds vanmorgen maar ben 90% zeker dag ik op rood mag..
Jaa balen zeg... lichaam zit vreemd in elkaar dat weet ik wel.. nu 2 dagen een langere lf dan de aflopen maanden... Bedankt voor t medeleven😀 Hopelijk gaan er hier nog een paar op roze☺☺ succes in ieder geval