Potato, Jij dus ook nog geen zekerheid??? Vervelend zeg. Diyaa, Wow 6 maanden?? Dat is heftig. Hopelijk wordt je cyclus snel regelmatig. DiyMommy, Ik heb niet kunnen wachten met testen Heb straks getest toen ik thuis kwam van het werk en dus weer WIT Snap echt niks meer van mijn lijf. Wat fijn dat het bruinverlies is gestopt. Maar nu al vertellen? Knap hoor... Ben benieuwd hoe ze reageren. Nenp, Wat lief dat je me nog eventjes blijft volgen Het blijft nog spannend hier... Braam, Dankjewel Jackelien, Gefeliciteerd! Ni, wooooooooooooow dit is echt super goed nieuws!!! Gefeliciteeerd Goodlife, Thanx.... ik heb toch niet kunnen wachten... had het wel graag gedaan hoor gewacht.. haha. Hier, vandaag op 16 dagen na Ovitrelle nogmaals getest... Helaas dus nog wit. Als ik echt heeeeeel goed tuur ( heb deze keer een actiontest gedaan die ik nog had liggen ) zou ik heel misschien een super super super vage licht grijze streep zien maar dat beeld ik me in... dus we wachten nog. Vind het zo raar... van mijn lijf snap ik echt geen bal meer hoor... Nu merk ik wel wat meer buikkrampen dus ben benieuwd of het door zet of toch niet..
Koekie2: geeft een action test ook valse strepen? Of is daar niks over bekend, anders zou je toch streepje is streepje zeggen hoe licht ook? Mijne was eerst ook alleen heel heel in de verte te zien alleen in negatief. Hopelijk krijg je gauw zekerheid. Mijn ouders vind ik toch wel belangrijk van dat ze weten dat we door een spannende periode gaan. Ze waren niet heel enthousiast, maar vader feliciteerde iig wel. Geen boos gesprek, dus dat viel mee.
Wat fijn dat het geen boos gesprek was.. Ja maar dit is zo'n ik wil streepje ga ik vanuit. Ik voel wat krampen dus ben echt benieuwd of het door gaat zetten... ik hou jullie op de hoogte.
Yeah meiden! Weer roze!! Gefeliciteerd! Meiden op rood, balen! En nog steeds dames op de wachtbank......succes meiden!
Ow had het zo voor je gehoopt ook Patato! Wat onwijs rot zeg! Koekie2: Ja ik blijf meelezen en kletsen hier hoor! Blijft spannend allemaal nog dus. Hoop voor je dat morgen de test al duidelijker is als je overtijd blijft!
Balen meiden op rood! Spannend koekie. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met action test, mijn vorige zwangerschap begon met super vaag wittig streepje die niemand anders dan ik zag en liep mooi op. Hoop het dus voor je! Vanochtend nog getest?
Helaas ben ik vanochtend toen ik naar de wc ging ongesteld geworden... dus ik ga weer een rode verder. Morgen weer het ziekenhuis bellen... de volgende ronde mocht ik over tijd gaan wacht ik wel een week met testen... haha Jammer Potato
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (12) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, 1e kindje MMM Nini01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje Gigi85, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Zustertje2015, 28jaar, ronde 6, 2e kindje Didi90, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 2. (4) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Patty86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (11) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Mizz Bunny, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 39, 1e kindje Fleurtjej, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Louloulo, 26 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Kahlan83, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Drukkemoeder, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Illiegoesbam, 38 jaar, ronde 14, 1e kindje 4. (5) Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 5 na bbz, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 (na mk), 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Diyaa, 26 jaar, ronde 4, 1ste kindje 5. (7) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid + Ovitrelle ) Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Potato, 34 jaar, ronde 10, 1e kindje Bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 1e kindje 6. (8) Jackelien, 33 jaar, ronde 7, 3e kindje Suus123, 31 jaar, ronde 9, (ronde 1 na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) Satijnvlinder, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 8, 2e kindje Lenthe87, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Eefjuh, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Lief26, 30 jaar, ronde ?, 2e kindje 7. (5) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Aikie, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Reusje, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje 8. (7) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Bintje, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje DIYMommy, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Lachebekje87, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 9 (4e na ma), 1e kindje Totaal: 60 Wachtbankje (10), Zwanger (16), Ongesteld (34), MMM (3) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Oh nee koekie. .. dikke knuffel. .. Ik voel me bleg. .. te druk met van alles. .. vanochtend goed gesprek gehad met manlief en we gaan deze maand niet testen, niet temperaturen etc. ... we gaan het even op een laag pitje zetten want ik trek het even niet meer. ... druk moet eraf anders wordt het niets. .. alleen door dit te bespreken wordt het al rustiger in mijn hoofd. ...
Ow meiden wat balen! Hoop toch dat jullie het nieuwe jaar straks in gaan met een mooie wondertje in jullie buik! Ben wel benieuwd ook naar de laatste dames van de lijst... Hopelijk toch nog wat roze erbij!
Ik wacht nog steeds.. Donderdag negatief getest.. Nog altijd niet ongesteld. Heb deze ronde mijn es bij uitzondering eens niet gevoeld dus weet ook niet precies wanneer het exact geweest is.. Morgen is het 14 dagen na iui dus het is nog even spannend..
Hier ook nog geen nieuws... dus blijf nog ff paars. Voel wel al een soort steken in mijn buik dus denk dat het snel rood zal worden. Balen Koekie en Potato.
Balen koekie en potato! Misschien tot op de volgende lijst. Ah suus wat rot dat je je zo voelt. Ik had t 2 maanden geleden ook maar inmiddels weer relaxed. Het is gewoon echt heel moeilijk, een intens verlangen hebben en geduldig moeten wachten. Het komt goed!
Hier is het ook over.. Nu een paar maanden rust in de hoop dat het zaad beter wordt en dan volgend jaar weer opnieuw iui.. Allemaal veel succes!
Balen meiden! Had fijn geweest als jullie mooi op roze waren gekomen. Fatou, ik blijf voor je duimen meid!
@suus, ik kan je zeggen dat het echt helpt. Want er steeds mee bezig zijn is gewoon ook niet goed en veel te veel stress. Wij hebben dat bij ons eerste kindje ook niet gedaan en in die maand waren we zwanger. Gewoon even niet de druk en ook pas een paar dagen na NOD getest enzo. Dus gaat helemaal goedkomen. Klets je nog wel mee op het forum?