NOD lijst 1 t/m 8 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mooi is het he? Ik moet zeggen dat ik er nu nog steeds moeite mee heb na mijn mk... wordt wel steeds makkelijker, maar toch.. het is wel een wonder en hoop dat wij volgend jaar ook zo wondertje mogen hebben!!!

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zie net aan mijn handtekening dat het nog 9 dagen duurt voor eisprong, wat gaan de dagen toch snel!!! over een paar dagen gaan we weer beginnen met de ovu testen want ik wi lhet eitje niet missen hihi... manlief zei al: mogen we dan weer los haha... niet dat dat niet gebeurt nu, maar dan even net wat vaker! en het is gewoon alweer 2 maanden geleden dat ik mk heb gehad, jeetje wat gaat de tijd snel!!!!

Hopelijk hebben we veel postieve testen in november en kunnen we zwanger de feestdagen in!!!!

3. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Ik heb er ook nog moeite mee, vooral bij bekendmakingen in omgeving van zwangerschap... Zaterdag gaan vrienden geslacht bekend maken en ze was 3 weken verder ... Dus samen zwanger... Was zo leuk geweest. Dus zaterdag ws slik slik...

En als ik kindjes zie geboren worden op tv... Janken! En tja alles gaat nu op tv over zwanger wroden zijn en bevallen. Jakkes!

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Knuffel voor jullie meiden.

Ik zei laatst ook. Zwanger met keret is wel leuk denk ik. Maar goed ik durf daar niet op te hopen.

En ja.. ik jank ook bijna elke keer bijeen bekendmaking van een zwangerschap of geslacht of bij het zien van een echo. En dat soort programma's op tv kijk ik al helemaal niet eens meer haha zo erg is het ;)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wat denken jullie? Al geweest of moet die nog komen?

Bijgevoegde bestanden:

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    De linker is van met en de andere 2 van gister

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik denk dat die nog niet komen!

Ik huil de laatste tijd ook snel vooral met alles wat zielig is. En programma's waar vabys of zwangerschappen in voor komen probeer ik toch een beetje te vermijden!

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Vanmiddag nog eens testen. Zoiezo nog even gezellig doen met elkaar :)

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Nog ff testen hij is er nog niet

10. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Mijn nichtje wordt in december 1, dus ik kan regelmatig babyknuffelen, maar toch liever mijn eigen baby hoor! Mijn jongste is net 3, soms komt ze nog op schoot liggen als een baby en als ze dan heel moe is en lekker rustig ligt, droom ik stiekem weg ;)
    Bij ons in de omgeving weet niemand dat we bezig zijn en daar heb ik het best moeilijk mee. Vooral omdat ik het met niemand kan delen, behalve manlief, maar die reageert altijd zo praktisch :(

11. Ni84

Ni84 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.143
    1
    0
    Ambachtelijke huisvrouw
    omgeving arnhem
    Ben trouwens wel 'bang' dat ik weer in september uitgerekend ga zijn... Nog 2 rondes daarvoor....
    Heb nu al 2x rond kerst en oud&nieuw mijn ei gehad waarbij het raak was... Blijkbaar is dat onze gezelligste klusmaand :) Hopelijk is het daarvoor al raak!!

Ik zag al wat testjes voorbij komen. Ik hoef pas over een week te beginnen op CD 17 of 18.

12. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Suus en Molensteen, ik kan me voorstellen dat jullie daar moeite mee hebben. Ik merk dat ik het bij andere echt super leuk vind en ben super blij voor ze maar ook bij mij knaagt het af en toe al zit ik nu "pas" in ronde 4.
    Vorige keer met behandeling 1e keer raak. Maar nu is alles anders. Even wennen ook wel hoor.
    Morgen weer echo.. ben benieuwd of er al iets te zien is.

Laura, graag gedaan. Nu sta je vooraan in de lijst ;)

13. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    sentimentele mutsen zijn we met zn alle :D

Nee ik heb er weinig last van. ik zet het eerlijk gezegd redelijk van me af. Hier weet iedereen in de omgeving hoe het zit. En moet zeggen, dat doet me eigenlijk wel goed. Ik vind het geen taboe, en mensen mogen best weten dat het allemaal niet zomaar even een kind nemen is. Dat het ook goed tegen kan vallen.. Ik zit al een ruimte tijd in die medische molen.

Vandaag de samenlevingstest gehad, en een echo. De test was niet goed, mn slijm/afscheiding had het zaad gedood. of iig geen bewegende zwemmers te zien. alleen stilliggende. Kon komen omdat het 'tevroeg'in de cyclus was. Op de echo 1 van 20mm en 1 van 16mm dus die gaan allebei springen ( door de pregnyl spuit van vanmorgen). Morgen wéér terug om nog maals de samenlevingstest te doen. dus vanavond weer even spannend maken.

Naja spannend haha vriendlief weet natuurlijk waar we mee bezig zijn, en die weet ook wat er te doen staat. gelukkig vind hij dit geen probleem:)

Dus ik zit nu eigenlijk op het wachtbankje. Op 1 nov verwacht ik mn nod.

Koekie ben benieuwd hoe jou echo morgen is!

14. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Oh jee ook wel even een domper zeg dat er geen zwemmers te zien zijn. Maar als dit zo blijft zul je verder moeten met Icsi of IVF of niet? Want anders heeft de Clomid ook geen zin toch.
    Wel fijn dat je 2 grote eitjes hebt. Echt super :D
    Have fun vanavond.

Ja ik ben ook wel benieuwd. Sta er wel nuchter in maar toch begint het nu steeds spannender weer te worden

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ missdonna balen dat er geen zwemmers te zien waren! Hoop voor je dat het misschien toch te vroeg was! En wat doen ze anders weet je dat al?

16. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    ja deze maand was het dit onderzoek. volgende maand met contrast vloeistof, dat gaat via mn baarmoeder naar mn eileiders. en dan maken ze een rontgenfoto om te kijken of dat allemaal goed is. daarna iui 6x en dan ivf. dat is wat ik nu begrepen heb. ik weet niet of er invloed is op het onderzoek van volgende maand en de iui.

Want kan me voorstellen dat als de eileiders te krap zijn, het eitje blijft hangen. iui dan ook geen zin zou hebben. Dat ben ik vergeten te vragen eigenlijk... misschien dat ik morgen een gyn heb dan kan ik het vragen. maar meestal maken de verpleegkundige de uitstrjkjes voor de samenlevingstest

17. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    het zaad van mijn vent is trouwens goed. dus het is echt aan mij dat het niet zomaar lukt.

18. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Volgens mij is deze al iets donkerder dan die van vanochtend. Deze test is van 19.00 uur vanavond.
    Ik verwacht dat mn test morgen lichter zal zijn dan die van vandaag. Dan weet ik zeker dat mn piek geweest is.

Bijgevoegde bestanden:

19. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Hoi meiden, mag ik op de lijst. Ben in afwachting van mijn eisprong. Ik ben aan het testen met ovulatietesten. Succes allemaal.

Patty86, 29 jaar, 1e ronde, tweede kindje, NOD 6 november

20. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Ziet er toch redelijk positief uit! Succes met de klus😃👍🏼

Hopelijk een plakkertje deze maand!