NOD lijst 1 t/m 8 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ja echt nattig.
    Ik had donderdag een knal test. Denk dat mn ei vandaag is gesprongen en dat ik daardoor zo vochtig was.
    Hebben het dus nog even gezellig gemaakt.
    Hopelijk is het genoeg en kloppen mn pendels. We zullen het over 2 weken weten ;)

2. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Ontzettend spannend. Wel enorm goede timing gehad lijkt het dus daar kan het niet aan liggen 😉

3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Laten we het hopen haha :)

4. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Hier nog steeds ongesteld. Nog een paar dagen en ik begin aan de ovu testen.

5. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Moet soms wel lachen om reacties hier of het ei in de ochtend, middag of avonds springt. Daar geloof ik echt niet in. Toen mijn man en ik voor het eerst bezig waren met zwanger worden maakte ik mezelf ook zo druk, maar dan werkt je lichaam echt averechts. Ik was daar in februari 2014 mee gestopt en hoppa toen aan het einde van de maand zwanger. Heb toen wel ovu testen gebruikt maar in de vruchtbare week om de dag geklust en dacht het zit goed of niet. Niet steeds gaan denken of het genoeg is. Wil graag dit advies met jullie delen.

Hier ia het deze week weer klusweek. Had donderdagavond getest, gewoon om even te kijken, maar spierwitte ovu test. Woensdag 21 oktober is de meest vruchtbare dag dus was ook wel vroeg. Dacht zou nu eens ff testen. 3 dagen ervoor, en ja hoor een licht streepje gespot. Best wel spannend weer, maar hou mezelf ook weer aan het verhaal hierboven. Goed is goed! 😃😊☺

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Het staat toch echt duidelijk omschreven op verscheidene pagina's waar de gehele cyclus wordt uitgelegd.
    En ik vind het geen rare gedachte en als het iemand gerust kan stellen wat is dan het probleem... wij hebben ook gewoon om de dag sex voor hopelijk het gewenste resultaat

7. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Ik bedoel het niet verkeerd maar hoe meer je er zo druk mee bezig bent daar reageert je lichaam gewoon op. En wat je doet mag je zelf weten. Ik heb er van geleerd vorig jaar en binnen 1 maand zwanger. En ga bij de 2de we hetzelfde doen.

Maar hoop echt voor heel veel roze aan het begin van volgende maand.... ben ook wel benieuwd of ik op 28 dagen uitkom. Dit is de eerste maand na de pilstop.

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik denk niet dat er iemand is op dit forum die er niet mee bezig is. En geloof ook niet dat er mee bezig zijn het verschil maakt. Wat ik wel geloof is dat het je cyclus kan verstoren. zo ben ik eens een ruime tijd "overtijd" geweest toen wij net begonnen. Ik voelde me gewoon zwanger en dacht toch op een gegeven moment eens te gaan testen. Negatief en diezelfde dag nog ongesteld geworden. Maar er mee bezig zijn dat doen we allemaal denk ik. De tijd van ieder kwaaltje googelen hebben we allemaal gehad en informatie opzoeken is iets wat wij vrouwen denk ik altijd zullen doen.

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik snap je laurazoey
    Jij bent degene die toch alles voelt wat er gebeurd in je lichaam
    Er helemaal niet mee bezig zijn bestaat niet
    Ok in aug was ik er ook minder mee bezig, geen ovulatietesten, maar wel mijn slijm in de gaten houden en zo ben ik zwanger geworden, maar helaas mk.

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik denk ook niet dat je het allemaal zomaar kan uitschakelen. Iemand kan er voor kiezen om bewust geen ovulatietesten te gebruiken of niet meer te temperaturen, maar dat houdt naar mijn idee niet in dat je er dus niet mee bezig bent. Je houdt hoe dan ook je vruchtbare dagen in de gaten, en zelfs daarna, of je het nou wilt of niet, denk ik dat de vraag 'zou het?' echt wel door iedereen heen gaat. Ik geloof al helemaal niet dat als je beslist het enigszins van je af te zetten (als dat dus al lukt) dat je 'hoppa' zwanger raakt, sorry. In mijn ogen gaat het om de perfecte timing en een heel veel geluk hebben en niet dat je 1 of 2 ovulatietesten minder doet en jezelf daarmee wijs maakt dat je er al veel minder mee bezig bent.
    Iemand die er totaal niet mee bezig is, is dan ook niet echt bezig met zwanger te raken, vind ik.

11. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Toen ik zwanger werd van de eerste was dat de errste ronde. Maar omdat ik een half jaar daarvoor al gestopt met de pil heb ik mijn cyclus in kaart kunnen brengen. Ik had geluk op de kop af steeds 28 dagen cyclus en dus op dag 14 eisprong. Toen was ik ook totaal niet bekend met ovulatietesten en al dat andere... Had die kennis die ik nu heb ook niet. Dus wel bewust zwanger worden maar er niet mee bezig zijn. Dat merkte ik ook aan de tijd naar de eerste echo. Afgelooen zwangerschap duurde me dat erg lang van positieve test naar eerste echo en 3 jaar terug had ik zoiets van "nu al?"

Maar iedereen doet waar ie zich bij goed voelt.
    Ik doe ovulatietesten nu al een jaar, in het begin puur om te kunnen weten wanneer mijn menstruatie kan komen, want ik wil dat gewoon weten... Hou niet van die "verrassingen"

12. Leeuwinnetje14

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Natuurlijk ben ik er ook wel mee bezig, gebruik ook ovulatietesten, maar laat de rest gewoon op me af komen. We maken het gezellig om de dag en dan zien we aan het eind van maand zien we wel. Geloof gewoon niet zo of we het nog een keer moeten doen erna enzo. Het blijft goed gokken en timing maar daar kun je ook weleens niets aan doen. En dat liet ik vorig jaar los. En oud het dan toeval was dat ik toen ineens zwanger was weet ik niet.

Ik weet ook niet of ik nu ook weer dagen voor mijn NOD ga testen. Probeer vol te houden tot mijn NOD en ik heb nu ook geen zwangerschapstesten in huis. Maar zijn die van de Action nog goed? Gebruik de ovulatietesten daar nu wel van. Zijn wat mij betreft prima.

13. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik ben er op zekere hoogte ook niet mee bezig. Ik tel geen dagen af en gebruik geen ovu testen ofzo. Wel loop ik in het ziekenhuis voor mn eisprong. Dus dan ben je er mee bezig. Maar er na ook niet echt... word niet zenuwachtig ofzo of hoe ik dat moet omschrijven haar

Wel heb ik altijd last van obstipatie 🙈 na mn eisprong. Heel hinderlijk. .

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik heb elke maand op n andere dag mn eisprong dus een ovulatietest is dan wel prettig. Ik test echter nooit op zwangerschap voor mn nod. Heb dan ook nog nooit een streep gehad ofzo..
    Die van de action zijn geloof ik prima maar hebben een hogere waarde nodig dan die van kv 2v5.

15. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik mag op het wachtbankje!

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Doen we aan wachtbank kleuren?
    Dan schuif ik aan :)

17. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Laura, wauw wat fijn dat je nu ineens slijm hebt gehad. Is toch een goed teken :D En nu hopelijk raak geschoten en dat er een mooi wondertje zal gaan groeien.. ;)

Hier heerlijk een weekend met ons gezinnetje doorgebracht.

Dames op het wachtbankje... ik schuif denk ik over een weekje aan.

Hier ook bezig met het zwanger worden want ook hier echo's wegens het checken van de follikels. Dinsdag mag ik weer :)

18. Moeke1983

Moeke1983 Actief lid

17 jun 2015
    241
    0
    0
    Fulltime mama/huishoudster/manager/voetveeg en ik
    in mijn eigen wereld
    Dag meiden na een paar roerige weken ben ik er weer!

Meiden die zwanger zijn gefeli! (heb niet terug gelezen)
    En meiden op het bankje succes!

Misschien leuk, op het pendel forum ben ik nu ook actief als pendelaar :) neem een abbo op mn topic zodat je kunt zien wanneer ik pendel :)
    als er mede pendelega's zijn die terug willen pendelen zou ik ook leuk vinden ;)
    Ik lees nu weer actief mee iig
    liefs moeke

19. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ow cool. Ik zal eens gaan kijken.. je pendelt nu toevallig niet?? :p;) Haha

Gaat alles wel goed? ( wegens roerige weken )

20. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Ik geloog dat ik ook op wavhtbankje mag. Om zeker te zijn nod 1-11

Deel Deze Pagina