Ja en nee, ik zie heb je testen gezien en ik zou zeggen klussen nu! hahaha want zo te zien heb je de 2 dagen piek te pakken. Je kan ongeveer nu je nod bepalen echter is dit ook weer afhankelijk van je lf maar over het algemeen kun je bij de laatste posi test en dan 2 weken later optellen voor je nod.
Sorry voel me niet zo lekker dus ben niet zo spraakzaam. Misdonnna mijn meting afgelopen vrijdag was nog even afwachten. Had aan beide kanten 1 follikel van 10mm Morgen mag ik weer terug
Je zou ook je cervix slijm kunnen controleren... Bij mij is het zo: Na de menstrautie altijd droog Na een week wel slijm maar in klonters dus nog steeds " droog" Naar mate ik richting ei ga word ik natter en heb ik meer slijm, wit 3/4 dagen voor ei is mijn slijm erg lotionachtig en kan tussen duim en wijsvinger draden van trekken. Ovulatietesten lopen dan ook op. En dan heb ik een dag dat het slijm niet wit maar helder is als rauw ei wit en ook daarvannkan ik draden trekken. Vaak heb ik dan al een positieve ovulatietest. Dat heldere slijm is ook bete conditie voor het zaad om te overleven en richting ei te gaan. Vaak daags erna is mijn slijm alweer wit en gaat het steeds meer plakkerig worden. Hoe vaker je cyclussen hebt, ovulatie testen doet, temperatuurt hoe meer info je krijgt over hoe het bij jou werkt. Ik hou dit allemaal bij in woman log een zwanger worden kalender app.
Ik zou zeggen 18/10 laatste test en 19/10 eerste... Spannend. Ik zou dan stellen uiterlijk 21/10 ei dus ws 14 dagen later nod... Maar dan ga ik uit van standaarden
Goedemorgen dames, wat spannend allemaal weer die ovulatie testen. Ben wat afwezig geweest want heb het erg druk gehad de afgelopen dagen en dat zal de aankomende dagen ook wel zo zijn. Ga proberen om er ook een klein beetje minder mee bezig te zijn, dus iets minder actief... Mijn testen zijn de afgelopen dagen een beetje opgelopen maar ook weer af... Gisteren al bijna geen streepje meer zichtbaar, maar dit had ik vorige maand ook en dan in een keer lopen ze weer op... Dus verwacht een deze dagen men ei... Spannend! Succes met testen/tempraturen! Werk ze vandaag ☺️☺️☺️
ja dat heb ik ook! altijd wel een echte knaller van een test en inderdaad 14 dagen erna menstruatie!!
Hoi dames, Gisteren avond veel pijnlijke steken gehad en vandaag een positieve ovu test. Zou het kunnen dat dan gisteren mijn eisprong geweest is ? Of vanwaar kwam die pijn dan? Ik vind het allemaal maar ingewikkeld
hihi we zitten raar in elkaar hoor! ik heb ook wel eens wat steken rondom eisprong. maar weet niet zeker of dat echt de eisprong is of dat het tussen mijn oren zit hahah. in ieder geval zou ik in jouw geval het wel even gezellig maken! je weet maar nooit hihi
Hmm volgens mij is een test nooit positief na je eisprong. Misschien waren het steken voor het groeien van je eitje.
Hoi hoi, Ik ben terug geweest naar het ziekenhuis en mag donderdag weer terug. Beide follikels zijn gegroeid. 1 is nu 16mm en de ander is 20mm. Donderdag gaan ze kijken of ze groot genoeg zijn zodat ik kan spuiten. Dus en benieuwd. Ik denk dat je pijn ervaart van het groeien van je follikel Fleurtje.
Wat fijn dat ze goed doorgroeien, ik duim voor donderdag. @hier: afgelopen dagen getest maar kan er niks van volgen..eerst leken ze op te lopen, maar vandaag echt zo goed als wit. Ik denk dat ik maar een paar dagen oversla en eind van de week pas weer test 😐
Dankjewel lieve meiden. Ik kreeg er ook wel een lach van op mijn gezicht gewoon omdat ik wel blij ben dat beide eitjes zijn gegroeid. In het ziekenhuis vinden ze het fijner als het 1 eitje was geweest maar als ik niks tegen een tweelingzwangerschap heb, dan gaan we verder. Tuurlijk heb ik daar niks op tegen Vorige keer ook 2 eitjes en helaas geen zwangerschap dus de kans is klein dat het er 2 zouden zijn ( alhoewel de eerste zwangerschap ook een tweelingzwangerschap was ) Maar goed.. we weten ook hartstikke goed dat het dus niks hoeft te betekenen 2 eitjes aangezien vorige ronde niks is geworden dus we staan er nuchter in en zien het wel maar ondanks dat ben ik blij. Bintje ow dat is wel vervelend. Hopelijk vind je snel je ei.