NOD lijst 1 t/m 8 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Spannend! Ik heb zondag pregnyl gezet, ook twee eitjes :D

2. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Hey Bintje

Hier cd 12,13 oplopers, cd 14, afloper, cd 15 wit en vandaag cd 16 een redelijke streep... Dus verwacht morgen een knaller... En anders uiterlijk overmorgen... Dus dat ze eerst oplopen en dan weer aflopen is normaal, heeft mijn vriendin ook. Dus zeker door blijven testen! Verwacht dat hij morgen redelijk donker is bij jou.... Vraag me niet waarom het zo gaat maar heb t elke maand hahaha miss nog teveel hormoon van je mentruatie in je lichaam dat hij een streep geeft?

Naja hier dus flink aan de klus... We gaan er weer voor!

Dames succes👍🏼😀

3. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Koekie wat goed nieuws hopelijk groeien ze lekker door en heb je weer een dubbele kans deze maand... 😃😃😃 hou ons op de hoogte😉

Heel veel succes deze ronde! Dat we allemaal maar mama mogen worden in juli😃😃😃😃

4. Moeke1983

Moeke1983 Actief lid

17 jun 2015
    241
    0
    0
    Fulltime mama/huishoudster/manager/voetveeg en ik
    in mijn eigen wereld
    grappig feitje!

Aan de puistjes op je kin gebied kun je dus zien waar je ei springt! heb je vooral links puistjes dan springt je ei dus links en vooral rechts hetzelfde verhaal haha.
    Ik heb altijd weinig puistjes (yess) meestal maar 1 of 2 en ik heb er nu op gelet, heb een puistje rechts en voelde de groei ook idd rechts! misschien leuk om extra op te letten ;)

ps ik zeg wel feitje maar dat weet ik ook niet zeker haahahah:$:);)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha midden op mn kin altijs.
    Zal dat betekenen dat die blijft hangen ? ;)

6. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Ik voel aan beide zijde krampen... Dus wie weet een dubbele eisprong... Nog geen puistje te bekennen gelukkig hahah

7. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik werd vanmorgen wakker met heel veel puisten op me kin!
    Bij mij nu vooral rechts en in het midden. Wel een grappig feitje!

8. Fatou

Fatou Actief lid

29 nov 2009
    189
    0
    16
    werkt 32 uur p/w in de zorg
    Leiden
    Grappig van die puistjes ... bij mij zitten ze nu links ;) gister en vandaag nog een witte ovitest. Verwacht m'n eisprong ook niet voor het weekend...

9. Bintje83

Bintje83 Niet meer actief

Dankjewel voor je reactie, het voelde alsof ik een beetje gek aan t worden was. Dit is de eerste keer dat ik het zo meemaakt. Ik blijf gewoon testen, er komt vanzelf iets uit denk ik maar ☺️
    Vandaag nieuwe testen binnen gekregen dus kan er voorlopig weer tegenaan 😉

10. DIYMommy

DIYMommy Actief lid

3 jul 2010
    299
    0
    0
    Koudekerk a/d Rijn
    Hahaha, echt bizar maar ik heb dus links een pukkeltje op het moment.
    Weet niet hoe een eisprong voelt maar ga er wel op letten deze maand of die ook echt links zal zijn dan. 😁

11. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    kinderverzorgster in een kinderdagverblijf
    willebroek
    Goedemorgen dames,

Gisteren mijn ov test hier geüpload en zoals jullie konden zien was ei in aantocht dus gisteren geklust voor de zekerheid nu stond ik deze ochtend op en lag er wat licht roos bloedverlies in mijn onderbroek, nu ging ik net weer plassen om een testje te doen en zag ik weer licht roos bloedverlies maar echt heel weinig en bij het afkuisen is er niks. (Ik upload mijn test zodadelijk moet nog even wachten)
    Zijn we te wils geweest of kolt dit door mijn ei? Nooit eerder gehad

12. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek
    Bij deze de foto

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,3 KB
      Weergaven:
      1
  13. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    Hey Sharontjh, ik weet niet of het kan helpen maar heb dit ook al 2x gehad en volgens mij komt dit door het springen van het eitje en dat je daardoor een beetje bloedverlies hebt ;) mss moet je maar even afwachten of je test nog oploopt/afloopt? :)

Liefs

14. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

18 jan 2015
    3.122
    2.821
    113
    Vrouw
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#

Kan idd je eisprong zijn geweest of je hebt tijdens de sex iets geraakt... Je test ziet er nog niet positief uit... Dus lijkt me sterk dat je eitje al gesprongen is... Of de test moet van gistere ochtend zijn dat hij in de middag is gaan knallen en in de avond/nacht is gesprongen... Even afwachten dus...succes

15. sharontjh

sharontjh Actief lid

11 mei 2013
    388
    2
    16
    willebroek

De test is van deze ochtend en ga na het werk nog maar eentje doen denk ik

16. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

Als je geen medicijnen slikt om je eisprong op te wekken. Heeft het met pcos geen zin om ovu testen te doen. Omdat ze meerdere malen een bijna positief resultaat geven. Omdat het heel erg schommelt.

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Sharon, een beetje bloedverlies kan komen door je eisprong, maar natuurlijk ook door seks...maar als het op dit moment is denk ik dat het meeste voor de hand ligt dat het door je eisprong komt. Ik heb soms vlak voor mijn eisprong een beetje bloedverlies.
    De test die je nu geüpload heb ik niet positief, wel bijna. Misschien komt het ook omdat je super vroeg op de dag getest hebt en dat raden ze af, vanwege de LH-aanmaak in je bloed moet je niet met de eerste urine van de dag testen. Behalve dan bij de digitale clearblue ovulatietesten, dan moet het juist weer wel.

18. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    goedemorgen dames! vandaag ga ik weer beginnen met ovutesten, ben benieuwd wat er vanmiddag op staat.. gekeken naar cyclus rond zaterdag eisprong dus dan zou er vandaag of morgen toch al wel een streepje op moeten staan..

sinds gisteravond weer wat steekjes aan de linkerkant onderin mijn buik... had ik vorige cyclus ook en 2 dagen daarna had ik een groot eitje dat klaar stond om te springen, dus hoop dat dit ook weer een goed teken is!!!!

19. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Succes dames. Ik gebruikte geen ovulatie testen. Omdat ik toch al weet wanneer hij ong springt Door de pregnyl 😜 ik zit alweer een paar daagjes op het wachtbankje. Wij zijn bezig met een huis te kopen. Dus ik heb een goede afleiding haha

20. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ben benieuwd!!
    Helaas gaat er niet ergens een lampje branden 12 uur voor je ei springt... ;)
    Dat zou ideaal zijn hahaha.

Deel Deze Pagina