Flower weet je hoelang je lf is? Je ei spring na je hoogtepunt op de test. Dus rond 4 of 5 november je nod denken ik?
Ja ga er wel van uit dat er dan 7 jaar tussen onze derde wens en de jongste zal zitten als we nog wat maandjes te gaan hebben. Maar vind het idd wel leuk dat ze dan beetje mee kunnen helpen. Ze moeten niks natuurlijk, maar vooral mijn zoontje is gek van baby's en wil ze altijd vasthouden en mee helpen. M'n zus heeft een tweeling van 19 maanden dus daar kan die altijd ze lol op met helpen want de tweeling zijn kindje 3 en verrassing kindje 4. (Heeft ook PCOS en is elke keer zonder hulp verrassend genoeg in alle 1ste rondes zwanger geworden. Geeft de mens weer hoop!) Ik vind die inwendige echo's echt vreselijk, en ook hormoonbehandelingen zie ik tegen op... Weet waarvoor ik het doe hoor, en heb het er zeker voor over. Maar is denk gewoon omdat ik zo graag weer via de natuurlijk zwanger wil worden.
Ik reageer niet zo vaak meer hier. Ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn.. Voor zover dat mogelijk is.. Wilde even doorgeven dat mijn IUI vrijdag is en dat mijn nod dus 6 november wordt. Zou iemand dat op de lijst willen veranderen? Alvast bedankt!
Hallo dames, Ik lees vaak mee. Mag ik ook op de lijst? 😁☺️ Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje NOD 3 nov.
Joepieeee het ei komt weer een beetje in beeld vandaag CD11. Ondanks de drukte deze week toch maar even m'n vriendje lief aankijken 😁
Ik begin pas zondag met ovulatietesten, dat is CD 18, ik verwacht mijn ei op cd 20-21... Dan 'kort' wachten tot NOD, die is op 10-11 dpo... Spannend weer!
Jaa mijn zoontje ook!! Helemaal zot van baby's! Hij is ook degene die graag een pop heeft of een barbie.... Mijn dochter is helemaal niet van de poppen e.d...... Wel grappig... Laatst zei mn zoontje, mama wat heb jij een dikke buik!!!! Ik zei, ja das van de koekjes.. Hij houdt alles in de gaten hoor.....
Eerste x ovulatie testen.... Doe ik t 3 dagen, verwachte eisprong is pas aankomend weekend... En mijn test knalt al bijna! Ongelooflijk!!! Ben nu ook met Acunpunctuur bezig, mss helpt dat mee whahah! Ik ben benieuwd. Vanavond nog een testje en kijken of ie oploopt. Wel gisteren geklust! Nu ff geen foto, zit bij zwemles hihi
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (9) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, 1e kindje Nini01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje 2. (5) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Patty86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (6) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Mizz Bunny, ronde 4, 2e kindje, MMM Logan, 24 jaar, ronde 39, 1e kindje, MMM Fleurtjej, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 4. (0) 5. (3) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid) Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (3) Suus123, 31 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) 7. (4) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 9 (4e na ma), 1e kindje 8. (5) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 (na mk), 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Bintje, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje DIYMommy, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos. (3) Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Totaal: 38 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Meiden wat doet jullie afscheiding na je ei? Ik heb deze ronde voor t eerst "last" van afscheiding en nu is het heel dik en wit. Nog nooit eerder gehad
Vandaag weer begonnen met ovutesten... heeeeeel licht streepje te zien, kan je niet zien op foto... dus morgen maar weer! verwacht zaterdag eisprong dus hoop dat hij op gaat lopen de komende dagen! in ieder geval maar even gezellig maken, je weet het maar nooit!
Haha ik heb wel vorige maanden dingen genoteerd maar ik had nooit afscheiding dus dit is nieuw voor mij
Nee dat snap ik. ... ik wil ook proberen nergens op te hopen deze maand. ... ik vraag me alleen wel af of mijn eisprong zaterdag wel is. .. test is nog bijna wit. . Je moet heel goed kijken dan zie je een licht streepje. . Zou die niet al donkerder moeten zijn nu?
Hmm nee soms komt een knaller ineens uit het niets. Dat kan morgen of overmorgen best zo zijn. Je ei springt zon 24 tot 48 uur erna. Ik had donderdag avond laat mn knaller en verwacht dat mn ei uiterlijk zaterdag was. Mijn testen lopen nooit echt op. Ineens is de streep er en zo ineens is de streep ook weer n stuk minder