Vandaag een "bijna knaller" ovulatietest, vanavond er nog 1 tegenaan smijten en eens goed klussen en dan zaterdag opnieuw
Oh mooi Chromie! Zo donker is die van mij niet eens geweest! De onderste is met ochtendurine, dus ik weet niet hoe die nu is! Ben op het werk, dus kan pas vanavond weer testen.
Aan je test van gisterenavond te zien vermoed ik dat je deze avond een even duidelijk streepje als mij zal hebben! Allesinds duim ik voor je
Haha, zou het? Ben dag 13 nu. Eigenlijk stiekem hoop ik dat ik vandaag of morgen m'n ei heb.... Nou dankje voor je steun, jij veel plezier met klussen nog ff hahaha!
Hihi, ik ben ook op dag 13 nu en ik vermoed dat men ei er vannacht/morgen zal zijn Veel succes hé meid, ik hoop echt dat het een mooie knaller wordt voor je En het plezier zal er zeker zijn, hahaha
hoi meiden! Het gaat spannend worden nu he! Ik zit inmiddels op cd 17 heb mn ei gehad, en op de dag voor de posi ovutest geklust en op de 2 dagen van de posi ovu test geklust. Dit kwam heel toevallig zo uit hahaha blijkt dat mn libido idd hoger is weer gelukkig ik had op cd 13 en 14 een posi ovu test en smiley op de cb en heb dus op cd 12, 13 en 14 gezellig gehad. Dus in de praktijk zit ik nu op het wachtbankje Ben momenteel wel erg verkouden geworden sinds gisteren en ook wat grieperig. maar goed dat doet het weer ook en ik ben meestal een beetje ziekjes begin van de herfst. Ik ga heel erg voor jullie duimen allemaal hoor! Ik ben 6 november jarig dus het zou erg leuk zijn om dan een posi zw test te hebben maar ik ga er niet van uit liefs moeke!
Hi dames. Zou ik ook op de lijst kunnen . Later dan verwacht , maar nu toch een knal ovu test. Verwachte nod 5-11 26mei, 28 jaar , 2e ronde, 2e kindje
nod ergens rond 2-3 nov. 26 jaar, 1ste ronde na mk, 2e kindje Ik ben niet helemaal zeker van mijn nod. Temp is niet betrouwbaar door verkoudheid, en keelpijn. Ovu testen waren ook niet duidelijk. Maar als we verder gaan op de ovutesten en wat de gyn daarnet zei op na controle. Denk ik dat mijn nod de eerste dagen van nov zullen zijn. En ik mag van mezelf niet testen voor 7nov haha denk niet dat ik er zal raken.
Zow wat heb ik een hoop pagina's bij moeten lezen... Ik reageer even snel. Vanochtend naar het ziekenhuis geweest. Beide eitjes waren weer goed gegroeid. 1 was nu 19mm en de ander 23mm dus ik heb weer ovitrelle gezet. Nu dus nog een aantal dagen gezellig maken en tevens op het wachtbankje. Ik zal de lijst even aapassen en de andere erbij zetten.
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (9) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, 1e kindje Nini01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje 2. (5) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Patty86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (6) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Mizz Bunny, ronde 4, 2e kindje, MMM Logan, 24 jaar, ronde 39, 1e kindje, MMM Fleurtjej, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Louloulo, 26 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje 4. (0) 5. (4) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid + Ovitrelle )* Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje. 26mei, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 6. (3) Suus123, 31 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) 7. (5) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 9 (4e na ma), 1e kindje Aikie, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 8. (5) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 (na mk), 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Bintje, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje DIYMommy, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos. (3) Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Totaal: 41 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Mijn eerste ovulatie testen ooit.... Volgens berekening zou zaterdag mijn eisprong zijn. Maar mijn testen zeggen dit.... Wat vinden jullie? Test en klus wel gewoon door 😃😃
Ik zou morgen voor de zekerheid nog eentje doen, maar ik denk dat je lh piek gister was en dan springt je ei of vandaag of morgen als het goed is. Dus aan de bak 😉
Ja zo is die bij mij soms een dag of 2 en dan heb ik mn knaller. Gemiddeld 24 a 48 uur daarna is je ei het schiet op... je kan iig gericht alvast aan de slag
Dames, wat denken jullie hiervan? Van links naar rechts: dinsdagavond 17u, woensdagavond 17u en deze avond 17u Is mijn piek geweest? En mag ik op het wachtbankje?
Ik denk dat je piek later op de avond zou zijn geweest. Wanneer mijn testen oplopen test ik zelf altijd 2x per dag. Misschien handig voor als er een volgende ronde zou komen
Kijk.... Je had gelijk.... Hopelijk springt m'n ei dan morgen, en niet overmorgen. Pff anders heb ik nog minder kans.... Dinsdagochtend hadden we het gezellig, het hangt erom....