Wat denken jullie? Ik wil morgen weer met spinning beginnen na mijn mk... maar zou ineens weer intensief sporten kwaad kunnen bij eisprong of innesteling oid?
Ow, zo snel toch al... Dit is m'n eerste ronde pas, dus heb ff geen idee hoe het allemaal loopt enzo (tis al weer dik 7 jaar geleden dat ik zwanger wilde worden van onze tweede). Zal ik er dan verstandig aan doen morgen dan ook maar weer twee keer te testen?
Wat een testen allemaal! Allemaal op het Wachrbankje! Ik heb m'n NoD dus ook eerder. Reken morgen ff uit wanneer dan.
Ik sport sinds kort ook intensief met bootcamp. Mijn instructrice is zelf ook zwanger en die doet van alles qua sport. Voor de tijd en nu wat ze vanwege de vermoeidheid nog kan dus kan geen kwaad
De knaller van vanmiddag is nu al weer aan het terug lopen. Geluk dat ik meteen vanuit het werk (24 uurs dienst) heb getest en geklust. Had hem zo anders gemist hihi. Mag dus ook op het wachtbankje. Heb altijd een korte LF maar voor de lijst hou ik netjes 14 aan.
Wow meiden, wat een mooie testen allemaal! Ik heb het vermoeden dat er gisteren/deze nacht heel wat liefde in de lucht hing met al die positieve testen, dus laten we hopen dat het ons geholpen heeft Straks nog een test doen en dan zal ik weten of het nog een knaller is. Allesinds gisterenavond het lekker gezellig gemaakt Thumbs up voor de meiden die al op het wachtbankje zitten!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (9) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, 1e kindje Nini01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje 2. (5) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Patty86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (6) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Mizz Bunny, ronde 4, 2e kindje, MMM Logan, 24 jaar, ronde 39, 1e kindje, MMM Fleurtjej, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Louloulo, 26 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje 4. (0) 5. (5) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid + Ovitrelle )* Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje. 26mei, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 6. (3) Suus123, 31 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) 7. (5) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 9 (4e na ma), 1e kindje Aikie, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 8. (5) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 (na mk), 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Bintje, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje DIYMommy, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos. (2) Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Totaal: 41 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Waauw dames idd veel mooie testjes! Hopelijk zien ze er over twee weken ook zo uit😂👍🏻💝 Heb mezelf op t wachtbankje gezet... Vandaag 1/2 dpo dus weer twee zenuwslopende weken... Again Onwijs veel succes en hopelijk vind iedereen zen ei voorspoedig * zou diegene die de lijst heeft aangepast en iedereen 'zwart' heeft gekleurd dit niet meer willen doen? Iedereen is standaard zwart, ik zit op mijn iPad en het is erg onoverzichtelijk als er overal [COLOR="Black'][/COLOR] staat... Straks gaat iedereen weer op een andere kleur en dan moet je eerst die tekst verwijderen of je krijgt helemaal een chaos... Alvast bedankt 😀😀😀
Dank je laurazoey! Ik ben toch niet gegaan. . Werd laat wakker doordat ik het smoordruk heb op het werk dus even uitslapen. .. daarnaast heb ik deze ronde venijnige steekjes aan de linkerkant waardoor sporten niet echt wil. ... volgende week maar weet ff kijken of het wil!
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (9) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, 1e kindje Nini01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje 2. (5) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Patty86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (6) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Mizz Bunny, ronde 4, 2e kindje, MMM Logan, 24 jaar, ronde 39, 1e kindje, MMM Fleurtjej, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Louloulo, 26 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje 4. (1) Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 5 na bbz, 1e kindje 5. (5) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid + Ovitrelle )* Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje. 26mei, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje 6. (3) Suus123, 31 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) 7. (5) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 9 (4e na ma), 1e kindje Aikie, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje 8. (5) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 (na mk), 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Bintje, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje DIYMommy, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos. (2) Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Totaal: 42 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (6), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Hoi dames, ik heb mezelf even op de lijst erbij gezet. Ik had afgelopen dinsdag een knallende ovutest en dinsdag, woensdag en donderdag lekker geklust. Zit dus meteen ook op het wachtbankje... Ik hoop dat het voor iedereen raak is deze maand!
Dag dames, ik had gister een erg drukke dag maar gister bij die fertiliteitsarts geweest alles zag de goed uit. En ze zag al een mooi groot eitje zitten die over 2 dagen ( vandaag dus over 1 dag) zal gaan springen! Wel lastig in dit weekend want gaan zaterdag ochtend weg en zondag avond pas thuis en slapen met anderen op een kamer. Dus gister al aan de slag geweest en nu zaterdag ochtend en zondag avond maar weer, dan zit er in ieder geval ongeveer anderhalve dag tussen. Vandaag voel ik een beetje pijn links, en dat is ook waar het eitje zat. Dus voel hem groeien! Als alle bloedonderzoeken ook goed zijn dan moeten we het nog een half naar zelf proberen. @ nieuwe Dames welkom
Hier is de piekdag aan de gang!!! Heeeeeel veel eiwitverlies en test spreekt voor zich! Gisteren geklust en morgenvroeg toch ook nog maar eens voor de zekerheid
Spannend meiden!! Ik moet nog 9 dagen wachten tot nod. Haar Al schat ik onze kans deze maand nihil in.. aangezien de 2 negatieve samenlevingstesten
@ chromie, hij is bijna positief vandaag of vanavond nog een x testen om je echte piek niet te missen?! @ goodlife, ja leek mij ook een goede timing zaterdagochtend. Op een of andere manier heb ik door die echo deze maand best wel wat hoop gekregen. Nu heb ik met eigen ogen een Groot eitje gezien dus dat bevestigd dat temperaturen en ovulatietesten ook altijd gelijk hadden!