Wat leuk, maandag is ook onze trouwdag. Wij zijn echter pas drie jaar getrouwd. 😀 PCOS heb ik niet zover ik weet. Bij mijn zoon vijfde ronde zwanger.
Ik voelde dag na de posi ovu test echt behoorlijke steken in mijn buik en mijn tepels doen dan altijd behoorlijk zeer. De dag erna vandaag dus beide weg dus dan weet ik dat mijn ei weg is wel goed om te voelen dan weet ik ook bijna zeker dat ik een eisprong gehad heb.
Pfffff ik ben zooooo chagrijnig. Vorige ronde ook. Normaal nooit last van. Toevallig vorige ronde ook en toen bleek ik zwanger. (Weet toen alleen niet wanneer ei was). Mn vriend zei al: is het weer zo ver?! Heeft er nu natuurlijk nog niks mee te maken maar ik heb over deze ronde een heel goed gevoel. (Laat me er niet teveel mee in, want dan is te teleurstelling straks zo groot..) wachten duurt lang! Ps. Mijn borst begon vanmorgen weer te lekken.. Melk? Dit had ik een week voor mijn vmk ook. Is dit wel goed? Maak me er niet al te veel zorgen om maar heb er wel wat vraagtekens bij
Ik heb er ook een goed gevoel bij braam deze ronde maarja dat wil niks zeggen helaas zou de melk nog van je mk kunnen komen denk je?? Heb dat nog nooit gehoord eigenlijk...
Er niet teveel mee bezig zijn is trouwens heeeel moeilijk. Vandaag lekker geshopr de hele dag dus dat was een goede afleiding
Ik heb het ook nog nooit eerder gehad. Alleen vorige maand dus. Het was ook alweer opgehouden. Nu zit er meteen weer een enorm donkere rand rond mijn tepel (die ook al weg was getrokken) en komt er weer wit doorzichtig spul uit.. Ik heb al wel een negatieve zwangerschap en ovulatietest gehad dus denk niet dat het daar nog van komt. Misschien toch maar eens even informeren als het aan blijft houden en ik ben niet zwanger.
Hahaha, ik voelde me wel een beetje dom hoor toen ik het zag. Ben helemaal niet slecht in rekenen vergeet zo vaak hoe oud ik ben dat ik dan gewoon jaartal bekijk, terwijl ik dit jaar dus nog jarig moet worden. 😂😁 Beginnende ouderdom denk ik, pfff hahaha! Ow wat grappig en toevallig zeg! Ik ben 6 jaar geleden behoorlijk zwanger getrouwd. M'n man geloofd er heilig in dat we een verlaat cadeautje gaan krijgen (in de zin van een positieve test). Geloof er zelf niet zo in door de PCOS, maar door de knallende testen gelooft me man er echt onwijs in. Heb hem al even proberen terug te krijgen met beide voeten, maar hij zegt zelf dat het een gevoel is en dat ie daar niks aan kan doen. Pfffff mannen... Vorige keer dat ik zwanger wilde worden was het andersom, dus tja, laat het maar. Thanx, ook op de 26ste?
Ow wat toevallig ook zeg! Leuk om overeenkomsten te zien vind ik altijd! Laten we gewoon nu met ze alle hier zwanger worden deze maand. Dan hebben we er weer een overeenkomst bij. 😂😁
Nou dat zou indd een mooie overeenkost zijn hihi op welke dag hoeveel dpo gaan jullie testen denk je? Ik denk zelf aan 10 dpo?
Ga er voor duimen iig. 😁 Ik ga zelf vanaf 8 dpo testen Heb van die gevoelige testen voor 6 dagen voor de NOD besteld.