Ik tel nooit mijn DPO dagen. Test gewoon rond mijn nod als mijn ongi wegblijft. Ben sinds vanmiddag misselijk. Maar weet gewoon dat het nog lang niet kan. Wat ik al wel een paar dagen heb en ik totaal niet kan plaatsen van mijn eerste zwangerschap is heel de dag door lichte menstruatiepijn onderin mijn buik. Volgens mij had iemand dat hier van de week ook. Wie heeft dit nog meer en wat kan het zijn?
Innesteling zou wel erg vroeg zijn maar alles kan! Ik voel nog steeds helemaal niets, alleen een dikke vette puist rechts op me kin en links op en jukbeen... Niet leuk...
Dames die nog op "zwart" staan... Ei al gevonden? Hij moet denk ik bij iedereen al wel geweest zijn toch?
Ah oke.. Ik heb een cyclus tussen de 30 en 35 dagen en zo kan ik een beetje peilen wanneer ik dan precies ongesteld zou moeten worden ipv gokken tussen die dagen. Mm ik heb gelezen dan je al misselijk kan worden door een bevrucht eitje omdat dat ook weer een extra hormoon afgeeft die dat veroorzaakt. Iets anders als hcg maar ik kan er zo even niet op komen. Hoop voor je dat het raak is!
De kans dat je de dag na je ovulatietest al op 1dpo zit is klein, aangezien get minimaal 24 uur duurt voordat je ei springt, dus ik zou er gem vanuit gaan dat de dag na je positieve test opnemen ei springt (of dus pas de dag daarna) en pas de tweede (of derde) dag na je positieve test rekenen als 1dpo.m Ik temperatuur dus zie het in principe altijd aan mijn temperatuur.
Ik denk dat ik buiten de lijst ga vallen.....vandaag dag 15 en nog geen positieve ovulatietest..... Al mijn symptomen geven wel aan dat hij er bijna aankomt (vruchtbaar slijm, rugpijn, gevoelige tepels, steken bij mn eierstok) maar nog even geduld. Ik hoop morgen dan eindelijk een smiley te zien op mijn ovulatietest.
Ik moet maar gewoon rustig afwachten dan haha. Misschien kan ik beter volgende maand ook gaan temperaturen. Bedankt voor je reactie!
Lenthe87: Dat had ik ook zaterdag, echt scherpe steekjes rechtsonder in de buik! Nenp: volgens mij mag ik op paars sinds zaterdag, honderd procent zeker ben ik er niet van omdat ik nog maar sinds 05/10 pilvrij ben maar ik ga effe uit van een cyclus van 30 dagen. Voor de rest vandaag het nieuws gekregen van men dokter dat ik net cmv achter de rug heb.. de acute infectie zou dus wel voorbij zijn maar toen ik het opzocht wat dit kon betekenen bij zwanger worden kreeg ik het wel benauwd.. normaal gezien is dit dus geen probleem meer voor zwanger te worden nu maar toch
Ik maak er wel ff een notitie van. Tja haha.... Maar kijken of ik ongi wordt en wanneer. Hoop niet m'n ei, dan moet ik nog langer wachten op m'n nod! Vandaag dag 17.......
O ik dacht dat misselijkheid pas later kwam. Bij mijn eerste kindje van 6 tot 16 weken misselijk geweest dus herken het meteen.
Ja hier ook! 6 weken is die grens, wordt je dan niet misselijk, krijg je het ook niet meer. Bij m'n tweede helemaal nix misselijk geweest!
Ik heb juist sinds vandaag ineens hele dikke witte afscheiding. Echt ineens van doorzichtig naar wit.. iehwww
Als ik dan zwanger blijk te zijn dan staat me nog wat te wachten haha. Van afscheiding heb ik geen last gelukkig. Maar of het iets met een zwangerschap te maken heeft weet ik niet.
Ja, ik weet het nog goed. Het was rond de kerst, al het lekkers ging mij voorbij. Was zo ziek als een hond! De hele dag! Blehhh...... 😂 Dus ik hoop het niet voor je hihi.