Ja! En vermoeiend, frustrerend, zenuwslopend, gek makend, irritant en grrrrr.... Ze zouden dat moeten afschaffen!
Heb mij deze morgen maar vlug op het toilet gezet en doorgespoeld. Het kriebelde heel hard. Pff 2de vermoeiende nacht na een, dl is zwaar verkouden. (Tand nr 5 zit ook wel hard te duwen) hopelijk is het vandaag wat beter. Ze ligt nu nog zalig te slapen.
Diymommy wij willen het liefst een groot gezin. 4 tot 6 kinderen mocht dat kunnen en lukken maar als we er 1 mogen krijgen, zijn we al heel erg blij. Maar Door onze jeugd zouden we allebei graag een groot gezin willen
Weer een dagje verder...we komen er wel hoor meiden! Voor je t weet us t zover! Toch fijn nieuws Goodlife! Maar wat gaan ze doen met t vocht? Hier beetje uitgeslapen, gisteravond allemaal tranen en tranen... Hihi...leek wel n kraan! En...manlief vond n lege shake beker die net uit de vaatwasser kwam IN de koelkast...huh?? Dat soort dingen deed ik alleen toen ik zwanger was van de boys!! Verder ben ik er erg rustig onder. Nog n week ☺️ Fijne dag meiden! Ik ga straks m'n klas klaarzetten om maandag weer te beginnen! Bijna Sint tijd alweer... Time flys!
Goedemorgen ladys, Dat weekje komen we ook wel door! Wordt wel weer steeds spannender. Ben benieuwd naar de eerste testjes Her sinds vanmorge behoorlijke pijn aan 1 borst/tepel. Felle diepe steken.. heel vreemd.
Goedemorgen! 1 november komt al in zicht nog 5 dagen! Joehoee 😆 De eerste testers zullen zich morgen/overmorgen weer melden! Ik moet nog minimaal 5 dagen wachten van mezelf... Wil 1 november in de ochtend testen... Verder nog 0,0 klachten! Vandaag 4/5 dpo... Jeeeej🤐 Fijne dag vandaag... Werk ze... En tot vanavond! 😃
jeetje wat is er een hoop gekletst hier! hihi leuk.... ik ben er nu zeker van de eisprong geweest is, testen zijn al 3 dagen witter dan wit... dan gok op woensdag/donderdag... we zien het volgende week wel! denk dat het niet gelukt is en dat we niet op tijd gezellig hebben gemaakt, woensdagavond was de laatste keer rond die tijd en toen zondag weer.. dus denk dat we naar de volgende ronde gaan.. moet zeggen geeft wel rust, wacht volgende week gewoon af! ga er nu vanuit ik dat 5 dpo ben.... leuk dat de eerste testers al gaan komen de komende dagen! het is natuurlijk zondag ook al 1 nov! wat gaat de tijd snel zeg!!! fijne dag allemaal!
Logan, Je kunt ook op paars met een groen sterretje erachter net zoals ik heb DiyMommy, Oh ja dat is inderdaad andere koek. Ik hoop voor jou gewoon 1 kindje en minimaal 38 weken Testers, Ik ben heel benieuwd naar de testers. Wachten, Doe ik met alle liefde... tuurlijk wil ik weten of het raak is maar als ik ongi wordt heb ik geen test verknald en als je dan zwanger bent moet je ook nog heel lang wachten.... Dus kunnen die 2 weken van ovulatie tot NOD er ook nog wel bij
Mooi gezegd Koekie. Testen kun je al vlug doen maar is het raak dia het toch nog 8 maanden haha.... Voor de dames die 1 november gaan testen, het is een super mooie dag want mijn zoontje wordt dan 1 jaar. Dus hopelijk veel positieve testers. Mijn lichte menstruatiepijn is er nog steeds. Nog nooit gehad. Zo raar. Ik had bij onze eerste getest met CB zonder indicatie 3 dagen na NOD met avondurine. Dus dat ga ik nu waarschijnlijk weer doen als het niet komt. Had toen 3 dagen later al een echo.
De eerste week na eisprong vind ik altijd nog prima te doen. Je kunt nl gewoon echt nog niet testen, maar die tweede week spekte ik voor vorige zwangerschap de economie altijd flink 🙊 Hoop dat ik me nu wat beter in kan houden, dagen gaan iig stuk sneller met al klein meisje wat rondloopt erbij.
Als ik reken. Zit in nu minimaal 10 dpo. Maar ik wacht met testen tot evt maandag. 1ste keer pregnyl had ik 14 dagen er na mn ongesteldheid. En de afgelopen keer 18 dagen er na. Nu zit ik op dag 12 na pregnyl
Hey meiden! Ik ben er vrijwel zeker van dat ik gister m'n ei had. Die steken zeg maar..... Want daarvoor toch wel steeds zeurende buik gehad, en dat is nu helemaal weg... 😞 Dus ik val buiten de lijst pff. Maar ik wil graag hier blijven kletsen, ik ga toch eerder testen.. Spannend wordt het ja. Ik over 4 dagen is het november! Whaaaaa....... Ben zo benieuwd....
Hey dames Ik zit op 6dpo maar vandaag heb ik terug ovulatiepijn rechts vooral als ik hoest of door mijn hurken ga. Ook heb ik terug romige afscheiding wat is dit? Dacht altijd dat ik mijn knaller gemist had omdat mijn testen afliepen ook zaterdag had ik nauwelijks een streep op mijn ov test Herkent iemand dit?
@ missdonna, spannend hoop dat het raak is deze maand! Mijn temperatuur is vanmorgen heel hoog voor mijn doen zit ook wel 2 dpo maar normaal blijf ik na ovulatie op 36,6 ongeveer hangen en vanmorgen al 36,77 hopelijk een goed teken xD
Ik zit nu op 7dpo en ik heb ook kleine steekjes maar dan links, waar ik tijdens mijn ovulatie ook pijn had.. Gek allemaal
Ik zit ook 7 dpo en heb een temperatuurdaling. Dit had ik bij m'n zoontje ook. Maar t zegt natuurlijk niks. Voel ook steekjes. Hopen dat t allemaal een goed teken is ☺️ En dat me temp morgen weer stijgt!