Zelfs ik zie iets en dat zegt heel veel spannend. Ik ben het met suus eens. Wacht mogen even af en dan overmorgen nog eens testen. Dan zou die donkerder moeten zijn
Misschien van iets verder af wat beter te zien.. In t echt zie je t altijd wat beter. Pff zenuwen haha
Ik ben 9 dpo ongeveer en ik had vanmiddag een raar gevoel can onderen. Het gevoel van net overreden te zijn (weet niet hoe ik t anders moet uitleggen whaha) als je nét ongie bent geworden en de boel los barst. Dat ken ik alleen als ik ongie ben en helemaal niet rondom de innestelingtijd (volgens mij is die zo ergens deze dagen) en zonder bloed!!! Ik snap er niets van! Heb er ook mini beetje last van m'n onderrug bij gekregen. Iemand verklaring? 😄😄 Afwachten moet ik toch, maar ben zo benieuwd of m'n vermoeden klopt...
In het echt is t duidelijk roze. Maar inderdaad ik ga gewoon door testen. En dan hopen dat het mooi op loopt. 😁 Dankjewel voor het mee kijken!
Nou ik zie ook zeker iets en meestal zit ik met dichtgeknepen ogen te turen en vraag ik mij af waarom 'iedereen' iets ziet behalve ik! 😂 Heb he nu net getest of vanmorgen? Anders morgenochtend nog een keer met ochtenurine?
Ik zit pas op 8 dpo!! Met avondurine. Heb de test net gedaan uit t niets had ik zoiets van, ik ga t gewoon doen! Dus is nog niet eens opgedroogd. Bij m'n zoontje teste ik 10 dpo positief. Ik had deze keer steeds steken aan beide kanten, waardoor ik begon te denken van misschien heb ik een dubbele eisprong gehad. En misschien test ik daarom ook al zo vroeg met een heel licht streepje. Maar goed, dat zijn gedachtes en dat hoeft uiteraard helemaal niet zo te zijn. Ik hou er ook rekening mee dat testen voor NOD zo z'n risico's heeft, maar voor nu blijf ik gewoon heel positief!
Ik zie ook duidelijk een licht streepje. Ik zou overmorgen nog eens testen. Spannend zeg. Het eerste roze op de lijst.......
Ja vooral positief blijven maani! Voor nu ziet het er goed uit! Zeker als je avondurine hebt gebruikt. Zo spannend!
Hihi ik heb precies hetzelfde. .. druk op onderbuik /schaambeen. ... aldoor wat gedoe. ... Zo straks steekjes links en rechts in onderrug.... Hoop dat het is positiefs betekent voor ons!
Leuk ook dat iedereen zo met elkaar mee hoopt. Ik durf nog niet te hard te juichen. Maar positief blijf ik zeker. Ik had 7dpo een temp dip en een enorme migraine aanval!! Deze is bij mij hormoon gerelateerd. Daardoor begon ik te denken van, zou het heel misschien dan toch het HCG zijn wat nu al aan het stijgen is 😳 En vanmorgen was mijn temp weer netjes omhoog. Nou ik hoop voor alle dames een mooie test!! Al begint t met een hele lichte, zolang die maar op loopt! Dat we maar een hele mooie roze lijst zullen hebben 💋👍
@maani: ik zie zeker een streepje ja! Ik duim voor je! Hier deed de sex in de douche pijn, pff. Het dreunde door m'n hele baarmoeder, heel gevoelig.. Echt zo raar! Mooi uitspraak van manlief: Misschien is je baarmoeder wel aan het ontdooien van de pil! Haha, daar houden we het dan maar op....
Hahaha hier moest ik even heel hard om lachen, geweldig! @maani, ook ik zie een streepje! Hopelijk loopt deze mooi op, spannend! Zelf zit ik vandaag op 9 dpo en heb al de hele dag ontzettende buikpijn en rugpijn. Ben bang dat het deze maand weer niks wordt