Ik hoop het ook!! Ik herken het niet, wel altijd na ei gevoelige tepels maar dit zijn echt mijn hele borsten. Vanochtend een testje gewaagd maar omowit haha.. stom ook op 7dpo maar ik dacht je weet nooit
Dames, Nu 2 dagen na mijn eerste hele lichte positieve test (op 8 dpo), hier de test van vanmorgen 10 dpo. Ik denk wel dat ik op roze mag 😍 hij loopt mooi op. Spannend en blij!
Hihi. ... moet je niet doen nee maar ja soms kan je je zelf niet inhouden hè? Nog even wachten en ons geduld wordt beloond of niet
Aah emetje wat er niet is kan nog komen! Ik ben net zo kan me niet inhouden gewoon! Ik duim voor dat je over een paar dagen een mooie streep krijgt.
Meiden op roze: gefeliciteerd!!! Hoop dat er meer volgen. Vanmorgen weer een test gedaan en wederom geen tweede streepje. Doe de testen met extra gevoelige testen van Sensitest (vanaf vier dagen voor nod (is bij mij op 1 nov) testen). Zou het nog mogelijk zijn dat er een tweede streepje komt deze ronde? Wat denken jullie? Heb voor de rest nergens last van (behalve dan gevoelige borsten zo nu en dan.)
Ik heb geen testen in huis! ! Moet zo wel naar de winkel naar ga me proberen in te houden en ze niet te kopen! ! Dan moet ik wel wachten!
Dames! Ik kan niet geloven dat ik eindelijk een test kan plaatsen. Iets meer als een jaar na mijn miskraam deze prachtige test op 9dpo.
Als je nod 1 november is en je hebt getest met een test die vier dagen voor nod kan schat ik je kansen helaas klein in... Of je moet een hele late innesteling hebben gehad... Ik zou nu afwachten... Anders is het zonde van je testen... Hoop echt dat je op roze kan deze maand! We duimen! Dames op rood... Wat ontzettend naar... Onwijs veel succes de volgende ronde! Dat jullie maar snel op roze mogen! Ik ben naar mijn werk! Fijne dag allemaal
Een vriendin van mij testte pas een paar dagen na haar nod positief dus het zegt misschien nog niets hoor!