Woooow, al weer 2 op roze! GEFELICITEERD Maani en NicoleAM! Wat leuk, kunnen jullie het al een beetje bevatten? Hier pas 4 dpo, laten we hopen op een innesteling hihi...... De tijd gaat zo langzaam! Normaal zeg ik dat nooit in het weekend hahaha...
Aaah nee molensteen wat balen... Dames op roze gefeliciteerd! Super...💓💓 Ik ga zondagochtend testen... Wanneer gaan jullie testen?
Ah jakkes wat balen de meiden op rood Hier twijfel.. vanmorgrn dus veel te vroeg 7dpo neg test. Maar behoorlijk duidelijk andere signalen, hele gevoelige pijnlijke borsten en een afscheiding die ik nog nooit gezien heb, beetje wit creme/slijmachtig maar niet rekbaar.
Oh de eerste roze zijn er al! super meiden gefeliciteerd!! Meiden op rood, kvind het echt jammer Voor alle andere meiden hup hup laat er nog veel roze bijkomen deze maand! Voor mij persoonlijk, euhm ik probeer me niet gek te maken maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan blijkbaar.. Enkele dagen 's avonds zuur en men buik die maar lastig doet, niet echt krampen maar tegentrekken ofzo ik kan het niet zo goed uitleggen eigenlijk.. men ei was als ik het juist heb 24/10 maar ja dat betekent dan ook niet persé iets he
Gefeliciteerd Maani en NicoleAM! Stiekem wil ik ook aan testen toe zijn. Maar gelukkig nog maar een week. Al hou ik wel in me achterhoofd dat ik bij beide kids pas heel laat een streepje zag. Bij 5 weken nog negatief bij m'n dochter en pas op 5.5 heel licht streepje, bij de tweede zelfs pas op 6.5 week echt een heel licht streepje. Daar zie ik dus beetje tegen op. Gister enorm last van me buik, vandaag stuk minder maar super misselijk. Denk dat er een griepje ofzo aan zit te komen... 😕
Ik mag voor zichtig op roze na 3 mk's ben ik nog wel erg bang maar deze test zegt genoeg hihi cd 25 en met middag urine Ik hoop dat deze mag blijven, morgen is mijn engelenmama jarig (3 jaar geleden overleden) en zie dit dus wel als een cadeautje...
Lieverd toch, ik snap dat je baalt! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Knuffel! Ik hoop toch dat je niet ongesteld wordt hoor!
Ja heel snel! ik denk het? ik had een posi ovu test op cd 13 en 14 daarna was hij tuur. Dus op zich valt het mee.. wel een vroege innesteling haha maar ik hou het nog in de gaten ik ben niet meer zo snel overtuigt....heb deze test al vaker gehad
Is zo lief van je, door reacties als de jouwe voel ik me toch een beetje beter! Ik hoop ook dat er snel duidelijkheid komt, deze emotionele rollercoaster wordt elke maand moeilijker. Is nu de 4de cyclus dat ik op 7dpo al bruinverlies heb, dus ben er zeker van dat de menstruatie zich elk moment kan aankondigen.
Hier net op de fiets naar de action geweest. Onderweg vroeg ik aan mn vriend of ik een vlek had want ik dacht even dat ik ongesteld was geworden. Thuis direct naar de wc gelopen want mn vriend oon niks zien. Was alleen maar witte afscheiding te zien. Normaal ben ik dat de dag voor nod niet. Dan ben ik kurk droog. Wat een dom gedoe zeg dat wachten