NOD lijst 1 t/m 8 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Roni7888, 1 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Moeke jaaaaaa Gefeliciteerd!!

Chromie, das is echt heel Kak! :( Ik blijf duimen! Jammer van die korte lf, maar 4 dagen na je eisprong is je baarmoeder geschikt om in te nestelen, dus het zou moeten kunnen? Knuf!

Suus, wie weet! Ik duim voor je, toch wel weer spannend. Je kunt echt nergens van op aan qua kwaaltjes, is mijn ervaring hahaha!

2. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    #1242 Suus123, 30 okt 2015
    Laatst bewerkt: 30 okt 2015
    Klopt hoor! Ik hou er rekening mee dat ik gewoon volgende week ongesteld wordt. .. helemaal omdat eisprong niet was rondom de periode wat we dachten. .. kans is erg klein denk ik. .. en ik weet dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden! Toen ik zwanger was voelde ik me echt zwanger en had nergens last van, maar toch was het al 4 weken gestopt met groeien. ...

3. drukkemoeder

drukkemoeder Actief lid

14 mrt 2012
    150
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja stom he! Had de 19de ook een postieve test, dagen ervoor waren ze wit of heel licht en de 19de had ik een knaller en de dagen erna was ie weer wit...
    En nu sinds een week weer oplopende ovutesten.
    Kan een vrouw 2 eisprongen krijgen?
    Ik doe al jaten de telmethode en voel dus wanneer mijn eisprong is en dat komt overeen met die testen.
    Deze maand gaan we voor een 4de en ineens voel ik ineens van alles gebeuren met mijn lichaan en die gekke ovutesten maken het er niet makkelijk op.
    Denk dat ik zoooo gefocused ben op zwanger worden dat ik mij van alles in de hoofd haal/zie, wellicht dat mijn lichaam daarom anders reageert ofzo

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Zodra ik een knaller heb stop ik met testen.
    Ik heb nog nooit nagedacht om door te testen.
    Ook altijd mn lf van 14 dagen na ei. Dan breekt mn menstruatie door dus ook nog nooit een rede gehad om tr blijven testen. Ik zou gewoon regelmatig sex hebben zodat je je ei niet kan missen en dan maar afwachten of je ongesteld word en wanneer dat dan gebeurt. Adh daarvan weet je dan wanneer je ei was. En word je niet ongesteld dan ben je misschien wel zwanger. Regelmatig sex hebben is de enige manier om je ei niet te missen en dus zwanger te raken

5. ninii01

ninii01 Bekend lid

26 sep 2011
    758
    250
    63
    NULL
    Gefeliciteerd de dames die zwanger zijn en jammer voor de gene op rood. Ik nu 2 dagen voor nod... Af en toe een vaag menstruatie krampje en gevoelige borsten maar verder niks.... Ben benieuwd... Denk morgen ochtend testen met kv2v5

6. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Ja ik heb die verwarring ook. Heb ook geen knallende ovulatie test gehad, maar redelijk donker, en de volgende dag lichter. En 4 dagen later voelde ik mn ei. Weet zeker dat mn ei gesprongen is die dag. Maar de sex was gebaseerd op de ovulatietest hahaha. Ach we zien wel, verwacht er nix van nee. Ja die kwaaltjes zeggen echt niets, van mn dochter had ik ook geen kwaaltjes, pas met 6 weken. Dus dat is ook echt gewoon pech pfff....;)

7. Lenthe87

Lenthe87 Bekend lid

9 dec 2009
    916
    1
    16
    Nee klopt, staat ook op internet, dat je na je eerste piek kunt stoppen met testen. Een tweede piek heeft geen betekenis. Indd, gewoon regelmatig seks hebben is de enige manier.
    Ik zal voor de gein es met een oorthermo kijken hoe warm ik ben! :p

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Maani, Gefeliciteerd :D Heel duidelijk

Flower, Ik zou gewoon nog even wachten met testen.

Nicole, Ook voor jou gefeliciteerd :D

Nenp, Lekker gewerkt? Of nog aan het werk?

Molensteen, aaah nee :( Balen zeg.

Testen, Ik ga pas op/na NOD testen. Donderdag of paar dagen later.

Chromie, Heel begrijpelijk dat je je rot voelt. Maar tegenwoordig kunnen ze heel veel en hopelijk mag het met medicatie snel gebeuren dat er een kindje in je buik groeit.

Jessy, Aah nee jij ook al op rood! Ook voor jou balen zeg.

Moeke, Wauw wat bijzonder. Gefeliciteerd :D Mijn duimen draaien op een plakkertje. En sterkte morgen.

Laura, ben benieuwd. Hier ook ontzettend veel last van afscheiding aantal dagen gehad. Nu wat minder maar voel me dan altijd zo vies :)

Drukkemoeder, Ik denk inderdaad laat je ei.
    En ja je kunt 2 eisprongen hebben. Heb ik vorige ronde gehad en deze ronde ook.

Suus, je niet gek laten maken hoor. Je moet nog een weekje wachten maar hopelijk is de klunzigheid een goed teken.

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hihi ja ik hoop het ook! !

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Manlief komt net thuis van werk 'ik ben 10 ooievaars tegen gekomen onderweg! Als dat geen goed teken is weet ik het ook niet meer' hahha geweldig! Hoop dat hij gelijk krijgt!

11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente

Ik duim voor je!

12. MaM8910

MaM8910 Bekend lid

27 sep 2014
    871
    9
    18
    Zuid-holland
    Bedankt allemaal :)

Gisteren had ik ook ineens hele sterke geuren geroken (cookie dough ofzo) maar ik was de enige op de afdeling die het rook :p Misschien goed teken voor jou ook Suus.

Ik heb best wel veel kleine steekjes/kampjes gedurende de dag. Dat had ik niet bij mijn eerste zwangerschap, maar die heeft het ook niet voorbij 5 weken gered. Het voelt gelukkig ook niet als menstruatie.

Ik blijf zeker doortesten tot ik een mega knaller heb. Gelukkig mag ik met 7 weken een echo omdat ik een miskraam heb gehad in het verleden.. Ik hoop dat deze baby blijft plakken!!!

13. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk leuk leuk! ! Ik ga voor je duimen! ! Hoop ook dat dit goed teken is voor me. .. had het vorige keer ook een paar dagen voor nod met haring op roggebrood. .. dat rook ik van meters afstand haha. .. De lucht!!!!! Helaas werd dat een mk...

Fijn hè dat je nu eerder mag komen en niet hoeft te wachten tot 10-12 weken! !!

Hoeveel dpo zit je nu?

14. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Suus vorige zwangerschap op vakantie zagen wij ook ontzettend veel ooievaars en ooievaarsnesten. Wij dachten toen ook.. zou het?? Bij thuiskomst een positieve test en zwanger van een twin ;)

15. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Toch een test gedaan. Niet eens met ochtendurine. Ik zie wat hoor. Morgen nog een x met ochtendurine. Ben nog niet overtuigd. Wat spannend weer!!

20151030_172314.jpg

Bijgevoegde bestanden:

16. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Whaha, ik eentje en dacht er ook gelijk aan!!! Hihi

17. Fiol

Fiol Actief lid

8 apr 2015
    385
    0
    0
    Zuid Holland
    Dames op rood, bah hopelijk snel succes!

Meiden op roze! Yesssss! Gefeliciteerd!

18. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Oh echt? ??

Ik ben soms best bijgelovig voor tekenen... mijn man zag de ooievaars en heb ik vandaag een armband gekocht... zat een verassingsbedel bij en dat was een sterretje. .. vrouw voor mij had en hele andere. ... ik moest gelijk denken aan mijn mk... dat ik het sterretje nu bij draag in een armband en misschien wel iets anders ook.... k weet het. .. ik moet nergens vanuit gaan maar toch. ... Als het niet zo is, heb ik toch de armband met het sterretje eraan die voor mij wel voor mijn mk staat. ....

19. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben een ontzettende slechte tuurde. .En ik zie (nog) niets. ... Hoop dat je morgen een duidelijke streep hebt!

20. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Grrrr krijg hem niet duidelijker Screenshot_2015-10-30-18-16-21.jpg

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina