Nou, hier beginnen de neuroses toe te slaan dacht dat ik er rustiger onder was maar ben me ineens bewust van alles wat ik voel aan m'n lijf. Dacht gister dat het niet raak is omdat ik altijd al aantal dagen voor menstruatie bruinverlies heb en gister bij het afvegen wat zag. Maar het lijkt toch anders te zijn dan normaal en geloof ook niet dat ik het altijd al week ervoor heb. Zit ook precies rond mogelijke innestelingsperiode. Dus wie weet toch nog. Hoop dat ik het rustig af kan wachten
Gefeliciteerd Fleurtje! Hoop dat ze mooi oplopen! En prachtige testen Zustertje! Ik ben een beetje brak van gisteren. . Met vriendinnen naar de kroeg geweest. .. wel drankje gedaan. .. Want ik heb geen idee of het zo is of niet en we gingen voor het eerst weer samen wijntje doen na al hun bevallingen hahha. ... Vandaag lekker niets. .. gisteren drukke dag.. blij trouwens dat ik geen testen in huis heb. .. Anders had ik getest vandaag maar wil Tot woensdag wachten. .. eens kijken of me dat lukt!
Het eerste wat ik denk als ik dit lees; " misschien ben je wel zwanger!" Ovulatietesten kunnen ook reageren op hcg toch? Succes met wachten maar ik denk dat t wel goed zit 👍🏼
Lief26 hier precies hetzelfde.. Hopelijk mag het wat betekenen. Wanneer test jij? Sharontjh spannend! Ben heel benieuwd of je positief test! Ik heb verder ook nergens last van. De testen geven nu negatief aan, tenminste zo beschouw ik ze want als je maar lang genoeg kjkt zie je vanzelf streepjes 😜😜. Hoop dat dit geen slecht teken is
Vanmorgen ookeen test gedaan 10 dpo helaas was hij nog Omo wit. Voel wel nog steeds een ander gevoel in mijn buik dan wanneer in ongesteld word. Pffffff killing zijn deze dagen
Misschien nog te vroeg! Lees ook verhalen van dames die pas na NOD positief testen dus hopelijk straks een mooie test ! Hier 7-8 dpo ook nog niks te zien helaas haha.
Ooeh wat spannend!! Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben dan zondag test ik ( of zaterdag middag hahaha)! Het kan nog van alles betekenen omdat dit de eerste cyclus is zonder pil... Balen allen die wit ) hebben getest... Zeker als je ok je heen ziet dat het wel snel gaat... Houd moed!! Allen: Hoe komen jullie de spannende tijd door? Is man/vriend een steun of wacht hij ook geduldig af? Fijne zondag allemaal!
Wat is er weer een hoop gekletst!! Meiden op roze gefeliciteerd!! 🎉🎉🎉🎉 Meiden op rood; heel jammer, we gaan door naar de volgende ronde en hopelijk dan meer geluk! Meiden die nog wachten op nod of een tuurstreep hebben, ik hoop dat jullie allemaal een positieve test on handen zullen krijgen! Ik mag op rood, gister na de roze vegen meteen goed doorgebroken. Ik vloei de eerste dagen altijd zo heftig, wordt er gewoon licht van in mijn hoofd. 😖
Ja en in ook al gelezen enkel waren het bij de dames knaltesten en bij mij maar een licht streepje. Ik wacht geduldig af
Had ik vorige maand ook als je lang tuurt zie je altijd iets haha Woensdag is mijn NOD dus ga donderdag of vrijdag een testje doen vorige maand was ik ook 1 dag overtijd toen ik ongesteld werd
@Lief26 Wanneer begon jou laatste ontrekkingsbloeding na de pil? Bij mij begon die 4 okt dus zit nu op CD29. Nog geen ongi en ook geen positieve test
En toch kan het echt nog hoor! Bij mijn eerste zwangerschap testte is op de 15e en de 16e negatief en op 18 maart in de avond een tuurstreepje. Mijn NOD was toen 18/19 maart (mijn cyclus is 25/26 dagen).
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (12) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, 1e kindje MMM Nini01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje Gigi85, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Zustertje2015, 28jaar, ronde 6, 2e kindje Didi90, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 2. (4) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Patty86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (11) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Mizz Bunny, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 39, 1e kindje Fleurtjej, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Louloulo, 26 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Kahlan83, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Drukkemoeder, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Illiegoesbam, 38 jaar, ronde 14, 1e kindje 4. (4) Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 5 na bbz, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 (na mk), 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje 5. (7) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid + Ovitrelle ) Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Potato, 34 jaar, ronde 10, 1e kindje Bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 1e kindje 6. (6) Suus123, 31 jaar, ronde 9, (ronde 1 na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) Satijnvlinder, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 8, 2e kindje Lenthe87, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje 7. (5) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Aikie, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Reusje, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje 8. (8) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Bintje, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje DIYMommy, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Lachebekje87, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Melk84, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 9 (4e na ma), 1e kindje Totaal: 57 Wachtbankje (38), Zwanger (9), Ongesteld (10), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Dames op rood, ik duim voor jullie dat de volgende ronde roze mag zijn! Zwangere dames: GEFELICITEERD!!!
Okee naja we zullen het zien... Begin er aan te wennen tegenwoordig 😂 Over 1,5 uur richting de Ziggo dome voor symfonica in Rosso!🎉 Dames succes
Ik heb nog 3 testen liggen van m'n 2de zwangerschap..... Zijn al bijna over datum geloof ik haha. Ach, vind het makkelijk dat ik ze heb. Als ik iets wil moet het ook gelijk, wil dan niet eerst weer naar de winkel moeten hoor.. Vandaag 6dpo. Ach, verwacht er toch nix van. Dit was een proefronde