Koekie, Ja tuurlijk, als het maar gezond is, dat is ook absoluut waar! Maar het zou wel echt geweldig zijn hé hihi.... Hoe leuk is het om van beide soorten te hebben.. Clarajilla, grappig, ik heb ook nog geen testdag door de testen hier! Maar die temperatuur hou ik voor gezien, heb nog steeds 36.8 en ik heb geen id of dat hoog is voor mijn doen. Maar ik voel me vanavond of ben ik overreden door een bus.. Whaha. En hier en daar een felle steek. Lastig om zo los te komen van de kriebels.... DIYmommy, Ik hoop het echt zo voor je! Zou echt tof zijn! En zo leuk dat ze graag nog een broertje willen.. Hier willen ze nog een zusje hihi. M'n zoontje had vandaag ook een legging van m'n dochter aan, en make-up Hij vindt het prachtig! En ik ben ook wel zo'n miep die zich overal zorgen om kan maken. Lastig hé Pffff.....
Hoop dat deze na uploaden nog zichtbaar blijft.. even wat water door gedruppeld voor de zekerhei. Kan nu mijn flits weer gebruiken, ziet iemand iets?
DiyMommy, ja we weten inderdaad wat ons te wachten staat mochten het er 2 zijn. En hopelijk is dromen een voorteken maar we kunnen niet meer doen dan wachten. Onze meiden zijn nu net 3. Dus mocht het snel genoeg raak zijn dan zijn ze nog net geen 4 mochten er 1 of 2 kleintjes bijkomen. Als het wat langer duurt zijn ze wel 4. Ik wens jou heel veel succes morgen bij de gyn en hopelijk geen ongi die komt. Lenthe, Ja tuurlijk is beide geslachten geweldig. We zien het wel. Eerst maar eens zwanger worden Emetje, Op deze zie ik geen streepje. Als ik echt heeeeeeeel lang kijk heeeeeel vaag misschien iets. Maar niet zo duidelijk als de andere testen. Mijn vriend vroeg al of ik een bril nodig had... haha..
Zo hier de 1ste verjaardag van mijn zoontje gevierd vandaag. Wat is hij verwent zeg. En nu is hij geen klein baby'tje meer maar een grote dreumes! En ik had idd gisteravond een tuurtest. En vanochtend ongesteld geworden. 4 dagen eerder. Wel de hele dag nog last gehad van gevoelige borsten maar zal wel die de pilstop komen. Zag de testen van Emetje... pppfff wat hou jij het spannend. Zie alleen wat op de plustest. Kv is op mijn scherm omowit. Ik heb het in 2013 bij mijn vmk ook meegemaakt. Gewoon ongesteld maar de hele week nog bruinverlies gehad. Had ik anders nooit. Dus cb digitaal gedaan en die gaf zwanger aan. Naar de huisarts en werd naar ziekenhuis gestuurd. En helaas was dus vmk. Maar de radioloog zei toen ook dat het best veel voorkomt dat vrouwen vloeien op een andere manier en dan toch zwanger zijn. Weet je wat ik wel had toen ik vanochtend ongi was dat ik het niet zo erg vond omdat we al een gezonde knul hebben. Zo raar. Net of dat je daarmee compleet bent maar toch hebben we een grote wens voor een 2de kindje. Echt vreemd hahaha.
Leeuwinnetje, Wat jammer nou. Toch wel balen zeg. Maar snap je gevoel ook wel maar toch is ongi worden niet fijn. Hopelijk de volgende ronde wel raak
Mja heel vreemd, op de foto hier zie ik ook niks meer eigenlijk haha bloeden lijkt nu wel gestopt.. maarja kan ook savonds gewoon minder zijn. Ga er toch maar vanuit dat het een gewone ongi is en een valse test.
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (12) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, 1e kindje MMM Nini01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje NicoleAM, 28 jaar, 1e kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje Gigi85, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Zustertje2015, 28jaar, ronde 6, 2e kindje Didi90, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 2. (4) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar, ronde 3, 5e kindje Patty86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 3. (11) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Mizz Bunny, ronde 4, 2e kindje Logan, 24 jaar, ronde 39, 1e kindje Fleurtjej, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Maani, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje Louloulo, 26 jaar, ronde 1 na mk, 2e kindje Kahlan83, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Drukkemoeder, 30 jaar, ronde 1, 3e kindje Illiegoesbam, 38 jaar, ronde 14, 1e kindje 4. (4) Knutselsmurf, 36 jaar, ronde 5 na bbz, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 (na mk), 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje 5. (7) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid + Ovitrelle ) Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 26mei, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Potato, 34 jaar, ronde 10, 1e kindje Bv1hoven, 37 jaar, ronde 16, 1e kindje 6. (6) Suus123, 31 jaar, ronde 9, (ronde 1 na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) Satijnvlinder, 28 jaar, 2e ronde, 2e kindje Fiol, 39 jaar, ronde 8, 2e kindje Lenthe87, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Eefjuh, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Lief26, 30 jaar, ronde ?, 2e kindje 7. (5) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Aikie, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Reusje, 36 jaar, ronde 5, 2e kindje 8. (8) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Bintje, 32 jaar, ronde 4, 2e kindje DIYMommy, 28 jaar, ronde 1, 3e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Lachebekje87, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Melk84, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Frummels, 28 jaar, ronde 9 (4e na ma), 1e kindje Totaal: 59 Wachtbankje (38), Zwanger (9), Ongesteld (12), MMM (9) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ahh toch wel jammer.. Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje en heel veel succes de volgende ronde!
Aw wat balen Leeuwinnetje14! Wel een mooie dag gehad? Koekie2, ja ik ben ook benieuwd voor je! Hadden ze gezien ook dmv echo's dat je een dubbele eisprong had of ze voelen springen? Me zus appte me net, zou het dan misschien toch een tweeling zijn, gezien je erg vroege test? Kreeg het er ff benauwd van! Hahaha! Als het zo is hier dan is de schok niet zo groot als wanneer ik geen dubbele eisprong gevoeld dacht te hebben natuurlijk. Maar denk wel dat me man een hartverlamming krijgt. Wel lekker dat er al wat jaartjes tussen je meiden en de baby('s) dan in zit! Mooie leeftijd! Zijn ze toch al weer wat meer zelfstandige en kunnen ze aangestuurd ook al wat zelf rommelen. Nou ik ga maar is proberen te slapen. 😁
Ik zie een roze lijn maar die zit te dicht op de controle streep Morgenvroeg testen is vaak betrouwbaarder.
Ach leeuwinnetje Wat vervelend voor je. .. dikke knuffel! Emetje : wat spannend meis! Laat je niet gek maken door de testen.... test overmorgen gewoon weer, mocht het dat zo zijn dan staat er vast en duidelijkere streep. . Ik ga duimen voor je! ! Ik heb ook nog geen test drang Clara! Normaal wil altijd maat wil echt wachten tot woensdag! !!!
Ik mag helaas op rood. Op naar ronde 10. Ik blijf nog wel meelezen hoor. Succes DIYMommy vandaag met de echo!
Thanx Goodlife! Voor jou balen ook in het rood te moeten zeg! Ik ben inmiddels ook al even wakker van de zenuwen. M'n temperatuur was afgelopen dagen 37,0-37.1. Gisteravond had ik vreemde kramperige pijn(tjes) in me buik en nu een daling van 0.4 bij tempen. Zou dit dan de innestelingsdip zijn? Las dat de innesteling meestal op dag 9 dpo zit en dat was ik vandaag/gister ook! Blijft het zo spannend vinden. Gevoelige borsten ook inmiddels, licht misselijk (grrr bah!)... Ga vandaag geen testje doen, wil het om de dag doen voor het oplopen dus ben heel benieuwd morgen hoe het streepje dan is.
Ik dacht dat je lijf pas na de innesteling Hcg ging aanmaken... Dus dan kun je nooit een streepje hebben op de innesteldag? Of heb ik het nu verkeerd......
Balen Goodlife hopelijk is het volgende ronde raak! Veel succes vandaag DIYMommy! Ik voel me bleg.... kan moeilijk naar de wc sinds gisteren, daarvan beetje buikpijn.. daarnaast nadat ik wat gegeten of gedronken heb (na half glas in een keer) heel erg last van teveel lucht en dan moet ik dus boeren.. zit nu op mijn werk en net drinkontbijt gehad thuis en het begon in de auto alweer! is echt sinds gisteren best erg! daarnaast een beetje raar op de maag..... pfffff moet nog even volhouden en dan toch maar over een stokje heen plassen... ben zo benieuwd... hoop dat het geen teleurstelling wordt...
Volgens hier staat ook dat je na bevruchting al hcg aan gaat maken en daar door dus ook vroege testen kan hebben: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/18084-hcg-wordt-direct-na-de-bevruchting-aangemaakt.html . Hier staat het ook uitgelegd zie ik nu: Vrouwelijk lichaam | Zwanger worden? . Schrok even, dacht straks heb ik toch een vals positieve test, maar heb me ochtendurine al niet meer dus kan ook niet nu nog een keertje snel testen. 😔