Ik doe er van alles aan om het zwanger worden te bevorderen. - drink granaatappelsap - om de dag seks de hele maand door - draag een maansteen - temperatuur - doe ovulatietesten - slik foliumzuur en monnikspeper En meer blijft we volgens mij niet over. Heb ook een aantal maanden tarwekiemolie geslikt maar daarna deed mijn cyclussen heel raar. Ik heb vanmorgen gebeld voor een doorverwijzing, maar de arts doet dat alleen op donderdag en dan word het naar huis opgestuurd. Dus hoop dat het deze week binnen komt. Heb me al verdiept in allerlei folders van het ziekenhuis en ik ga ervan uit dat na alle controles en onderzoeken ( als er niks uitkomt) we nog een half jaar zelf moeten proberen. En dan hoop ik dat het geen nutteloos half jaar zal worden!
Mag ik er ook weer bij 😊 30 jaar, ronde 9, iui 2, 2de kindje. Nod 6-11 Heel veel succes allemaal deze ronde.. Dat er maar veel roze op de lijst mag komen 😊
Dan doe je volgens mij genoeg Clarajilla. Hopelijk snel een doorverwijzing en dat ze je maar meteen helpen. Je hebt het toch al 1 jaar zelf geprobeerd. Vaak is het idd nadatnje eerste kindje wat ouder wordt dat ze gaan vragen 'wanneer komt de 2de' maar sommige mensen staan idd nergens bij stil. Wij willen nu beginnen aan een 2de omdat ik 33 ben. Wil niet een hele oude mama worden. Ben pas laat mijn grote liefde tegen gekomen dus tsja..... Welkom linda109.
Ze liggen niet altijd voor het oprapen he, die liefdes Zelf zei ik altijd dat ik graag voor mijn 30ste moeder wilde worden, dat is ook maar net gelukt; nu hoop ik dat we voor mn 35ste nog een 2e wondertje mogen ontvangen. ..
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (8) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, ronde ?, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Ninii01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje 2. (3) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar , ronde 3 , 5e kindje 3. (2) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje 4. (0) 5. (3) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid) Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (2) Suus123, 31 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) 7. (4) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Frummels, 29 jaar, ronde 9 (4e na mk), 1e kindje 8. (2) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 na mk 3e kindje Datumloos. (6) Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 30 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Heb mezelf en Chromie en linda109 erop gezet. Vandaag helaas ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde!
Welkom Linda Ik heb bij de eerste zwangerschap wel davitamon geslikt maar dat ging niet zo goed. Ik kan geen pillen slikken en heb dus ook al moeite met de Clomid. Haha.. maar wat moet, dat moet he. Verder slik ik foliumzuur.. Granaat appelsap krijg ik niet weg.. ben wel een rare hoor
Bedankt voor het toevoegen frummels 😃 Hier komen ook al vragen over wanneer er een tweede komt.. Meestal wel van mensen die wat verder van ons afstaan gelukkig.. Hebben hier nogal een heftige tijd gehad.. Onze zoon werd geboren na 29+3 en toen hij een half jaar was werd bij mij schildklierkanker geconstateerd.. Nogal wat gebeurd dus wat veel tijd nodig had om te verwerken.. Nu zijn we er volledig klaar voor en hopelijk duurt het dus niet al te lang.. Ons leven heeft al veel te lang stil gestaan 😊 Ik slik nu op aanraden van gyn alweer een tijdje foliumzuur..
Het is inderdaad confronterend en soms heel irritant hoe gemakkelijk sommigen over zwanger zijn/worden praten maar vergeet niet dat je meestal alleen maar de positieve berichten hoort he? Dat het veel langer duurde dan je gepland had of dat je al langer dan een jaar of twee jaar bezig bent wordt vaak verzwegen. Zo veroorzaak je een onevenwichtig beeld van de realiteit en voelen vrouwen waarbij het langer duurt zich eerder een uitzondering dan regel. Ik ga heel hard duimen op een mooie roze lijst 💗
Gelukkig gaat nu wel alles goed met ons.. Bij mij nog regelmatig controles maar tot nu toe blijven die goed 😊 met onze zoon gaat alles goed.. Qua groei en ontwikkeling gelukkig niks van zijn ontzettend vroege start te merken 😊
♥ NOD lijst 1 t/m 8 november 2015 ♥ 1. (8) Rietje86, 29 jaar, ronde 2, 1e kindje Jessy, 37 jaar, ronde 5, 2e kindje Piepoe, 33 jaar, ronde 7, 2e kindje MissDonna, 26 jaar, ronde ?, 1e kindje Goodlife, 33 jaar, ronde 9, 2e kindje Ninii01, 25 jaar, ronde 3, 3e kindje Bernese, 23 jaar, ronde 3, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje 2. (3) Jannn, 30 jaar, ronde 6, 3e kindje Moeke1983, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Debjola, 32 jaar , ronde 3 , 5e kindje 3. (2) Emetje, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Chromie, 29 jaar, ronde 9, 1e kindje 4. (0) 5. (3) Bulb, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Koekie2, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje (2e ronde Clomid) Leeuwinnetje14, 33 jaar, ronde 1, 2e kindje 6. (2) Suus123, 31 jaar, ronde 1 (na mk), 1e kindje linda109, 30 jaar, ronde 9, 2e kindje (2e IUI) 7. (4) Fatou, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Ni84, 31 jaar, ronde 5, 3e kindje Zolta, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Frummels, 29 jaar, ronde 9 (4e na mk), 1e kindje 8. (2) Braam0, 21 jaar, ronde 3, 1e kindje Lindaatje, 33 jaar, ronde 8 na mk 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 3, 2e kindje Datumloos. (6) Sharontjh, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje Nenp, 26 jaar, ronde 5, 1e kindje Laurazoey, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Arendje, 25 jaar, ronde 25, 1e kindje (3e IUI) Molensteen, 31 jaar, ronde 10 (1e na mk), 2e kindje Clarajilla, 23 jaar, ronde 12, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 31 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
De lijst loopt al aardig vol... Welkom nieuwe dames! Wat balen dat jullie je hier weer moeten melden! Hopelijk de laatste lijst voor dit jaar voor ons... 😀😀 Heftig hoor Linda... Fijn dat alles goed gaat met de kleine... En met jou natuurlijk ook! Hoe ontdek je zoiets? Of mag ik dat niet vragen? Hopelijk snel een brusje! Succes deze maand! En idd Goodlife je hoort altijd alleen maar de positieve verhalen... Allhoewel ik een vrij direct persoon ben en gewoon aan de gene die kinderen hebben vraag hoelang ze erover gedaan hebben, dan hoor je toch vaak ook ronde 7,8,9... Ikzelf ben vrij open en veel mensen in mijn omgeving weten dat ik ermee bezig ben... Heb altijd geroepen dat ik jong moeder wilde worden en nu vind ik mezelf toch al best wel aan de oude kant al weet ik dat ik nog jong ben en een ideale leeftijd heb om kinderen te krijgen... Dames slaap lekker...
Hier juist te horen gekregen dat men zus 3 maand zwanger is Het is bij haar vanaf de 1ste ronde gelukt, ben blij voor haar maar het raakt me toch ook wel muh...
ja dat kan ik begrijpen, je bent blij en gunt het haar maar aan de andere kant is het zuur omdat jij ook zo graag wilt..... dikke knuffel!
Jeetje Linda wat een heftige tijd hebben jullie gehad. Gelukkig dat de controles goed zijn en je zoon het ook goed doet. Hopelijk mag je snel op roze. Toevallig dat ik in mijn naaste omgeving 1 stel ken dat geen kinderen kan krijgen. Zijn nooit geholpen door het ziekenhuis vanwege haar overgewicht. Maar alles was goed met haar. Ze is wel onderzocht. Toen ik bevallen was van mijn twinnies heb ik ook verwijten naar mijn hoofd geslingerd gekregen. Dat ze toch wel boos was op ons omdat wij ineens 2 wondertjes hebben gekregen alsof het niks voorstelt en hup gewoon raak en dat hun nog steeds met lege handen staan na 3 jaar ( niemand wist van hun zwangerschapswens ) Dat was ook wel even pijnlijk. Natuurlijk ook voor haar maar ook voor mij. Ze zei dat ze het anders had gevoeld als wij er niet direct 2 hadden gekregen. Toevallig dat er 2 meiden bij waren die wisten dat ook wij niks zomaar hebben gekregen. Toen ik vertelde dat ik het toch wel een grove uitspraak vond aangezien wij ook wel degelijk hulp hebben moeten krijgen van het ziekenhuis en ik nooit zwanger zou kunnen worden zonder hulp was het toch wel van sorry dat wist ik niet. Nu hebben ze zich erbij neergelegd dat ze niet worden geholpen door het ziekenhuis en ook geen kinderen zullen krijgen. Wel heel sneu voor ze vind ik want dit gun je niemand. Verder eigenlijk iedereen in mijn naaste omgeving door de pil heen, 1e of 2e ronde raak... Toevallig sprak ik gister mijn vriendin en ze zei dat ze snapt hoe ik me moest voelen als iedereen direct zwanger raakt. Ik vroeg direct, duurde deze ook langer dan? Deze duurde 7 maanden.. Dus ook wel een stuk langer als de andere kids. Wel fijn dat je dan herkenning krijgt hihi en gelukkig is het nu toch bij hun gelukt. Chromie, Gefeliciteerd voor je zus maar snap je gevoel! Hopelijk mag jij ook snel op roze
Inderdaad Suus, het voelt echt dubbel, heb eerlijk gezegd toch een potje gehuild toen ze vertrokken was (mijn teleurstelling van de ms die doorkwamen eergisteren zat er ook nog voor iets tussen denk ik) Maar hier gaan we er ook weer volledig voor! Succes aan alle meiden hier!