Spannend hoor dames... Fijn dat t bloeden is gestopt emetje.. Spannend suus morgen testen! Ik voel normaal al wel wat krampjes maar nu nog niks... wel veel rare steekjes onderin... morgen moet ik volgens mijn kalender ongesteld worden... 14 dagen naar de positieve ovu test... dus ben benieuwd... als ik morgen niet ongesteld word ga ik donderdag testen... en dan vind ik dat ik me erg heb ingehouden deze maand☺
Nenp, wat kun jij dat goed! Je kan jezelf nu ook al uit alle onzekerheid helpen hé, dat weet je Als je zwanger bent zie je dat echt wel 1 dag voor nod.. Maar ja, ik wil je natuurlijk helemaal niet in de verleiding brengen..... Wel spannend, ik duim.....
Hoi allemaal, kunnen jullie even meerekenen? Gister heb net positief getest NOD was ik denk 4november. (Eerste dag laatste ongi was 9oktober) Net een digitale gedaan die gaf aan Yes+ Als ik zwanger ben, ben ik dus rond 14juli uitgerekend toch? Vind het allemaal weer zo spannend.
Oké super, dan heb ik het dus toch goed berekend.. De zwangerschap komt een beetje als een shock.. Want eigenlijk wou ik ná deze ongi een spiraal laten zetten.. Maar het is niet minder gewenst hoor!! Dochterlief word janu 2jaar, dus een broertje of zusje is zeker welkom
Ohww leuk hihi, tussen mijn kids zit ook precies 2,5 jaar! Is erg goed te doen! Leuk cadeautje.... 💖 Ik ga zo werken tot 18h, is deze dag ook weer om...
Suus, wat goed dat je je hebt ingehouden. Moeilijk he... hier wil ik pas donderdag testen mocht ik geen ongi zien maar vind het nu ineens zo spannend. dadelijk werken... wel wat afleiding maar ik zal wel vaker naar de wc lopen vandaag. Maar ik heb af en toe zo'n ongi krampen maar dan moet ik gewoon naar de wc of er zit een scheetje dwars... hahahha Lievekleine, gefeliciteerd. Maar dus totaal onverwachts? Waarom wilde je een spiraal laten zetten?
Ja heel onverwachts, voorheen zat ik aan de prikpil, opzich top, alleen kreeg ik erg veel laat van m'n spastischedarm waardoor ik besloot over te gaan op de "normale" pil.. Helaas bleef ik bloedingen houden en gaf me dat een heel onzeker gevoel. Nu wou ik dus over gaan op een spiraal Maar dat hoeft dus voorlopig niet hihi
Wauw echt een mooi kadootje. Wat vind je partner ervan? Erg leuk zeg. Zijn de mooiste kado's die je je maar kunt wensen toch
Ja die vind het heel leuk.. En zat gelijk op internet te speuren wat ik wel en niet meer mag Net samen nog een test gekocht hihi kunnen het nog niet helemaal geloven haha Tis indd een prachtig kado!
Hallo Ladies, Ik volg deze pagina al een aantal maanden als gast maar vandaag lid geworden. Diyaa, 26 jaar, ronde 4, 1ste wonder. Ik heb na de spiraal zeer onregelmatige cyclus. Op dit moment: Cyclus: 55 dagen Eisprong doormiddal van ovtest gevonden op 23 okt! Nod 4 nov. Ik heb een aantal kwaaltjes maar nog niet getrst. Ik wacht tot 5 nov. Hopelijk dat het raak is want de gemene kwaaltjes zijn niet leuk
Gefeliciteerd lievekleine! En goed gerekend. Emetje, in zie echt niets op je testen. Sorry. Heb je echt het gevoel dat je zwanger bent?
Ik zou wel even weer verdrietig zijn als het weer wit is... we willen zo graag en zijn nu al een jaar bezig met onze mk erbij.... ik gun het iedereen hoor, maar ben ook eerlijk als ik zeg het soms wel wat steekt als iemand in de 1e ronde gelijk zwanger is.... maar ik ben erg blij met zo'n mooie roze lijst! hoop dat ik ook snel op roze mag!
Gefeliciteerd!! Lievekleine.. leuk hoor!! Ja Koekie vind het ook wel lastig worden nu hoor.. gisteren was ik wat misselijk, vandaag weer niet, dus twijfel begint gelijk toe te slaan... maar het hoeft niets te zeggen.. ergens deze week weten we het.. en mocht het niet zo zijn, dan misschien volgende maand wel.. heb het gevoel dat het wel zo is, maar we weten allemaal hoe ons lichaam ons voor de gek kan houden!!! succs met wachten! Welkom Diyaa!!
Snap ik hoor Suus, voelt vanuit mezelf ook wel beetje aso. Al heb ik met bbz voor onze dochter (incl spoedoperatie en verwijderen van 1 eileider) ook m'n portie wel gehad. Hoop voor iedereen dat ze snel zwanger zijn en besef me echt hoe gruwelijk vies mazzel ik heb nu.
Wil idd niets zeggen suus heb het gevoel dat de dames die allemaal positief testen geen kwaaltjes hebben of vergis ik mij
Hou allemaal, Ik had zondag een witte test maar dat was 5 dagen voor NOD... Wel menstruatiekrampen, dus had t alweer opgegeven. Maar nu blijft mijn temp stijgen, hebbik al een week last van zure oprispingen en nachtmerries en was ik vanochtend heel misselijk! Ik droom ook steeds dat ik zwanger ben... Hoeft allemaal niets te zijn, maar krijg toch weer hoop, en twijfel of ik wacht tot na NOD of morgen weer een test.
Suus, ja snap ik dat het steekt dat mensen al in ronde 1 zwanger zijn. Vooral nu je een miskraam hebt gehad. Ik hoop dat je op roze mag. Ik hoop dat ik ook op roze mag. Tis nu ronde 4. Vorige keer ook in ronde 4 ( 1e ronde mmm en een jaar verder ) nu 2e ronde mmm en bijna 5 maanden verder... mijn cyclus is wel drastisch gekort gelukkig. Hier af en toe buikpijntjes maar dan ga ik naar de wc en ligt dat daaraan Maar goed... vandaag en morgen moet ik echt afwachten van mezelf. Zou ook wel erg teleurgesteld zijn mocht het niet raak zijn. Heb hoofdpijn en rommelende darmen en af en toe wordt ik ineens beetje emo als ik aan kindjes denk... hahha. maar goed.. ons lichaam is inderdaad echt een kei in voor de gek houden dus ben heel benieuwd wie er nog op roze mag.