Gefeliciteerd zwangeren! En andere balen en succes de volgende ronde! Zit op CD 32 vandaag. Negatieve test weer. Heb van cd20 tot cd31 veel witte dikke afscheiding gehad. Nu is dit minimaal. Dit is mn eerste cyclus zonder pil dus neem aan dat mn lichaam wat achter loopt haha
Goedemorgen! Wat een boel witte testen! Enorm balen dames... Maar ik zag 1 streepje voorbij komen! Super gefeliciteerd! Hier blijven de onderbuik krampen aanwezig, nu ook iets lage rugpijn. Ik weet van mijn "pilloze" menstruatie dat ik enorme rugkrampen kan verwachten dus denk dat dit een voorbode is, al is het wel vroeg (meestal op de dag zelf... Maar goed alles kan veranderen!) Afscheiding blijft! Sterkte dames met (weer) de teleurstelling van de witte test, het zal niet makkelijk zijn om maand op maand je zo te voelen! (Desondanks) fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, wat balen zeg al die witte testen, ik heb nog niet getest, verwacht vandaag mijn menstruatie dus wacht liever nog een dag, voel t al wel wat rommelen dus ben bang dat ik ook op rood mag vandaag... Maar dat had ik al wel een beetje verwacht na de test van afgelopen zondag... Naja nieuwe ronde nieuwe kansen... We gaan er weer vol goede moed in dames! Sterkte
Ik hoop het ook! 😂 Voor ons allemaal uiteraard. Test van gisteravond nog eens bekeken en daar zie ik écht een tuurstreepje en op die van vanmorgen niets. Geeft toch wel iets aan hoop aangezien ik bij de zwangerschap van mijn zoon ook duidelijker testte in de avond dan in de ochtend. Aan de andere kant vind ik dat ik het los moet laten, test van vanmorgen was écht negatief.
Pfff voor ik weer aan de beurt ben is het alweer half december Dan was m'n cyclus 30 dagen, netjes voor na stoppen met de pil. Jammer hé al dat wit vandaag. Jullie ook al, Potato en Emetje! Bah wat een rot dag. Merk dat ik er stiekem toch chaggie van wordt
Emetje: Pfff rot zeg! Ik zag de streepjes helaas niet, maar als ze er echt stonden is het misschien nu na een spierwitte wel zo geweest, maar heeft het niet zo mogen zijn. 😔 Didi90: Ik hoop met je mee dat je misschien nog wat te vroeg bent om te testen! Nenp: Succes vandaag! Hopelijk morgen een knaller! Kroel:Zo rot die tuurstreepjes! Soms denk ik zelf ook ik zie overal streepjes omdat je ze wil zie, ben namelijk een slechte tuurster. Maar spierwitte test er achteraan is wel vervelend kok, fan weet je nog niet echt waar je aan toe bent. Hopelijk gaat het toch nog oplopen voor je! Lenthe87: Wat klinkt dat dan al weer ver weg he, vervelend hoor! Maar de dagen gaan straks wel lekker snel voorbij met al die feestdagen! Snap wel dat je er sago van word hoor. Zou ik ook geweest zijn vermoedelijk!
Ik negeer die tuurstreepjes, als ik deae nu bekijk zie ik ook weer een streepje maar ik geloof niet dat dat iets is..
Dames met de witte testen, ik duim heel hard voor jullie dat jullie in de komende dagen alsnog positief testen! Soms maakt een dagje al verschil, van Omo wit naar een heel licht streepje. Veel positieve energie van mij naar jullie toe! Dames op rood, dikke knuffel!
Mooi hoor en gefeliciteerd met je jubileum!!! Ik zit nog niet in zak en as hoor.. kan nog alle kanten op zolang menstruatie maar weg blijft haha
Emetje: Ik zie em niet sorry, maar weet wel door me eigen testen het beeld op de foto vaak veel minder laat zien. Maar heb je deze nu net weer gedaan of is dit een vorige? Maani: klopt, was bij mij van zondag naar maandag ook! Suus123: That's the spirit!
Ik zie die lijntjes ook binnen de tijd maar zo licht dat ik zelf moet turen om ze te zien, dat vind ik hetzelfde als wit
Ik denk t ook mop. Al heb ik op een kV test zelf nooit een indroogstreepje gehad. Maar wel een soort van licht grijs 'voorgedrukt' streepje gezien na t toevoegen van urine. Want anders had ie inmiddels al wel moeten oplopen toch...vanaf je eerste tuurstreep tot aan vandaag... Denk ik.. Ik probeer even met je mee te denken hoor. Lastig he.
Ja precies dat denk ik dus zelf ook.. achja ongi is dan alweer voorbij dat was een lichte deze keer dan dus dan schiet de nieuwe ronde al weer op
Dames ik kan het niet geloven, nu in ronde 8, maar al meer dan 5 jaar de wens op nog een kindje, zi blij dat manlief het toch nog wilde! Zoooo blij!!!!!!!