Ik heb ooit eens met die zwangerschapstesten positief getest terwijl ik niet zwanger was. Ik deed daarna een kv test en die was negatief. Als ik mijn zwangerschapstesten weer ga gebruiken doe ik altijd een kv test.
Beterschap Londy! Hopelijk is het gauw over.. Nou in ieder geval rond je ei hoop ik! Nou stom hoor.. Woensdag nog een beetje roze verlies, donderdag geen menstruatie meer en vandaag opeens weer bruinverlies. Hopelijk gauw weer over, heb er ook wat buikpijn nog bij... Zijn de 'menstruatie na-weeën" denk ik zo na de provera kuur.
Ojee... bij mijn verhaal is een belangrijk woord weggevallen Het moet zijn: hoor dat de zwangerschapstesten NIET erg betrouwbaar zijn maar de ovulatietesten wel. Toch een belangrijk woord...
dat had ik deze maand ook! vrijdag ms begonnen, zondag klaar en eergisteren ineens weer bloed verlies en nu nog klein beetje bruin.. raar hoor....
Bij mij bleven ze negatief terwijl mijn hcg in het bloed al op 250 stond. En pas positief toen het terug aan het zakken was. Ze gaven wel altijd indrogers. Hier dus nooit meer z&k. Ik had de gevoelige ovutesten besteld bij sensitest. De verkeerde ontvangen wat een snelle service. Na 15min antwoord op mijn mail. De juiste zitten al op de post.
Ik kom net uit het ziekenhuis.. helaas ook geen goed nieuws.. maandag terug en hopem dat de eiblaasjes verder gegroeid zijn.. 1 was wss niets en is nu weg. En 2 zijn nu 16 en 17. Mijn nod word dan ook 2 dec op zn vroegst als het maandag goed is..
Dank jullie wel voor de beterschaps wensen voel me een stuk beter vandaag gister om 7 uur naar bed gegaan en klokje rond geslapen heerlijk de jongste was ook pas om half 8 wakker,, dus nog uitgeslapen ook heerlijk,, Meisje26"balen toch ongi geworden. succes voor de volgende ronde. PARIJS; heftig.. zag het vanmorgen pas,, ben er stil van,, hier was ik zo bang voor na de vorige aanslagen.. het komt allemaal zo dichtbij,, bleh,, en dat te weten dat frankrijk bij ons vanaf ong 4 uurtje rijden is,, brrr,, Hoop vandaag mijn zinnen een beetje te kunnen verzetten met de kids straks sinterklaas kijken op de tv .
Inderdaad, verschrikkelijk wat er in Parijs is gebeurd... ook ik was er stil van geworden. Mijn menstruatie is wat vreemd wat betreft de bloeding. Heb een testje gedaan en zag er een licht streepje op. Bij opladen ervan zie je het niet mee maar goed, het staat er wel. Voor de rest ivm mijn moeilijke hcg stijging zal ik wel de huisarts maandag bellen voor een afspraak en of bloed prikken of echo laten doen want het bloed laten prikken is ook niet meer zoals het is bij mij... vreemd genoeg.
Afgelopen twee rondes erg vroege eisprong (lees dag 9). Ik ben deze cyclus (weer) begonnen met de Etos zwanger worden capsules. Deze slikte ik de rondes voor mijn vorige zwangerschappen ook en had toen pas een eisprong op dag 16. Ik zit vandaag op cyclussen 9 en vanmorgen was m'n ovulatietest zo goed als wit, dus nog geen ei in aantocht. Parijs, verschrikkelijk! Ik ben er vandaag veel mee bezig. We gaan vanavond naar Musicals in concert in A'dam, ga er toch minder 'onbezorgd' naar toe. Maar goed, we gaan en we gaan genieten
Spannend suzy!! Jammer dat we niet mee kunnen turen! Hebben we gewoon voordat alle eieren zijn geweest al een positieve test in onze groep Morgen weer een test of heeft dat dan geen zin bij jou?
Linn81 das vroeg op dag 9,, hopelijk deze maand een normale cyclus en over een paar weekjes een mooie 2e streep op je zw test Suzy spannend .. ga voor je duimen,, bioluun: je mag ook flink aan de klus de komende dagen .
Ik heb wel een stel foto's gemaakt maar in een ander topic geplaatst Bioluun. Staat onder zwangerschapstesten enzo. Zal eens kijken of ik vanaf hier een foto kan plaatsen. Zal de laatsten proberen te plaatsen. Ben zo terug.
Ja hier zijn er twee. Zijn blauwe streepjes. Eén staat wel op zijn kop maar denk misschien als je tuurt dat het te zien is? Zien jullie wat?
Oja suzy! Ik zie zeker iets! Goed man!! Lindy moet nog even wachten hoor. Denk donderdag m'n ei pas te hebben. Denk dat we maandag eens gericht gaan schieten Dan woensdag en donderdag of zo en dan hebben we het wel 'afgedekt' denk ik
Heb nog 1 testje ook zo van dat blauwe maar weet even niet wat te doen, morgen met ochtendurine nog eens en maandag naar de huisarts of gewoon bewaren?