NOD-lijst 1 tem 8 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloulo, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hoi meiden, ik ben bij de huisarts geweest en gelijk al kregen we een doorverwijzing naar de verloskundige. Vanavond om 18.55 uur wordt er gekeken. Wordt spannend ben wel benieuwd.

2. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Suus: Het slijm kan tot een week van te voren beginnen, maar meestal een paar dagen. En de dag voor en de dag van de eisprong kun je echt van die slierten hebben bij het naar de wc gaan. Dus zeker nog niet te laat! Hen je de afgelopen dagen toevallig ook nog seks gehad? Dat zou helemaal mooi zijn.

Vervelend al die zieken zeg! Beterschap!

3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Vanmorgen voor het eerst weer een ovutestje gedaan. Witter dan wit nog, zoals ik al dacht. Gewoon weer een lange cyclus ;)

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Suzy succes vanavond!

Suus ik kan dit slijm ook wel tot 10 dagen hebben. Dan moet ik zeggen dat ik het wel zelf vanbinnen voel en dus niet wacht tot het eruit komt (Want dan zouden het minder dagen zijn) en ik rapporteer het ook als het eruit ziet als eiwit slijm, maar nog niet of niet meer zo rekbaar is. Maar volgens mij is de hoeveelheid vruchtbaar slijm bij iedere vrouw anders. Sommigen rapporteren zelfs helemaal geen vruchtbaar slijm.

Hier op dag 12 een negatieve ovulatietest (zo goed als geen streepje). Ik verwacht zelf een positieve tussen dag 14 en 16, dat gebeurde de vorige drie cyclussen dat ik een eisprong had ook.

5. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dank je Frummels.

6. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hier al een week aan het testen maar ze blijven omowit.
    Slijm is er al een dag of 4 in overvloed. Maar ik denk niet dat ik deze week mijn ei kan verwachten.

Suzy Hoe ver zou je nu moeten zijn?

7. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Pff, afgaande op mijn lichaam zou ik ongeveer nu mijn ei hebben. Ik voel het nooit echt, zie het aan slijm. Zou alleen dag 10 zijn van mijn cyclus, alhoewel die best eens in de war kan zijn na de vroege miskraam van de vorige ronde.....gelukkig gister en zaterdag geklust :) Morgen ook weer voor de zekerheid, heul niet erg ;) Maar wel erg spannend weer!

8. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ik zou het niet weten Louloulo... weet wel dat de afgelopen tijden mijn menstruatie niet helemaal correct is verlopen. En dan die lichte streepjes op die testen toch maar even kijken en is het niets dan de volgende ronde in.

9. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoi dank je! we zijn al een jaar bezig maar dit is echt de eerste keer dat ik dat heb vandaar mijn vragen! echt heel vreemd... zaterdag nog gezellig gemaakt en vanavond maar even weer de kaarsjes aan haha..

10. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb het nog niet eerder gehad, maar na mijn mk (2 maanden) geleden) is lichaam wat anders aan het doen heb ik het idee.. dus we wachten af.. in ieder geval deze week regelmatig klussen hihi

11. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    wat spannend zeg!!!! succes!

12. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dank je wel Suus, ja echt spannend stel dat het zo is zit ik al uren en uren te denken zou wel leuk zijn. Maar zo niet op naar ronde 1 dan.

13. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    hoop voor je dat het goed is! dan hoef je die ellendige rondes niet in!!!

14. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ja Suus zou leuk zijn, en idd die ellendige rondes.

15. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    spannend zeg Suzy!

Ik moet zo pregnyl zetten en woensdag mn iui hier al eens iemand iui gehad? hoelang zat er bij jullie tussen de inseminatie en de iui?

16. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ja he MissDonna, over 3 kwartier gaan we weg.

17. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend! ! Ik duim voor je!

18. Suus123

Suus123 Fanatiek lid

7 mei 2015
    1.711
    0
    36
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb bijna de hele dag dat cervixslijm gehad. .. ben benieuwd. .. steekjes aan de zijkant blijven. ... straks maar ff gezellig maken hihi

19. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Ik lees heel wat kwakkelende dames hier. Allemaal Beterschap!

Suzy009, als het goed is ben je ondertussen bij de echo. Succes! Hoop dat je gelijk op roze kan

Missdonna, hier geen ervaring zijn jullie net in het traject begonnen?

Hier nog steeds bloedverlies. Ben er wel klaar mee ;).

20. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hoi Joan en allemaal, helaas ben niet zwanger. Wel had ze het over een vroege miskraam want het streepje kwam niet voor niets ook.
    Maar het was helemaal schoon zei ze.
    Heb wel veel stolsels gehad maar of er deze keer wat tussen zat weet ik niet.
    Hoe dan ook op naar ronde 1!

Deel Deze Pagina