NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (8) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na MA) Missdonna, 26 jaar, eerste kindje ronde? (Mmm) Eefjeh, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Suzy009, 43 jaar, 5e kindje, 1ste ronde 2. (3) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10 3. (3) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (ronde 2 na mk) Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 4. (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na MK) 5. (3) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, Ronde 5 Lola1982, 3e kindje, ronde 1 6. (1) Melissa53, 21 jaar, 1e kindje en 2e ronde 7. (0) 8. (5) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 datumloos (3) Louloulo, ronde 3 (2 na mk), 26 jaar, 2e kindje Pindarella86, ronde 22, 1e kindje Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 30 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Ik lees even mee.... Na 2 maanden minder last te hebben van de eisprong (heerlijk rustig en de dagen vlogen) heb ik nu al 2 dagen weer last. Morgen ei en 2 dec nod. We shall see... Aan alle dames; veel succes deze ronde (K) PS. Wat veel 30+ deze ronde! Zo veel dat het opvalt
Nou... 36.5 graden Celsius vanmorgen om half 7, dat gaat hem niet worden op het wachtbankje kan iemand mij eraf halen want mijn ei is nog niet geweest! En dan toch maar op 7 december mijn NOD? Wil iemand dat ook voor mij doen alvast bedankt. Voor de rest dan maar speuren met ovu's om mijn ei op te speuren.
dames ik heb jullie hulp even nodig.. vind het heel erg vervelend, maar ik kom er niet meer uit... wij hebben in aug een mk gehad.. voor die tijd had manlief nergens last op sexueel gebied (om het zo maar te zeggen)... afgelopen week ook niet, maar nu we in de vermoedelijke week zitten van de eisprong is het mis.. maandag is het nog wel gelukt, maar gisteren niet... hij voelt heel veel druk van het 'moeten', dat heb ik geprobeerd uit zijn hoofd te praten maar dat lukt gewoon niet... hij gaf daarna gisteren toe dat hij ook eng vind na de mk.. wat nu als het wel weer lukt maar weer mis gaat? al met al heel vervelend. gisteren wat woorden gehad omdat ik me afgewezen voelde maar ik snap nu dat het niet aan mij ligt... jullie enig idee wat hieraan te doen? de 10 jaar dat we bij elkaar nooit problemen gehad! maar nu wil het even niet... volgende maand gaan we lekker een weekend weg (rondom eisprong ook nog) dus misschien wil het dan wel weer in dit periode.. buiten deze periode heeft hij ook nergens last van!!! zo vervelend.... hoop dat jullie een idee hebben / tips hebben....
Hmmm... Lastig Suus. Wat ik uit je verhaal herken is de zorgen die je vriend heeft. Ik heb een juli een curretage gehad nadat ik zwanger was van een leeg vruchtzakje. Hierna wilde mijn vriend eigenlijk geen tweede kindje meer. We hadden toch al een gezond kindje? zei hij. Best wel ruzie over gehad en flink wat tranen gevloeid. Ik begreep d'r niets meer van. Na praten kwam het hoge woord eruit...: Hij maakte zich zorgen na het hele proces. Bij ons heeft het even tijd nodig gehad. Alles verwerken samen en er over praten. Ik baalde er natuurlijk van want ik wilde het liefst meteen weer zwanger worden, maar hij wilde even 'rustig' aan doen. Nu zijn we d'r beiden weer klaar voor. Ik denk dat je je vriend dan ook de ruimte moet geven om het te verwerken (dat doe je waarsch ook, maar ik bedoel wij willen zoooo graag dat sex soms ook als een 'moetje' ervaren kan worden). Wanneer de druk ervan af is, zal alles vast wel snel weer 'normaal' worden. Feit blijkt dus dat onze lieve mannen ook alles moeten verwerken. Hopelijk heb je hier iets aan, meis. Liefs Lin
ik denk dat mijn eisprong al is geweest als hij is geweest..Dus mag op het wachtbankje... ik probeer mijn man niet teveel op de hoogte te stellen van wat en wanneer hij merkt vanzelf wanneer ik meer zin heb..Hem niet teveel meenemen in mijn eigen zenuwen..Misschien helpt het... Sterkte dames met wachten, en veel plezier met klussen want plezier er in hebben is heel belangrijk! xxx
dank je wel! dit komt precies overeen met wat wij nu doormaken.. ik ben bang dat ik het heel erg onderschat heb van zijn kant en daar voel me ik best verdrietig over naar hem toe... ook hij had een mooie toekomst voor zich met een kleintje en ook bij hem is dat weg genomen.. ik ben daar misschien iets te egoïstisch in geweest.. praat het niet goed, maar hij praat daar ook niet echt over en doet zich altijd groot voor. maar het doet hem dus meer dan verwacht... baal ik van dat ik dat niet eerder heb gezien.. dat zal ik hem ook eerlijk vertellen! dank je! vanavond hebben we een avondje met z'n 2-en... maar gewoon even gezellig maken zonder seks... maar even aandacht voor elkaar... oh fijn hoor je reactie, doet me goed, wist even niet wat ik ermee aan moest!!
Wie wilt mij van de lijst afhalen? Ik zie af van nog een kind krijgen ivm vele risico's die er bij mij aan kleven. Alvast bedankt en iedereen heel veel succes met kindje(s) krijgen xxx
Lieve suzy, Mag ik vragen vanwaar je angst?.. Mijn moeder was 42 heeft een voortreffelijke zwangerschap gehad.. geen complicaties ze hadden wrl vlokkentest gedaan. Verder kwam ze regelmatig bij de gyneacoloog voor extra controles.. Bevalling heeft ze keizersnee gehad. Het hoeft niet altjd mis te gaan.. Dikke knufff
Vanmorgen zakt mijn.temp naar 36.3.. Ben benieuwd wat de ovu testen straks zeggen.. Gister avond.het nog even gezellig gemaakt, hihi Hoe is het hier dames. Zal strax thuis even reageren op de andere berichten
O Suus wat vervelend voor jullie! Goed dat je nu even jullie bovenaan je lijstje zet. Ik kan je verder weinig tips geven, maar Linn´s verhaal helpt. Suzy! Wat een ommezwaai! Zal vast een moeilijke beslissing zijn... Hier nog steeds aan het wachten op een ei... haha, nog in de wachtrei (probeer hem nog eens ) Ik had gisteren al vruchtbaar slijm verwacht, maar nu nog niks... Kun je dat ook te graag willen? Net zoals je een menstruatie kunt uitstellen als je er maar zenuwachtig genoeg voor bent.
Suzy009 ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar luister naar je lichaam en je gevoel... Maar het goede nieuws is...vandaag kon ik het niet laten om dan ook maar die laatste ovu test te gebruiken...zonder verwachtingen..en..Een knalstreep! Pak van mn hart! Dus dat wordt een heel gezellig weekend
Anonimo, ik hoop dat je weekend vanavond begint Blijven klussen is natuurlijk prima, maar als je ei nou eens vandaag springt en je begint zaterdag pas met klussen, dan zou ik het spannend vinden of je hem geraakt hebt.
Bioluun, ik dacht dat mijn ei al was geweest dus ben heel de week al aan de klus morgenochtend maar vroeg op staan (Weekend begint voor mij ook pas vrijdag om 16 uur..
Suus123, hier is hij niet op de hoogte van mijn cyclus. Af en toe vraagt hij wel of ik al zwanger ben. Hij is enkel op de hoogte als de rode vlag uithangt. Ik wil hem niet belasten met al die druk. Het moet gewoon plezant blijven voor iedereen. Ik verwacht ook niet dat we alle 2 dagen seks hebben. We zien wel of we beide zin hebben. En een miskraam moet ook door de andere partij verwerkt worden.
Bioluun echt he, ik wil ook gewoon te graag denk ik,, mijn man wordt helemaal gek van me hahahah ovutesten nog steeds niet positief hier,, zal ik dan me zelf zoo voor de gek houden.. stom he,, agh ja,, we wachten gewoon af heb toch nog genoeg ovu testen liggen klussen gewoon gezellig door hahaha Anonimo : joepiej lekker aan de klus cateye Lees maar gezellig mee ;D spannend veel kluss plezier Suus123: Lastig,, ja ene MK moet je even verwerken wij doen dit anders dan mannen, Mijn VL ging vreselijk aan de zuip stront lazerus,, ik heb alleen maar gehuild,, en praten er over wou die niet, hij wil het er nu ook absoluut niet meer over hebben net als of het niet is gebeurd, Misschien is de Druk op dit moment te hoog voor hem.. Het MOETEN is natuurlijk niet goed, voelt voor hem denk ik ook niet fijn, Ik snap heel goed dat het eng voor hem is,, maar voor jou is het ookk spannend ik snap heel goed dat jeje afgewezen voelt, daar heb ik ookk last van als man lief niet wil of geen zin heeft,, terwijl hij vaak de gene is die juist graag wil Lekker een weekendje weg kan een hele hoop doen denk ik lekker rustig aan doen Misschien even de druk er af en even lekker van elkaar proberen te genieten dikke knufffel Hier al de hele dag bok misselijk, blehhhh nog steeds geen ei dus we klussen lekker verder