Meiden wat een fijn warm welkom weer Mijn kids zijn: 1 jongen van bijna 20 jaar een jongeman dus, en dan een dochter van bijna 18 jaar woont op zichzelf op begeleiding kamers, en dan een dochter van bijna 15 jaar. En een * Aïmee die is doodgeboren op 10-10-2004.
Welkom terug Suzy! Ik heb net knaltest gehad dus mijn nod mag naar 5 dec, en ik mag op t wachtbankje, zou iemand dat voor mij aan willen passen? Zou een leuk sinterklaas cadeautje zijn😍
Hoi, de spanning begint al goed op te lopen in ons clubje Al een paar op het wachtbankje en paar richting ei, gaat lekker. Ik geloof dat ik deze ronde een verrassingsei heb, of gewoon ei kwijt Ik weet dat de ronde na een miskraam lastig te voorspellen is, maar dit is wel een hele gekke...... Vorig weekend (week na vroege miskraam(4 weken 6 dagen)) ontzettend zin om te klussen, helder slijm. Maar dacht nog, dit kan toch niet zo snel mijn ei zijn. Vanaf dinsdag ovutesten gedaan, gaan van redelijk tuurstreepje naar vandaag een bijna posi test (volgens mijn normale cyclus (28 dgn) zou ik vandaag/morgen mijn ei moeten hebben). Alleen als ik dan slijm controleer (ben toch maar even binnen op onderzoek gegaan), dan is er geen rekbaar eiwitslijm te vinden, alleen melkachtig/wit, niet rekbaar en een beetje plakkerig Ook gister lichte ongi krampjes, borsten iets gevoelig en vandaag soms klein beetje misselijk.....Gelukkig zaterdag, zondag en dinsdag geklust, maar ik ben wel een beetje de (ei)weg kwijt nu. Wie het weet mag het zeggen....
Test gaf een minimaal streepje.. Dus ik ben goed in de war.. Ga nu nog maar even doortesten, maar denk dat ik daar een beetje te laat mee ben nu..
Jeetje mina.. Ik liep 15! Pagina's achter, omdat ik dinsdag voor het laatst gekeken heb. En het is veel, heeeeeel veel, waardoor ik nu niet helemaal meer voor ogen heb hoe iedereen z'n situatie is, haha. Zag dat sommige dames inmiddels op het wachtbankje zitten. Ik heb Suzy zien gaan en (gelukkig) weer komen! Suus, ik vertel mijn vriend gewoon niet wanneer het juiste moment is, mijne zou dan ook te veel druk voelen! Dexa, ook mijn menstruatie is door pilletjes opgewekt en begon op 6 november! Voor mij dus ook nog onduidelijk of m'n lichaam het nu zelf gaat organiseren. Vandaag zou dus eigenlijk mijn 'ei' moeten zijn, CD 15, maar ik heb nog niets bijzonders ontdekt. Het nog geen duidelijk vruchtbaar slijm.. Wel af en toe een beetje gevoelige borsten. Hoelang diende jullie lichaam jullie ei aan? Of kan ik hem nu, zonder slijm enzo, gewoon vandaag ergens krijgen? Heb ook niet het idee dat ik echt meer zin in seks heb.. Maar dat kan ook komen, omdat ik niet helemaal fit ben. Hopelijk gauw met vriendlief weer aan de slag en gauw een eitje! Zou mooi zijn, want ik wil liever nu eentje missen en dat alles het wel weer doet, dan weer weken in onzekerheid wachten of er wek een ei (en menstruatie) komt.
Wil er mij iemand op het wachtbankje placeren, alsjeblieft. Wij gaan een weekendje naar de Ardennen. Tegen dat we terugkomen zijn er toch weer al enkele dagen voorbij. Gisteravond weer misselijk, is overgegaan met eten maar daarna dat brandend maagzuur weer. Hopelijk zijn het tekens in de goeie richting.
laQueen wat fijn dat er nog iemand is die met tabletten de menstruatie heeft gekregen en ook nog eens ongeveer dezelfde tijd! vanaf wanneer zijn jullie bezig? en hoelang heeft het bij jou geduurd voordat je die tabletten kreeg? mijn HA deed er moeilijk over, tussendoor verhuisd en bij een andere HA terecht gekomen en hij schreef mij meteen die tabletten voor en snapte niet waarom mijn vorige HA niks had gedaan.. mijn 'ei' zou de 18e moeten zijn geweest maar heb totaal niks gemerkt dus of die is geweest?? geen iedee.. heb wel sommige dagen wat dikkere slijm maar niet echt iets wat op een 'ei' leek. ben benieuwd of ik de komende dagen iets ga merken hopelijk is het al gebeurd dan zou de 23e de innesteling zijn en mag ik 2 december testen! spannenddd!
Ik was in juli gestopt met de pil en heb de huisarts toen gewoon de situatie gemaild. Voor mij is dit nu dus ronde 1 met een beetje geluk! En anders moet ik denk ik in januari maar weer eens langs hem.. Maar hoop toch dat m'n cyclus nu wel op gang gaat komen! Ben vorig jaar ook eens gestopt, maar toen twijfelden we te veel en ben ik weer begonnen. Toen wel gelijk een cyclus van 28 dagen, dus baal nu echt enorm. Mijn baarmoeder puntje voelt ook nog gewoon zoals mijn neus i.p.v. mijn lippen, dus denk dat hij er nog niet aan gaat komen. Zal je dat maar 1/2 dagen voelen of wel een paar dagen?
ik ben gestopt vanaf juni. toen hebben ze me de implanon eruit gehaald. en vanaf toen niet ongesteld geweest en nu is het voor mij dus ook ronde 1. ik kijk het ook even aan maar ik denk dat ik als de menstruatie uit blijft ik snel weer bij de HA zit..
Ik heb bijna me piek gevonden! Zal niet lang meer duren. Moet straks even 3 uurtjes werken dus als ik thuis kom doe ik weer een testje.
Leuk om alle positieve testen te zien! En voor de andere dames..doortesten.. En beter een keer teveel geklust dan een keer te weinig 😀 Ik mag op het wachtbankje..
Suzy! Fijn dat je terug bent. Goed om alles nog eens te heroverwegen dan weet je wat zekerder dat je dit wil. Ik zie een heleboel dames die op hun ei wachten. Ik had weinig ei-symptomen. Maar bij 1 toiletgang slierten en daarna vooral erg droog. Maar kijk maar eens naar mijn testen. Ik geloof toch dat mijn LH-piek geweest is. Zo'n piek is zomaar te missen denk ik. Paar uur te vroeg of te laat en je hebt al geen positieve test meer... Maar nu dus met mijn billen op het wachtbankje relaxen
is qua timing juist goed lijkt me. ei springt tussen 24-36 uur na knaltest en eitje blijft 12uur in leven.
Goodlife: ja ik las het, ben nog wat groen op het ovulatietest gebied maar na wat speuren op het forum een stuk wijzer weer geworden. Morgen dus aan de klus
hoi meiden ik ben hier niet geweest tot nu ... ik wou het deze maand wat meer loslaten en bij deze mag ik mezelf op het wachtbankje zetten vanaf morgen kan/wil ik weer actiever meeschrijven en meelezen voor de dames die nog in hun vruchtbare periode zitten: klus ze !! meiden op het wachtbankje: is er nog een plekje vrij voor mij
NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (7) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na MA) Missdonna, 26 jaar, eerste kindje ronde? (Mmm) Eefjeh, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 2. (3) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10 3. (3) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (ronde 2 na mk) Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 4. (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na MK) Melissa53, 21 jaar, 1e kindje en 2e ronde 5. (3) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, Ronde 5 Lola1982, 3e kindje, ronde 1 6. (0) 7. (0) 8. (5) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 datumloos (3) Louloulo, ronde 3 (2 na mk), 26 jaar, 2e kindje Pindarella86, ronde 22, 1e kindje Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 29 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! dit is de laatste lijst, maar ik betwijfel of deze helemaal up to date is... vanavond heb ik geen tijd om lijst te doen, maar indien niemand tijd heeft morgen, kan ik het wel even doen
Ha dames, ben weer helemaal bijgelezen. Wat brengt het veel met zich mee! Ik heb denk ik over een paar dagen mijn ei. Vanavond weer gezellig maken, we proberen deze dagen om de dag te klussen. Temp is nog stabiel... Ik vertel mijn man trouwens ook niet alle ins en outs, al heeft hij zo gaandeweg wel het een en ander opgestoken succes allemaal met klussen en wachten!!
Ik ben nu een paar dagen na mijn waarschijnlijke eisprong. Vanmiddag wat steekjes rechts boven schaambeen/lies. Nu een erg zeurderig gevoel in mijn rechter heup zoals dat ook wel voelt wanneer ik ongesteld ben. Iemand een idee. Is te vroeg voor een innesteling denk ik of niet?