NOD-lijst 1 tem 8 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloulo, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Hoi meiden,

Alles ok met iedereen? Ik denk dat ik met de zwangerschapspagina aan een nieuwe verslaving ben begonnen.:cool: ik wil constant alles bijlezen.

Wat het testen betreft: ik wil echt zo graag wachten tot volgende week, maar iedere keer als ik mijn banner zie, schiet er een vleugje kruidvat door mijn gedachten ;) geduld is een schone deugd, maar ik heb er jammergenoeg geen...

Mijn onderbuik is nog steeds aanwezig, en vandaag zijn de stekende tepels erbij gekomen.

2. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ suzy hij gaat de goede kant op! Bijna een knaller nog even door testen.

@ Joan geen idee waarom we dan minder kans hebben eigenlijk. Had ik niet om gevraagd lijkt me dat je meer kans hebt maar is dus niet zo. Vind wel fijn om te weten dat alles goed is, alleen ook wel frustrerend want als alles goed is waarom word ik dan nog niet zwanger? Er staat niks in de weg en toch lukt het niet..

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Suzy: gaat de goede kant op :D
    veel kluss plezier

nummertje3 hihi hier ook echt een zwpagina verslaving :p hahaha
    nog een geduld meid,,
    tot wanneer wil je uiterlijk w8 met testen?

4. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hoi Joan, ja is best wel donker he? Knallers, heb ze voorbij zien komen maar dit is de eerste keer dat ik hiermee test eigenlijk!
    Wie weet is het bij mij ook wel positief, zou mooi zijn hahaha.
    Dank je wel.
    Jij al fijn op het Wachtbankje zie ik, super!

5. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hey mamavanmenno200, ben benieuwd hoop dat ie er eerdaags aan gaat komen anders lig ik uit dit topic en vind het net zo gezellig!

6. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Oh dank je MissDonna, voor je reactie ook.
    Hebben gisteren geklust en gaan morgen weer. Heb ook vruchtbaar slijm gespot vanmiddag. Dus zou zo eens kunnen :D. Eindelijk actie hahaha.

7. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Het is nogal redelijk ver voor mij tot aan het dichtsbijzijnde kruidvat, maar ik vrees dat als ik ze in huis heb, de eerste direct zal sneuvelen.

Ik weet niet exact hoeveel ik er de vorige ronde "verspild" heb, maar het waren er veel

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Jaaa ik ook verslaafd! Niet normaal meer. Ik lees stiekem ook met de andere nod-forums mee. Het liefst de weken dat ze gaan testen :) En daar komen wij nu ook in de buurt. Vind ook de berichtjes altijd erg leuk dat iemand een test toont waar overduidelijk een streepje op staat en dat iemand dan heel schattig komt vragen of ze zwanger is ;) Of juist die twijfeltesten die even later gewoon dik knallen.

Suzy: hij komt, hij komt, dat lieve goede ei!

9. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ja, test wel door ga morgen nog wat testen inslaan.

10. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

hihihi joepieeeeeeeee, eindelijk!

11. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

Mag ik vragen welke test's ze gedaan hebben bij jou?

12. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    He, dat doe ik ook. Vind het dan zo spannend om te weten wie van hen zwanger is. En, ik ben helemaal gek van foto's van die zwangerschapstesten! Dan kan ik lekker meeturen :D

13. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik word ee beetje jaloers als ik al die positieve testen van andere zie.. ben al zo lang in die mmm... ik wil ooooook ;)

14. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Onderste van daarstraks. Even kijken hoe ie morgen is met opdrogen.

15. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Netes Suzy009 hij is nog niet positief
    maar je is in aantocht :D
    lekker door testen :D.

16. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

MissDonna, mijn duimen draaien extra voor jouw :)

17. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Hahah dat is toevallig!! Ik had twee dagen geleden een dikke puist op mijn voorhoofd en ik heb echt nooit last van puistjes ook nog nooit gehad!! Denk dat ik maandag wil testen, maar kan eigenlijk niet wachten dus misschien ook wel eerder! Ik heb nog 4 testen in huis dus zullen zien!

18. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Dankjewel!! Hoop het zo! heb ook nog eens twee pendels voor december wat mijn hoop alleen maar doet toenemen!

19. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Tjee ... door de war nu... is ie wel of niet positief, heb net maar wat foto's in andere forum geplaatst. Kijken wat ze daar zeggen dan maar.

20. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Ja soms best lastig he

Ik deed vaak vanaf zo'n testen ook de testen van cb ;)
    Een smiley is makkelijk te interpreteren (hierbij foto van Pos ovu test - sensitest en de cb test dat een smiley aangaf)

Deel Deze Pagina