NOD-lijst 1 tem 8 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloulo, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dank je Lindy.

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    OW meid, ik ken je situatie niet maar wat knap dat je een negatieve beslissing positief gaat aanwenden door studies aan te vatten!!! Succes

3. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Lindy
    Mooie stijging! Wel beetje moeilijk te zeggen wanneer je ei nu geweest is

Loulou
    Hmmm beetje bizar kaartje maar om je beetje moed te geven : toen ik zwanger werd van B* had ik meeste bizarre kaartje ooit!

Wat berekening nod betreft, ik heb meestal temp dip op cd12 en dan dag erna begint ongi
    Mijn gyn heeft me gezegd dat LF tss 9 en 16 dagen als normaal worden beschouwd!

Spannend dat binnen enkele dagen al de eerste testjes te voorschijn gaan komen! Succes iedereen

4. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18

5. chantal6790

chantal6790 Actief lid

13 mei 2013
    368
    10
    18
    @suuzy009. Wat een vervelende beslissing heb je moeten nemen. Succes met je studie. Knap je er zo positief toch mee om kan gaan door je zinnen op iets anders te zetten

6. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Dank je,, ja ik snap er oook helemala niks meer van hihi
    meiden hier opt forum zeggen dat mij ei nog niet is geweest,,
    agh ja we benutten gewoon nog evne onze klus kansen,, om de dag,,
    en wachten de temp af,, wathij morgen gaan doen :D.
    hopelijk stijgt hij nu gewoon mooi naar boven :D.

7. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Was al de ganse dag mezelf aan het overtuigen: geen kruidvat, nee je gaat niet, veel te vroeg, als je testen in huis hebt vliegen ze er meteen door, heb nu toch eens geduld, enz... ;)

Kruip ik in de wagen om de kids naar school te voeren, en wat is de eerste reclame die ik te horen krijg op de radio?!

Iemand??

Juist ja, die van het kruidvat!

Ze doen het erom, he! Ik weet het zeker. :D:D

8. mamavanmenno200

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Hahaha!!! Wanneer wil je gaan testen?

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hihi,, ja die van de kruidvat schijnen super goed te zijn... knap hoor dat je het vol kan houden hihi weet nie of ik het zou kunnen strax

10. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

Kan je vragen om een samenlevings test? Mijn slijm is de agressief en laat zelf geen sperma zaden door... misschi3n bij jou ook het geval?

11. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

Ik hoop dat je toch nog spontaan zwanger raakt. Want ik gun het je echt heel erg!!

12. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Dank je wel Donna, we zijn weer in gesprek met elkaar en hebben alle voors en tegens op een rijtje gezet, sommige voors tellen wel 2x mee maar dan hebben we nog een paar meer die negatief zijn.
    Misschien het gevoel mee laten tellen? Die is wel erg aanwezig.
    En dan een nachtje erover slapen. Niet te snel beslissen om het eigenlijk niet te doen misschien. Knap moeilijk dit...

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Suzy 009 lastig.. ik heb onwijs getwijfels of wij voor een 3e kindje zouden gaan..
    Veel voors. Maar toch ook wel duidelijke tegens gehad,.. vooral het zwangerschap gedeelt... toch wel 2 pittige zwangerschappen gehad. Heb reuma en Eds, tietze. En veel klachten omtrent zwanger zijn.
    Na veel wikken en wegen.. hebben we toch er voor gekozen om het te doen.. soms moet je heel goed nadenken je gevoel na gaan duidelijk alles sameb bespreken. En dan een keus maken..
    Bij twijfel misschien even een pauze,..
    Dikke knuffel

14. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Waarom het niet op zn beloop laten. Niet meer testen ect. Gewoon doen waar je zin in hebt. Pak die studie lekker op. En wie weet komt het als een grote verassing!

15. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Hahaha, ik heb gister ook maar wat extra tests ingeslagen. Wil eigenlijk niet voor NOD testen, maar begint wel al te kriebelen ;) Hou nauwlettend alle signalen in de gaten. Vandaag best moe ondanks een goede nachtrust en net klein beetje misselijk en toch ook weer zo'n warm hoofd (had ik ook in de vorige ronde die uitliep op een miskraam). Vind het allemaal best spannend!

Suzy009 wat ben jij sterk! Het is zeker niet de makkelijkste beslissing, maar vertrouw op je gevoel

16. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ze willen pas over een half jaar weer verder naar dingen gaan kijken als ik nog niet zwanger ben. En heb hier op het forum verschillende dingen gelezen over samenlevingstest, dat niet alle ziekenhuizen dat meer doen.
    We hebben ook al x met pre seed geprobeerd, dat zou de pH waarde van je slijm beter maken voor het zaad. Maar wat toen ook niet zwanger. Vond het ook een heel gedoe. Mocht het inbrengen en dan vervolgens 15 min wachten en dan hup seks hebben. Vond daar ook niks leuks meer aan toen kon niks spontaan gaan

17. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Pfff meiden, wat hebben jullie veel geschreven!!!
    Ik reageer even kort vanuit bed want heb echt een heeeeeele flinke buikgriep. Ik ga er dan ook vanuit dat zo'n buikgriep een eventuele zwangerschap tegenwerkt.. Nu 4dpo en m'n lijf heeft t zwaar te voorduren.

18. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

MissDonna en Lindy, dank voor het verhaal/ervaring en tips/advies. Wij zijn er dit keer eerder uitgekomen.
    Ik ga samen met mijn man er gewoon voor, we hebben zelfs nieuwe ovulatietestjes gehaald bij action in paar dorpjes verderop, deed ons goed.
    En die studie pak ik gewoon op. We staan er ondanks de dingen die aan de negatieve kant staan toch nu voor de volle 99% achter. Dus ik doe gewoon weer mee. Fijn gevoel is dit. Maar moeilijk was het even wel.
    Ik verheug me op een positieve test of temp die hoog blijft en een zwangerschap van ons tweetjes en dat we een babykamer kunnen maken hopelijk volgend jaar :D

19. nummertje3

nummertje3 Actief lid

18 nov 2015
    427
    0
    0
    Belgie
    Ik heb geen flauw idee. Het zal vooral afhangen van hoeveel karakter ik voor de dag kan leggen om te wachten (lees: geen!):D

Maar zolang ik er geen in huis heb, kan ik niet testen he. En dan moet het nog met ochtendurine, dus als ik ze ga halen, moet ik toch een dag wachten.

Ik voel me wel anders dan de vorige ronde, vooral 's avonds dan: gisteravond in rust weer die onderbuikpijn, maar dan erger dan de dagen ervoor. Vanochtend waterachtige afscheiding, mijn ogen zijn zo droog en jeuken en mijn haar valt als een gek uit.

Maar, ik probeer het hoofd koel te houden want als die symptomen IND met een zw te maken hebben, dan moet het nog willen blijven "plakken" ook he. :$

20. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw

Klopt er zijn verschillende theorieën over! Ziekenhuis zei ook tegen mij klamp je er niet te veel aan vast. Maar vriendlief zn sperma is echt super. En er was niets goed tot 2x aan toe bij mij te vinden. Bij ons kan het al niet meer spontaan door de iui. Hoop voor jou dat je toch snel spontaan zwanger bent :)

Deel Deze Pagina