Dat wordt spannend morgenochtend Louloulo. 06.15 uur wekker zetten dus. Whoeiiiiiiiiiii zou leuk zijn. Als het niet zo is jammer maar dan ben ik mogelijk nog aan het ontpillen ofzo!
Ja klopt dat ik net van mijn spiraal verlost ben. Alleen het stomme is dat ik tijdens mijn spiraal netjes een cyclus had van 28 dagen,, En nu is hij dus langer gok ik
Als het een koperspiraaltje was zou het geen effect mogen hebben op je hormonenhuishouding. Nuja er kan altijd eens een uitzondering inzitten. Bij de merina ben je waarschijnlijk aant ontspiralen.
Spannend langzaam gaan er alweer meiden testen en MN eigen test datum komt ook dichter bij. Ik heb de laatste dagen extreem koude handen en voeten en dan zit ik binnen onder een deken maar MN wangen zijn rood en warm haha. Heerlijk de winter (niet dus) @verjaardagen: MN dochter is 10 juli. Ik de 6de. Ik zou nu dus begin augustus uitgerekend zijn maar daar gaan 2 weken af ivm keizersnede. Dus ook weer juli. Ik vind het niet erg alles op elkaar. We prikken een datum ergens in het midden (behalve de eerste verjaardag) en op de dag zelf mogen ze hier altijd uit kiezen wat we die dag doen. Bijvoorbeeld een dierentuin of pretpark en aansluitend gaan we naar bolle Jan pannenkoeken huis. Dit beschouwen wij dan ook als de echte verjaardag. Maar dit is ook ontstaan doordat de familie van MN mana altijd afzei of op een andere dag wou en dan had je nog eigenlijk niemand die kwam @testdrang: die heb ik inmiddels ook maar wil absoluut niet voor de nod, er is dan toch de kans het positief is maar voor je ongesteldheid afbreekt en dan ben ik helemaal kapot liever paar dagen overtijd hoe moeilijk ook Anyway ik duim voor iedereen hier dat we met z'n alleen op roze mogen
ja daar was ik al bang voor,, heb de Mirena gehad een 4 jaar lang,, HA zei dat het niks uit moest maken omdat de laatste maanden mijn cyclus keurig 28 dagen was,, ik ga er nu van uit dat mijn cyclus gewoon langer is,, Heb net toch maar even mijn slijm gecheckt en ja hoor kan draden trekken . en mij bmmond is zacht we gaan het zien of het mijn lijf lukt aan komende dagen een eitje te laten springen.. Met VL af gesproken geen ovutesten meer te doen, maar gewoon maar af te wachten en om de dag te klussen Heb nu alleen geen Flauw idee weer mijn NOD gaat zijn dan,,
we gaan het afwachten .. moet zeggen dat het me wel weer even met beide benen op de grond zet . ik ben gewoon veeel te ongeduldig hahha het heeft zo moeten zijn .
Na een hele vroeg ei en oplopende zwangerschapstesten moet ik helaas toch weer op rood. Het is hier weer misgegaan. Ik had gehoopt jullie lijst met roze te mogen beginnen en zo heeft het er ook even uitgezien maar helaas. Ik wens jullie heel veel succes en een hoop positieve zwangerschapstesten en plakbabys toe.
Lindy, heb je een doorbraakbloeding gekregen een paar dagen nadat je spiraal verwijderd was? Ik heb dat een 3-tal dagen erna gehad. We waren net aan het klussen en ik voelde dat er iets abnormaals aan de hand was. Had ik nog nooit meegemaakt. Sorry voor de omschrijving, maar het was net een varken dat ze geslacht hadden : overal bloed! Net of er een ballon geknapt was of zo!
Hier vanmorgen opgestaan en bij het eerste toiletbezoek heel veel wit- crème achtige afscheiding. Net of ik het de ganse nacht opgespaard had of zo. Voelde echt vies aan, ik moest kokhalzen Ik kan nochtans tegen een duwtje hoor, heb jaren in de ouderenzorg gestaan, dus... Daar kom je ook wel het een en het ander tegen tegen... Verder: pijnlijke zijkant borsten, tepels gaan redelijk nu, buikpijn is ook minder, gisterenavond wel een reeks plofjes na mekaar in de baarmoederstreek. O ja, en nog altijd zo'n dof gevoel in mijn tong en gehemelte we wachten dus af? Hoe gaat het met jullie "symptomen"? 'k Ben direct terug: 'k moet weeral plassen :
Oh zo rot... Weet wat het is helaas Ik testte op 6 cycli al 3 maal positief, 2x vmk (juli & aug) en 1x ma + curretage (in juni) ... Ik wens je veel moed en snel een plakker!!!
Sterkte Mizz Bunny wat ongelooflijk heftig. Wat heerlijk dat jullie al zoveel voelen! Ja ja het wachtbankje gaat los . Ik heb maanden gehad dat ik vanalles voelde en maanden dat ik zo goed als niets voelde. Alle keren niet zwanger Nu voel ik eigenlijk niets. Ben net weer aan het opknappen van de griep. Ik had rondom de eisprong echt een goed gevoel deze maand, nu is t positieve gevoel zo goed als weg.
Hihi ik heb netjes op 8 nov mijn ongi gekregen na verwijderen van spiraal 5 dgn gevloeid net als normaal zeg maar, afgelopen zaterdag helder rood bloedverlies 1 x tijdens vrijen klein beetje, drna niks meer alleen slijm