Het lijkt hier alsof de ovu test lichter aan het worden is! Zou pas kunnen kloppen als morgen mijn temp nog ietwat omhoog gaat Pfffffff de dag duurt zo lang op deze manier hahaha. Fijn dat er al dingen worden gevoeld enzo.
Is dat dezelfde zaterdag dat je ovu testen donkerder kleurden? Ik heb nl. gelezen dat het kan dat je tijdens je een eisprong een klein beetje bloed kan verliezen. Ik vroeg naar die doorbraakbloeding omdat mijn gynaecologe me vertelde dat het beter was dat ik 1x mijn MS liet doorkomen, als ik er het geduld voor had (natuurlijk, niet) alvorens te proberen om zwanger te worden. Dat was beter voor het baarmoederslijm, zei ze.
Die zaterdag dat ik bloede was na ovu test die positief was.. maar dan haf mijn temp toch moeten stijgen toch,, hij dipt nu alleen maar.. Ja huisarts zei dat we meteen konden beginnen omdat ik een regelmatige cyclus had tijdens spiraal.. hihi agj ja we wachten gewoon af,,
Ik heb nog niet verder gelezen dus weet niet of iemand al gereageerd had, maar je kan een dipje hebben van het gele lichaam. Ik had zelf op 3/4 dpo ook een dipje
Ja in een ander topic zei het ook al. Bedankt voor je berichtje. Hoop dat dat het is en die morgen weer stijgt!
Hoi Linn81, ik denk ook dat het goed zou kunnen kijk maar... En zit in spanning te wachten op morgenochtend! Vanwege mijn temp!
Wil iemand mij in de lijst zetten? * MJK * 30 jaar * 1e kindje * 15e ronde * NOD--> 7 december Had afgelopen maandag deze ovulatietest, dan mag ik er wel vanuit gaan dat mijn eisprong hierna is geweest toch? Dinsdag was de test alweer wat minder.
NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (6) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na ma) Eefjeh, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 2. (4) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10 Dexa, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 Louloulo, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) 3. (5) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (2e na mk) Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Missdonna, 26 jaar, 1e kindje ronde ? (mmm) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 50 4. (4) Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na mk) Melissa53, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2 5. (5) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Lola1982, 3e kindje, ronde 1 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 6. (0) 7. (0) MJK, 30 jaar, 1e kindje, 15e ronde 8. (6) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 Suzy009, 43 jaar, 1ste ronde Meisje26, 35 jaar, 3e kindje, ronde 5 na ma Lindaw, 31 jaar, 2e kindje, 7e iui (mmm) datumloos (2) Pindarella86, ronde 22, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Samirsvrouwtje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 (mmm) Totaal: 37 Wachtbankje (23), Zwanger (0), Ongesteld (1), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE]
Zo... mis ik nog iets? Ik dacht in de andere berichten op het forum te zien dat dexa ook op het wachtbankje mag Maar ik wacht wel even af Mizzbunny! Wat ongelooflijk k*t toch weer! Dikke knuffel... MJK ik heb je maar blauw gemaakt hoor Als die ovutest niet positief was dan weet ik het ook niet meer. Dan zal ondertussen je ei vast geweest zijn. Hier: kwaaltjes, maar wel minder dan eerst. Elke avond nog misselijk en raar buikgevoel. Enorme borsten en puisten! En moe...
Hier ook misselijk, maar zegt niks bij mij vorige maand was ik ook misselijk na mijn ei en zit pas 6DPO, dus dat kán ook helemaal niet.
Heel veel sterkte Mizz Bunny!! Ik heb er vanmorgen toch maar even een testje tegen aan gegooid! Van de action aangezien ik die nog in huis had en ze toch geen drol kosten Helaas omo wit, maar goed ik zit dan ook op ongeveer 9 á 10 dpo dus ook nog wel vroeg! Heb wel eens eerder getest en toen waren ook opeens mijn symptomen weg! Nu niet het geval gelukkig. Dus we houden hoop en nu maar wachten tot mijn nod!