Wat spannend zeg, voor veel dames breekt het moment van testen bijna aan! Ondertussen is mijn ei nog steeds nergens te bekennen en zit nu op CD 21.. Pffff, ik word er zo onzeker en verdrietig van. Klote pil! Ik laat mijn dochters later noooooit van z'n leven jaren aan de pil, wat een troep! Als ze een jaartje of 18 zijn, gaan ze maar mooi alvast over op de spiraal ofzo, zodat ze niet net als ik zo extreem lang doen over ontpillen. En dan beweren ze op internet ook nog dat ontpillen niet bestaat, nou... Ammahoela! Vroeger een keurige cyclus van 28-30 dagen en vorig jaar toen ik kort stopte ook gelijk een cyclus van 28 dagen. Was ik maar nooit van m'n leven daarna weer begonnen met de pil.... Maar ja, ik dacht.. Fijn, hij doet het gewoon, dus geen stress voor later! En dan is het nu zo ver en komt er maar niks. Bah, bah, bah! Ik vind het moeilijk, maar ik moet het los laten.... Iemand nog tips hoe je een normale cyclus kan opwekken ofzo? Vind het zo vervelend dat ik van de dokter eerst weer 3/4 maanden moet afwachten voor je aan de bel mag trekken. Mwehhhh, zo, wat ben ik een zeikerd! En oooooh wat vind ik het fijn (ook voor vriendlief, haha) dat ik mijn zeikverhaal bij jullie kan droppen.
MJK wat een super mooie ovu test zeg nu met je kont op het wachtbankje La queen,: heftig meisj dikke knuff,
Ik ga ook niet meer aan de pil. Er is mij bij de dokter zelfs verteld dat de kans op zwangerschap door de pil nog meer kán vermideren. Dat wil ik helemaal niet hebben!
Hier komt de pil er ook niet meer in. Na de 3de gaaat tijdens de keizersnee of alles eruit of MN manneke mag een knipje haha. Bij mijn moeder is aantal jaar terug borstkanker geconstateerd. Deze bleek door hormonen te komen en vermoedelijk dus de pil destijds na chemische en bestraling is ze gelukkig inmiddels gezond verklaard
Hier ook nooit meer de pil,, bohh ben stik zenuwachtig hele middag in de boeken gezeten en op de pc leren,, heb vanavond EHBO examen van de vereniging,, 11 wkn lang al les gehad iedere donderdag,, en nu gaat het er om spannen .. gaan jullie voor me duimen
Succes Lindy! pff ik kon het niet laten om te testen..en natuurlijk negatief...maandag of dinsdag is NOD.. Dus was ook al vroeg..zaterdag toch nog pogingkje wagen 😉
Suzy klopt inderdaad al heel wat rondes achter de rug. Lopen ook al een tijdje voor onderzoeken in het ziekenhuis. Heb nog nooit zo'n mooie test gehad...zal het nu dan eindelijk. Zo hoopt iedereen elke maand weer he? LaQueen het kan wel he? Gewoon nog even doortesten. Mijn eisprong was ook pas na 20 dagen. Wel ontzettend frustrerend. Ook bij mij komt er geen pil meer in.
hoi meiden @bernese, jammer van je omo witte test maar met 9 a 10 dpo ben je idd nog vroeg @laqueen, rot zo'n laat eitje, cyclus van september had ik ook zo'n lange cyclus, ik kreeg pas positieve ovu test op cd 26 en eisprong op cd 27 succes met wachten, hoop dat je eitje snel komt @MJK, nou die test knalt van het scherm, hopelijk binnen 2 weekjes ook zo'n knaller maar dan een zwangerschapstestje @pil, nooit nooit nooit meer, bah wat een rot gedoe, ik moet ook heel lang ontpillen voordat ik zwanger raakte van M @lindy, succes meid !! @animo, ik duim stug voor je verder, ik heb mijn nod ook op dinsdag en de testdrang slaagt hier ook toe @hierzo, de kwaaltjes zijn er maar ik weet dat sommige kwaaltjes niets willen zeggen (pijnlijke borsten, steekjes links en rechts ) >>> ik heb alleen al de hele dag een vieze ijzersmaak in mijn mond, zooo bizar! Iemand ervaringen hiermee?
Nopee geen ervaring mee. Ik heb alleen met sex een gevoelige baarmoeder, en af en toe gek gevoel in mn buik.. als ik uot ga van mn vorige cyclus, word ik evt volgende week vrijdav ongesteld. Verder moet ik eerlijk zeggen dat ik me er niet zo druk om maak. Voor mn gevoel is het deze ronde niets. Krijg ik volgende maand een kijkoperatie en krijg ik t horen dat ik verklevingen heb. Dat is mn gevoel..
Ik hoef gelukkig nooit meer aan de pil 😊. Op een natuurlijke manier zwanger worden zou zo als ze zeggen theoretisch kunnen maar hé ik slik al 5 jaar geen pil meer en heb met heel veel moeite een kindje gekregen en nu ook alweer een jaar bezig en 7 x iui dus adios pil onze deur blijft dicht voor jou Ik vind het overigens ook echt TROEP voelde me altijd heel ellendig door die hormonen.
Zooooo fijn dat jullie je in het pil verhaal herkennen! Belachelijk eigenlijk dat dokters het aanbevelen toch..
Voor mij niks hormonaal meer van anticonceptie. Koperspiraaltje eventueel. Maar hangt er vanaf of we nog een 3de willen of niet. En een spiraaltje stoppen om er na 6maanden terug uit te halen vind ik ook belachelijk.
Dat ik weer om de pil vroeg zei mijn HA het juist zelf. Hier ook een kleine kans om zwanger te worden. En een groot gezin is welkom. Dus mocht het wel zo zijn. Prima! Haha
Hooooi allemaal. Jammer van je witte test Bernese maar goed wat je zelf ook zegt het is nog heel erg vroeg dus er is nog hoop. Balen LaQueen dat je ei zoek is, zo onzeker ik zou ook gek worden. Hier vandaag baaldag, ik denk te voelen dat het weer niet is gelukt. Heb dezelfde krampen als altijd en straalt uit naar m'n liezen. Borsten zijn wel pijnlijker maar dat heb ik ook wel eerder gehad. Krampen zijn rondom m'n navel en duwt heel naar je buik in zeg maar. Niet leuk 😢
Ik voel me ook veel beter sinds ik gestopt ben met de pil. .. rotzooi... Weet niet wat ik zou doen na een hopelijk zwangerschap. .. Zie ik dan wel weer. .. eerst maar een ukje dan zullen we daar over na denken. ..