Normaal heb ik op 4/5 dpo pijnlijke borsten. Vandaag al 6 dpo en nog helemaal nergens last van! Had die pijnlijke borsten vanaf september. Daarvoor bijna nooit geen last van en nu heb ik er weer geen last van! Hoop dat het een goed teken is! Ik wil de volgende x ook niet meer aan de pil gaan. Mijn cyclus was wel gelijk opgang en regelmatig, alleen doen we er nu al langer dan een jaar over. Dus we willen redelijk snel voor een 2de gaan want stel dat het weer een jaar duurt dan zit er niet al te veel verschil tussen wij willen er maxima 2,5 jaar tussen hebben zitten
Mij is in het ziekenhuis geleerd wordt je het voor 2 uur in de middag is dat dag 1 wordt je het na 2 uur dan telt hij niet mee en je moet tellen vanaf het moment dat je echt vloeit.
Ja! Ik heb een streepje gespot! Alvast voorzichtig gefeliciteerd Qua symptomen.. Mijnes zijn: Vanochtend misselijk veel speeksel. En vroeg wakker sinds twee dagen. Nu eigenlijk niets..pijn aan borsten bij aanraking maar is altijd tussen ei en NOD dus dat is niets nieuws..voel me wel tikkie anders dan normaal m'n moeder zei vandaag wat zie je er goed uit! Vandaag weer nieuwe testen gehaald.. Misschien lukt het me om zondag te wachten om te testen..
Nee ik ga pas morgen nr kruidvat... De early had ik nog liggen ... Plan was om pas zondag te testen haha! Dus morgen met 2v5 dan maar...
Zal pas rond de middag zijn , moet om 10u met M. nr circus school en kan pas daarna nr kruidvat ... Ga wel urine van s ochtends bewaren!