Gezellig hoor! Heee Tyrah jou ken ik ook nog van 2 maanden terug geloof ik. Heb je nu pas je menstruatie gehad? Hopelijk snel stabiel dan. Succes deze ronde!
Heey Goodlife, ja twee maanden terug zat ik op onttrekkingsbloeding te wachten. Nu natuurlijke menstruatie! Ja zeker hopelijk snel stabiel, dank je jij ook suc7 deze ronde!
Hopelijk zijn die bloederige dagen gauw voorbij en komen we snel aan bij de gezellige vruchtbare dagen. Heel leuk om te zien dat er dames zijn met dezelfde NOD, extra spannend met z'n allen rond die tijd, haha. Ik hoop maar dat mijn cyclus het nu zelf weer oppakt.. Mijn menstruatie van nu is namelijk dankzij de provera kuur.. Ik was in augustus gestopt met de pil, maar er kwam maar geen natuurlijke menstruatie en kon helaas ook geen eisprong ontdekken. Zo zie je maar, dat je het niet kunt plannen! Onze wens was (er optimistisch vanuit gaan dat je er 1 tot 5 rondes over doet) namelijk om een kindje ergens tussen mei en september te mogen krijgen. Maar nu hebben we alleen nog augustus en september daarvan over ALS mijn lichaam nu tenminste goed gereset is en nu wel mijn normale cyclus oppakt. Ach, het zou allang fijn zijn als ik gewoon een eisprong krijg en mijn lichaam weer doet wat moet.
Hihi, ik ga het dan ook met kerst aan m'n (schoon)ouders vertellen! Dan zou ik ongeveer 7 weekjes zijn, leuk cadeautje.
Hoi LaQueen, wat ben je heerlijk positief ondanks de moeilijkheidsgraad waar je je in vertoeft! Super! Je steekt me aan. Ik ga nu ook positief zijn dat de gezellige dagen nog moeten komen en ik nu gewoon (ben wat meer gaan bloeden) ongi ben en over 1,5 week we weer gaan klussen ervoor! Succes!!!
Dankje, Tyrah! Fijn dat je menstruatie nu begint door te zetten. Tja, weetje wat het is.. Stress en ongeduld werkt je alleen maar tegen, dit valt gewoon niet te plannen. En dat leer je heeeeel gauw als je niet ongesteld wordt en het wel graag wilt. Achteraf gezien is het verstandig om gewoon alvast te stoppen met de pil als je pas over een half jaar of jaar wilt beginnen met zwanger worden. Maar wij zijn vrouwen en als wij eenmaal iets in ons hoofd hebben dan moet dat NU! Nouja, het liefst gisteren al...
Hoi, Willen jullie mij ook toevoegen voor NOD 4 dec? Marlies78, 37 jaar, 2e ronde (vorige ronde miskraam), 1e kindje
♥ NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (4) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na MA) 2. (2) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 3. (3) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 4. (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na MK) 5. (2) Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, Ronde 5 6. (0) 7. (0) 8. (3) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 datumloos (3) Louloulo, ronde 3 (2 na mk), 26 jaar, 2e kindje Pindarella86, ronde 22, 1e kindje Misdonna, 26 jaar, 1e kindje, mmm Totaal: 21 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Hier al een week van de menstruatie af! late eisprong in mijn cyclus altijd en een korte LF... Over ong 2 weken pas mijn eisprong, over een week gaan we gericht klussen dus Zie dat meerdere ronde 1 in gaan, vind het erg spannend weer.... Maar heb de instelling dat het toch niet raak zal zijn in ronde 1. Al zou ik een laat zomerkindje geweldig vinden!
Die instelling heb ik dus ook. Hopelijk binnen 3 maanden raak, maar ik pin mij er natuurlijk niet op vast. Wij gaan ook vanaf aankomend weekend wat gerichter klussen tot ik het idee heb een eisprong te hebben gehad. Maar wij zijn niet van de ovulatietesten en "in de vruchtbare dagen zo vaak mogelijk".. Het moet wel leuk blijven en 1,5 week lang vol te houden zijn. Dus wij maken daar dan gewoon zo'n 3x per week van of als we zin hebben. Hopelijk werkt deze 'techniek' en kom ik gauw goed nieuws brengen samen met iedereen hier, hahaha.
Helemaal mee eens LaQueen! Je moet niet klussen omdat het moet want daar wordt het niet leuker van!! Wij doen het inderdaad ook zonder ovulatietesten en proberen het ook ongeveer drie keer per week gezellig te maken en dan zullen we zien wanneer het komt
Hahahaha echt leuk dit, je hebt zo gelijk LaQueen, enig! Het moet idd niet NU maar gisteren. Slecht eigenschapje van de meeste vrouwen ja. Weet nu zeker dat ik ongesteld ben want ben meer gaan bloeden en ik ben eigenlijk blij, want ik had ook nog langer kunnen moeten wachten!
Ik meld me hier ook maar weer! ! Suus123 31 jaar ronde 10 (ronde 2 na mk) 1e kindje. .. Deze maand gaan we geen testen doen en niet temperaturen. ... we zetten alles even op een laag pitje..even er wat minder mee bezig zijn! Oh ja nod is 3 december
♥ NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (4) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na MA) 2. (2) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 3. (4) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Tyrah, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (ronde 2 na mk) 4. (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na MK) 5. (2) Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, Ronde 5 6. (0) 7. (0) 8. (3) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 datumloos (3) Louloulo, ronde 3 (2 na mk), 26 jaar, 2e kindje Pindarella86, ronde 22, 1e kindje Misdonna, 26 jaar, 1e kindje, mmm Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
spanndend mizz bunny! Ik hoor woensdag over de iui enzo. ben ook heel benieuwd! Heb er eigenlijk ook wel 'zin' zin..Al weet ik niet of mn eileiders wel goed zijn.. Maar ben 5 jaar terug zwanger geweest en een miskraam met bijna7 weken. dus het kán wel..