Hoi Melissa53, ik heb af en toe zeer pijnlijke steken rechts in de afgelopen dagen. Paar dagen geleden nog meer dan nu zeg maar. Weet ook niet wat het is. Weet wel dat mijn temp nog iets moet stijgen wil ik op blauw... anders ben ik denk ik nog aan het ontpillen ofzo...
Ik heb wel mijn ei gevonden met testen.. en ook de pijntjes gehad. Nu pas sinds paar dagen dit trekkerige.. en vannacht zelfs paar x uit bed gegaan om te plassen en wakker geworden van mn pijnlijke borsten. Ik heb zelf hele kleine borsten en voor het slapen gaan zei mijn vriend dat ze groter zijn, ik zelf heb ook het gevoel dat ze enorm op spanning staan.. Hoop zo positief te testen. Maar weet ook dat je je 'zwanger kan denken' nu maar afwachten en ik ben al zo geduldig.. niet dus haha
Oe wat spannend die eerste testen! Hopelijk gaan ze mooi op lopen! Samirvrouwtje ik voel vanalles. Steekjes in mijn liezen, rondom dag van eventuele innesteling zelfs even heel erg hevig! Nu gevoelige tepels en misselijk als ik niet regelmatig eet gedurende dag.
Ik heb me ei sprong duidelijk gevoeld. Of ik zwaar ongi moest worden duurde half uurtje 2 minuten en toen was het over.
Wisten jullie dat een eitje er 9 dagen over doet om in de baarmoeder te komen? En dan nog 3 dagen ongeveer om in te nestelen. Dan ben je dus aardig wat dagen verder.
Goedemorgen meiden! Mijn temp is eindelijk 36.8 graden celsius! Dus ik mag op blauw op het wachtbankje!! Sorry maar weet niet hoe ik de kleur blauw moet nemen.
Geen idee waar je deze informatie haalt maar deze is niet correct. Ik had nooit zwanger kunnen worden moest dit waar zijn want ik word ongesteld 10-12 dagen na mijn ei. Het eitje kan zich innestelen vanaf 5 dagen na de eisprong. Heel uitzonderlijk miss wel eens vroeger.
NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (7) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na ma) Eefjeh, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 SamirsVrouwtje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 (mmm) 2. (5) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10 Dexa, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 Louloulo, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) 3. (5) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (2e na mk) Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Missdonna, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? (mmm) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 50 4. (4) Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na mk) Melissa53, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2 5. (7) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Lola1982, ? jaar, 3e kindje, ronde 1 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 saar24, ? jaar, ? kindje, ronde 2 MariekeRox, ? jaar, 1e kindje, ronde 4 6. (0) 7. (1) MJK, 30 jaar, 1e kindje, 15e ronde 8. (9) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 Suzy009, 43 jaar, 4e kindje, 1e ronde Meisje26, 35 jaar, 3e kindje, ronde 5 na ma Lindaw, 31 jaar, 2e kindje, 7e iui (mmm) Bitterrose, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 datumloos (2) Pindarella86, ? jaar, ronde 22, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Totaal: 40 Wachtbankje (27), Zwanger (0), Ongesteld (2), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Inderdaad, mij is geleerd dat je innesteling tussen 5 en 10 dpo gebeurd. Hier ook een lf van 11 dagen.
Hier gelukkig weer men temp omhoog, gisteren ook een paar druppels bloed op mn wc papier. Dit had ik bij mn dochter ook een week voor nod. Heel benieuwd of het iets betekend.
Meid wat spannend! Ik had ook innestelingsbloeding bij mijn kinderen! Daarom ook benieuwd of het dit keer weer zo is als het gelukt is de bevruchting en de innesteling die dan bezig is of is geweest.
Ik ben net zo gek en had ook een early test gedaan, maar geen plus teken en weggegooid. Maar jij hebt de teststrip eruit gehaald en voor een witte streep gezocht. Wist niet dat dat kon joh. Even op zoek naar de test dan en hem uit elkaar halen of wat ? En hopelijk blijft het positief voor je !