Ja eerst wordt er gezegd 3 dagen moet ie stijgen en nu hoor ik op ander topic dat ik nog 2 dagen moet wachten en deze zeker op 36.8 moet blijven staan. Nu begrijp ik het eigenlijk niet meer??? Is die ei nu geweest of niet?
Ik denk dat ze bedoelen dat als je temp nu weer daalt je ei weer in twijfel komt. Je temperatuur moet nu hoog blijven. Waarschijnlijk stijgt ie nog wat verder. Dat is het lastige van temperaturen dan kun je pas achteraf zien wanneer je ei is geweest. Misschien een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken als je een volgende ronde nodig bent.
Ik zou ook nog geen zekerheid geven aan je grafiek Suzy. Inderdaad nog 2 dgn afwachten of de temp hoog blijft. Zijn je ovulatietesten nu wit?
Oke gewoon even nog wat dagen verder gaan met temperaturen om 06.30 uur dus. Ga ik doen. Heb ik gedaan die ovulatie testen gebruikt deze ronde. Kijk maar...
Op welke tijdstippen heb je getest? Mijn testen worden nooit helemaal knal, maar ik heb een korte piek dus als de testen donkerder worden test ik 4 x per dag. Afgelopen 2 cyclussen werd die pas om 23.00 uur positief en de volgende dag om 10.00 uur ook nog maar om 12.00 uur weer negatief. Dus het kan zijn dat je'm gemist hebt.
Lindaw: nog even wachten dan meisj, het zou ook zo zonde zijn als je vals positief test door de hormonen die je spuit, ga heel hard voor je duimen. Samirsvrouwtje: een miskraam is nooit leuk, vind het het niet lastig om een week te wachten na de NOD?. Melissa53: duimen draaien voor je hier Bernese: spannend nog 3 dagen voor je NOD ga je eerder testen? MissDonna: Wachten duurt lang,, maar het is zo 3 dec zou wel een leuk sint kadootje zijn toch positieve test, Suzy009: joepiejj je ei is geweest Monique zou heel goed innesteling kunnen zijn geweest Hier gister onwijze steek in mijn buik ben op tijd naar bed gegaan, vanmorgen in de hoop dat mijn temp flink gestegen zou zijn maar helaas,, 36,5 maar 0,1 gestegen,, Soms heb ik gewoon het idee dat mijn ei niet kan springen ofso,,
Hoe is je afscheiding vandaag? Ik zou het ff gezellig maken, als je temp morgen door stijgt heb je kans dat je ei vandaag of gisteren was (ook gezien aan je eggwhite afscheiding)
mijn slijm is niet meer rekbaar,, wel nog eggwhite dat wel Bbm ligt iets meer naar voren dan gister en voelt minder zacht dan de afgelopen dagen. ik gok als ik daar van uit ga dan mijn ei toch gister dan is geweest,, maar we moeten nog wel even mijn temp afwachten morgen, hoeveel moet hij minimaal stijgen? als hij nu morgen weer 0,1 stijgt zit hij net boven basaal,, das de bedoeling niet toch?
Ik denk dan ook idd gisteren, maar blijft een gok. Het zou inderdaad het mooiste zijn als die morgen een stuk hoger is, maar je temp kan ook langzaam stijgen, dit had ik mijn vorige cyclus ook. Als je op mijn link kijkt en dan 2e kaartje.
Nee ben ik mee gestopt werd er zoo onzeker van,.. ben gewoon erg vroeg begonnen met testen CD 10 uitgaande van cyclus van 28 a 29 dagen,, en 2 x positieve ovu test,, en geen eisprong, dat maakt mij zoo gefrustreerd dat ik het heb laten varen en alleen nog maar doe tempen en slijm en bmm onderzoek doe,, mocht het deze ronde niet raak zijn ga ik wel weer ovutesten maar dan met dipsticks van sensitest,, die heb ik bij mijn zoontje ook gebruikt,
je geeft mij iets je hoop hihi was al bang dat het deze ronde gewoon over zou zijn,, ik moet zeggen heb ook niet gauw koorts of zo,, dat duurt dagen voor dat ik dat eenmaal krijg,, mijn temp stijgt niet zo snel,, bij mijn zoontje had ik in 1e ronde ook getempt en mijn temp kwam niet hoger 36.9 en bleek zwanger te zijn . helaas temp kaartjes niet bewaard daar baal ik van anders had ik kunnen vergelijken
Je houdt het iig spannend haha. Duim voor je dat je morgen een mooie stijging hebt! Het is ook zeker geen must om ovutesten te gebruiken, ik vind het alleen fijn om te weten wanneer die ongeveer komt, aangezien je met tempen het pas achteraf kunt bekijken. Als mn ovutest positief is maken we het wat extra vaak gezellig haha. Maar als je om de dag gezellig hebt hoef je daar in principe niet naar te kijken.
Ja ik wou het ook graag weten maar merkte dat ik er zoo obsesief mee bezig was dat ik gestopt ben er mee, wij proberen om de 2 dagen het gezellig te maken in de hoop dat de zaadjes dan mooi liggen te wachten hihi agh ja afwachten wat morgen doet bedankt voor je berichtjes heeft mijn dag toch weer beetje goed gemaakt hihihi