NOD-lijst 1 tem 8 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloulo, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ja, ga wat leuks verzinnen en dat was net niet de wasgoed bergen ervan die ik moest wegstrijken ... hahaha.

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Hahaha nee dat is idd 1 van de minst leuke dingen die ik kan bedenken. Wij gaan morgen een dagje winkelen is bijna overal koopzondag.

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

hihi precies, komende dagen gewoon lekker tempen
    en klussen wanneer je zin hebt :D
    en afwachten,, we gaan gewoon samen zenuwachtig zitten zijn :D.hihi
    we slepen ons er wel doorheen hihi :D

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    gezellig winkelen :D.
    hier is VL hele weekend werken ( chefkok horeca)
    ik ga zo mijn maar eens storten op de kamer van mijn dochter (7,5 jr),, dat is een puinbak bohhh weet niet wat ze er allemaal neer gekwakt heeft,, Dag taak aan denk ik :D hihih

fijne dag allemaal

5. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ik was 4 weken en 5 dagen.

6. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik zou het dan liever wel weten. Want als je een week overtijd bent (als je zeker weet wanneer je ei was) en je wordt dan pas 'ongesteld' weet je toch ook dat er iets misgelopen is.

Hier word het sowies stressen als het weer zover is. Dan staan er 3 bloedafnames op de planning om de 3-4 dagen. Dit om het hcg en progesteron te meten.

7. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

@ Monique wat leuk een heel dagje winkelen!

@ Ja Lindy goed idee, en we slepen elkaar en met ons de rest van de meiden hier er wel doorheen.

@ Samirsvrouwtje... echt ellendig dat. Ik weet er alles van helaas. Kan me ook inleven en begrijpen waarom het spannend voor je is.

@ Oh Louloulo, dan weet jij zeker of je zwanger bent of niet met al die bloedprikken voor hcg.

8. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Heel herkenbaar! Die van mij is 2 en ik kan zown 10 x per dag haar speelgoed opruimen om te kunnen lopen in onze woonkamer haha 😂

9. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ja en dan weten we ook behoorlijk snel of het een goeie start is. Moet ook tussen de 6 en 7 weken voor een echo bij de gyn.

10. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Wauw wat fijn Louloulo! Extra spannend lijkt mij zo!

11. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ja k weet zeker wanneer mn ei is geweest. Zit in de mm dus dit is bevestigd met mij progesteron waarden. Voor mezelf wil k een week wachten met testen. Mocht t zijn dat k na een week positief test, dan is de duur naar de eerst volgende afspraak ook korter.

12. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Ik zou dan gewoon nog een keer tussenin testen. :D
    Maar ik kan dan ook moeilijk om met iets niet weten/verstaan. De dagen tussen het bloedprikken worden hier dan ook nog eens testjes gedaan.

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haha kletskletsklets! Leuk joh! Bernese ik ga maandag ook testen! Spannend zeg! Ik ben dan ook 10dpo. Ik verwacht nog niks te zien hoor. Bij deze andere twee zwangerschappen testte ik ook pas een dag (of twee?) voor nod positief. Maar goed, heb toch testen liggen :D

Suzy en Lindy dat tempen klinkt momenteel erg frustrerend. Ik ben blij dat er dames zijn die daar veel aan hebben, maar ik lees ook zo vaak verhalen van mensen die juist geen duidelijkheid krijgen van zo'n grafiekje. Ieder lichaam is anders dus ik geloof ook niet zo in 'morgen moet hij zoveel gestegen zijn anders weet je zeker dat...' Kan van zooooveeeel afhangen. In eerste plaats zal dat bij iedereen anders zijn, zoals Lindy laat zien met haar vorige zwangerschap (fijn dat je die teruggevonden hebt zeg!)

Hier: ik ben moe.... zooooo moe.... Was ik bij mijn tweede ook in het begin, dus dat ik dan wel weer positief. En heb opeens last van mijn stuitje. Beetje zoals na de laatste bevalling! Herkent iemand dat?

14. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    We zijn trouwens ongemerkt zomaar voorbij ons 1000e bericht gegaan!! :D:$:$

15. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Je hebt gelijk, maar indien je het op de juiste manier doet is temperaturen de meest betrouwbare manier om je ei op te sporen, enige nadeel is dat je het pas achteraf weet. Vroeger werd temperaturen gebruikt als anticonceptie.

Dat van je stuutje herken ik wel van de zwangerschap, spannend hoor. Ik duim voor je!

16. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kletskousen! :D Zo spannend dat de eerste testen (op die van gisteren na) er weer gaan aan komen.
    Ik heb 5 dec pas m'n NOD en denk dat ik dan pas ga testen. Mar t kan zomaar anders lopen :p

17. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ja! Leuk ons groepje gaat dalijk meer testen!
    28ste vandaag en dinsdag is het al de eerste!

18. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    zoo spannend meiden,,
    ik ga zo hard duimen voor de meiden die komende week mogen testen :D.. ben zoo benieuwd hoeveel er op ZWANGER mogen
    zo als het er nu naar uit ziet zal mijn NOD buiten de 8 dec vallen..
    maar blijf hier gewoon lekker mee kletsen :D.

19. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik zit nu 10dpo hihi maar ga nog niet testen. Ik heb een lange lf. Van 14 tot 16 dagen.

Dé week komt er aan. Hoop op veel roze!!!

20. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Hey maar Lindy hoe weet je dat je nod buiten de 8 dec gaat vallen?
    Als ie morgen nou omhoog gaat?
    Ik wacht ook op morgen, zoals je weet.

Deel Deze Pagina