NOD-lijst 1 tem 8 december 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Louloulo, 30 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Wauw al op 10dpo wat heerlijk!
    Wanneer ga je wel testen. Wat een spannende dagen toch weer.
    Wat is een lf?

2. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Dames ik volg jullie echt niet meer. Ik lees termen waar ik nog nooit van gehoord heb :D:(

3. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Pfff hoop dat ik ff mag klagen hier..

Voel me echt verschrikkelijk. Tijdens de zwangerschap van mn dochter heb ik meerdere malen vaginale schimmelinfectie gehad, vreselijk gevoel tijdens men bevalling had ik het de laatste keer, kwam door de hormonen zei de arts.
    Nou heb ik sinds afgelopen dinsdag ineens weer een infectie, herkende het direct. Au au au. Heel vreemd aangezien ik het meer als 2 jr niet heb gehad. Maja Gesmeerd met Canesten maar hielp niet dus gisteren medicijnen vd huisarts gekregen een zalfje en zo'n paasei. Het voelde vanmorgen al een stuk beter, tot vanmiddag. We gingen even naar de praxis en terwijl we daar rond liepen begon het pijn te doen van binnen had het gevoel dat er iets in zat, dat alsof je tampon er niet goed in zit zegmaar. Naar de wc gegaan, nou zat er natuurlijk niks maar is het zo opgezwollen dat het tegen elkaar aan zat. Ik heb een hele hoge pijngrens maar wat doet dit gruwelijk pijn zeg! Vraag me nu af of dit komt van de infectie of de medicijnen...

Zo klaagmodus weer uit 😅

4. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Monique kan je een handje geven ken het gevoel.
    Heb er regelmatig last van.. afkloppen... is nu 2.mnd terug. Schimmelinfectie is echt geen pretje..
    Meestal komt het door je hormonen die in de war zijn,.. kan natuurlijk een goed teken zijn.
    Maat prettig is het niet..
    Hoop dat het zalfje snel helpt, dikke knuffd

5. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ja echt zo naar gevoel. Heb gisteravond paasei ingebracht, kan me herinneren dat het daarna zo over was, heb het zown 10 x gehad tijdens men zwangerschap, maar dat het helemaal zo opgezwollen in van binnen kan ik me niet herinneren. Herken jij dat?
    Bedankt voor je knuffel, doet me goed!

6. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Hoi Monique, nou dat klinkt heel pijnlijk. Heb je al de huisartsenpost gebeld? Zou wel even een advies vragen, wellicht een allergische reactie? Heel frappant want ik wilde net posten dat ik vermoed een schimmelinfectie te hebben. Het voelde vanmiddag opgezwollen en nu branderig. Ik kijk het nog even aan maar ik heb t jaren geleden ook gehad en ik herken dit gevoel.
    Ik ben nu 7 dpo; stel het is een schimmel, kun je dan risicovrij zo een ei inbrengen? Irritant zeg!

7. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Nee, zat er vanmiddag wel over na te denken maar lig nu heel genant in mn blote bips met mn benen wijd op de bank en heb 2 paracetamol genomen en het gaat nu redelijk. Maar als het erger wordt ga ik zeker advies vragen.

Ik zou maandag gelijk even bellen, wou dat ik het dinsdag gelijk had gedaan.
    Ja dat heb ik 3 x nagevraagd of het kwaad kon met een kinderwens en 3 x bevestigd dat het geen kwaad kan.
    Hopelijk gaat het snel over meid, is geen pretje!

8. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Wat vervelend monique. Ik zou idd weer even contact op nemen met je huisarts. Niks vervelender dan een schimmelinfectie

9. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Bedankt meid. Ga ik zeker doen als het niet beter wordt.

10. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Ik vind het wel bijzonder om te lezen dat je een schimmelinfectie hebt. Mijn collega wist precies wanneer ze zwanger was want dan kreeg ze een schimmelinfectie. Dit was bij de eerste en de 2de

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Dat opgezwollen ken ik wel ja vorige keer kon mijn.vinger met dat eitje niet eens naar binnen zo gezwollen was het,,😞 eitje werkt binnen 24 a 48 uur zeggen ze, soms is het nodig om een 2 ei in te brengen. Tijdens mijn zwangerschap ook 3.x gehad.en 2 weken na bevalling weer prijs,.
    Het is so vervelend,😞.. goed dat je eht even aan de lucht bloot stelt,, het best is ook zo te slapen, even niks op je lijf zeg maar down under,
    Hoop dat het snel over is,, en ander maandag de.huisarts weer bellen,
    Wat ik begreep van mijm.verloskundige dat hey alleen tijdens een bevalling niet fijn.is,, kindje.kan spruw oplopen er door, voor de zwangerschap zelf kan het geen kwaad

12. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Klinkt niet echt prettig en hopelijk ben je er snel vanaf en gaan de middeltjes helpen.

Hier hebben we bloedverlies en is de vraag of het door gaat zetten of niet. Ze zeggen dat je soms bij innesteling dat ook kan hebben, maar dat het niet veel voorkomt ( dus het zal wel ongesteld zijn ). Mensen hier ervaring met toch innestelingsbloed ? Kan het toch of blijft het een fabel ?

13. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Hoeveel dag dpo ben je? Volgens mij nesteld een eitje zich tussen de 5 en 10 dpo ongeveer.
    Ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad 2 x.
    Wel bij beide bloed verlies na Nod, 2 dgn een beetje
    Was toen zoo bang,,

14. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ja toen ik het tegen mn moeder zei, zei ze ook gelijk of ben je weer zwanger? Maar toen ik het kreeg was ik pas 3 dpo dus lijkt me dat het niet met een zwangerschap te maken kan hebben, maar hoop het natuurlijk wel haha

15. Linn81

Linn81 Bekend lid

12 okt 2014
    753
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dames met een schimmelinfectie, super vervelend! Heb er zelf geen ervaring mee, maar lees dus dat t te maken hebben met hormoonschommelingen? Laten we dan vooral hopen dat de hormonen schommelen door een beginnende zwangerschap.

leinrob ik heb een innestelingsbloeding gehad bij m'n eerste en had die op 7dpo

16. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Bedankt Monique! Goh zitten we misschien samen met een schimmel! Hoe weet ik zeker of t een schimmel is? Het voelt branderig nu en is rood. Nog geen jeuk. Zie wel meer witte afscheiding maar geen "korrels". Heb ook lage buikpijn. Zou mooi zijn als het een eerste zwangerschapverschijnsel is; een geluk bij een ongeluk. Hoop dat ie bij jou ook snel over is.

17. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Ja klopt voelde ook heel fijn het liefst stop ik er een ijsklontje in hahah 😂 ik zou niet zo gauw zo gaan slapen, lijkt me niet fijn maar bedankt voor de tip haha.

Klopt, ik had het ook tijdens men bevalling, naja 3 dagen ervoor mn laatste ei gehad dus ze had wel kans op spruw maar gelukkig niet gekregen. Lijkt me zo zielig!

18. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Uh geen idee haha, ik herkende het, begon met een vervelend gevoel beneden en daarna branden en jeuk en als ik op de bank zit voel ik men hart beneden kloppen weet niet hoe ik het anders moet omschrijven haha. Owja en een koud washandje er op vind ik dan zo fijn haha.
    Maar als je twijfelt kun je altijd de huisarts even laten kijken heb ik tijdens de 1e paar keer tijdens men zwangerschap ook gedaan omdat ik niet zonder zeker te weten medicijnen wou nemen.

Het kan heel goed een zwangerschapskwaaltje zijn, bij mij WAS het iig iets wat ik alleen tijdens men zwangerschap heb gehad.

Spannend meid duim voor je!

19. leinrob

leinrob Actief lid

11 nov 2015
    193
    62
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik weet niet op hoeveel dpo ik zit. Heb niet getest en we hebben zoiets van we zien wel of het lukt een paar maanden en daarna evt wel ovulatietest in huis halen. Ben maand geleden gestopt met de pil en heb met p tracker gekeken wanneer het ongeveer zou zijn mijn eisprong. Maar misschien is die dus later geweest en nu innesteling. Maar eigenlijk weet je zelf heel goed dat je niet gelijk zwanger kan zijn en je lijf even de tijd nodig heeft. Maar ben een hele tijd veel misselijk geweest ( maar geloof nu dat dat het ontpillen was ). Ingewikkeld allemaal he

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    okaj geeft niet :D..
    heb jeje eisprong gevoelt? heb je een regelmatige cyclus?
    hoe voel je buik nu aan? krampjes? steekjes? ( ben niet nieuwsgierig :p) heb je wel een idee wanneer je NOD is?

je kan van ontpillen ontzettend misselijk zijn, heel vervelend want het lijkt dan zo op een zwangerschap,
    bij mijn 1e was ik voor mijn gevoel op en top zwanger de 1e maand maar dat was puur ontpillen,, het lijf is iets ingewikkelds,

Deel Deze Pagina