Het lijkt wel op 24 11 maar ik zou het nog niet zeker weten, als die wel de 24e is geweest zal die nu hoog blijven of nog gaan stijgen. Als je op google gaat zoeken naar uitleg kun je hele duidelijke websites vinden voor een uitleg. Ik zal wel even voor je kijken of ik wat kan vinden.
Suzy ik vind je kaartje mooi hoor. Niet te nerveus zijn, Ik denk dat hij nu mooi door stijgt. Temp je iedere dag op zelfde tijd?. Ik betrapte me er.zelf.op dat ik dus was wezen plassen om 6 uur en pas om 7 heb getempt,.
Hoi Lindy, dank je wel. Nee zal niet proberen te nerveus te zijn. Is allemaal zo spannend. Ja ik temp iedere dag om 6.30 uur. Ben er trouw aan geworden. Ja moeilijk dan als je moet plassen he?
Ja precies, is heel belangrijk anders is je temp niet betrouwbaar. Misschien kun je je volgende cyclus standaard om 6 uur gaan tempen om het te voorkomen. Ik deed vorige cyclus om 06.30 maar door mijn man zn wekker werd ik vaak al 6 uur wakker dus temp deze maand om 6 uur.
Duidelijke taal,, 😄 Ben ik.toch beetje opgelucht.. Weet bijna zeker sat ik mijn.ei echt gevoeld heb.. zo raar gevoel.. en nu ondat ik dus 2 nachten ben gaan plassen om 6 uur klopt mijn temp lijn dus niet.. ga het in mijn notities er bij zetten.. zodat ik niet meer in paniek raak wrm mijn.temp niet.stijgt
Vanaf nu gewoon direct tempen en dan gaat ie vast omhoog, temminste moet wel als je je ei hebt gehad haha.
Bedankt voor de info. Zag net dat ik daar mijn kaartje vandaan had op de een of andere manier. En volgens deze uitleg lijkt het wel alsof ie geweest is?
Ja klopt maar je weet het pas later zeker. Dit; "Dan komen we direct bij het grote nadeel van de temperatuurmethode. Je ziet deze stijging pas als je eisprong al voorbij is. "
Maar Monique, hij is toch gestegen? Als mijn basale temp 36.5 is wat is gezegd, en nu 36.8 dan is ie met 0.3 nu al gestegen en vanaf 0.2 moest ie minimaal stijgen schreven ze daar...
Ja dat klopt, maar je hebt al vaker 36.8 gehad deze maand, dat maakt het twijfelachtig, daarom moet ie daar nu blijven of hoger om zeker te zijn.
Aha! Moet ie blijven dus, nou we gaan de dagen aftellen of ie daar blijft, elke ochtend weer spannend dus!
Spannend Noralie! Maar je weet wel dat een dag na de innesteling het hcg gehalte wrslk niet hoog genoeg is voor een streepje he? Test gerust, maar houd dit in je achterhoofd Monique ik ga morgen ook testen! Ik ben dan 10 dpo. Spannend hoor: het grote testen gaar beginnen! Fijn dat je zo goed advies kan bieden over het tempen. Suzy ik had al het idee dat daar een verwarring zat. Je temp moet stijgen en dan hoog blijven. Dus niet blijven stijgen Loop je dadelijk met vette koorts rond!
Spannendddddddddddd Bioluun morgen testen! We willen wel meekijken he? hihihi. Maar Bioluun tot hoever moet ie bij mij stijgen dan? Hahaha ja niet blijvend stijgen natuurlijk