Oh wat een nieuws allemaal weer! Ik ben mss wat stiller hier, maar lees wel steeds mee Probeer me niet mee te laten slepen ivm de miskraam vorige ronde, maar begin het nu toch wel spannend te vinden nu de eersten al aan het testen zijn! Bij mij steken er nu toch ook wat symptomen op die ik herken van de vorige ronde: moe, gevoelige borsten (anders nooit last van gehad), vlagen van misselijkheid, trekkerig gevoel in m'n liezen, pukkels :x Ben nu 8dpo, dus wacht nog even met testen, maar wat gaat de tijd langzaam zeg ..... MamavanMenno ik hoop dat de test knalt komende woensdag! Ik kijk uit naar alle komende testjes, laat onze lijst maar veel roze kleuren
Lief dat je t vraagt; niet zo goed maar het wordt niet erger vandaag gelukkig. Het brand heel erg en is rood maar heb geen jeuk. Hopelijk houd ik het vol tot NOD want durf niks te gebruiken. Hoe gaat t met jou? Al beter?
NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (7) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na ma) Eefjeh, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 SamirsVrouwtje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 (mmm) 2. (6) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10 Dexa, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 Louloulo, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 3. (5) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (2e na mk) Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Missdonna, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? (mmm) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 50 4. (4) Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na mk) Melissa53, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2 5. (8) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 saar24, ? jaar, ? kindje, ronde 2 MariekeRox, ? jaar, 1e kindje, ronde 4 Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 6. (0) 7. (1) MJK, 30 jaar, 1e kindje, 15e ronde 8. (10) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 Suzy009, 43 jaar, 4e kindje, 1e ronde Meisje26, 35 jaar, 3e kindje, ronde 5 na ma Lindaw, 31 jaar, 2e kindje, 7e iui (mmm) Bitterrose, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 Secretangel, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 datumloos (2) Pindarella86, ? jaar, ronde 22, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Totaal: 42 Wachtbankje (28), Zwanger (0), Ongesteld (3), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
SecretAngel, ik wil eigenlijk niet meer zo zwaar tillen, maar ik heb even een takeltje gebruikt (hmmm lees hem terug en ik beweer natuurlijk niet dat jij zwaar bent he ) Leinrob balen zeg! Volgende ronde vol goede moed er weer voor gaan! Duimpje welkom! Ik neem eigenlijk aan dat je al op het wachtbankje zit, maar heb je nog maar even op zwart laten staan aangezien er nog twee op jouw nod zwart zijn.
😂 ik las te snel en mijn hele hoofd zit vol snot, dus ik dacht waar heeft ze het over? Takeltje? Wat heb ik gemist. En ineens viel het kwartje. En toen ik het nog een keer las wist ik dat het klopte. Bedankt hè 😉 Maar lief dat je me op het wachtbankje hebt getakeld. Heb het niet eens gemerkt en zit heerlijk. Nou ja, heerlijk..... Wil eigenlijk weer vanalles Googlen, maar oh wat ben ik zenn.
Ben dit weekend niet zo actief geweest maar inmiddels al weer 8 dpo. Aan de ene kant vind ik het snel gaan aan de andere kant ook weer langzaam xD ik heb nu juist helemaal geen symptomen, geen puisten ( alleen na veel chocola eten gehad), geen lijntjes, geen zere borsten, niet misselijk dus ben beneiwd deze ronde! Balen voor de dagen op rood, en las al 1 zwangere?! Gefeliciteerd!
WoW wat een berichtjes he! Nou ik heb nergens meer last van en vanochtend negatief getest met 9 dpo. Cyclus zal 26-27-28 dagen zijn maar nog geen tekenen van menstruatie..ik heb nog een test en wil eigenlijk nu wachten tot NOD... Hoe doen jullie dat dames? Net zoals ik zwangerschapstest net als ovutest gebruiken vanaf 7 dpo..? Haha of wachten jullie braaf af? Zeker voor de dames van 1 2 dec NOD? X
Een stuk beter gelukkig, bijna helemaal weg. Als ik jou was ging ik wel wat er voor ophalen hoor, het kan echt geen kwaad. En als je er niks aan doet gaat het van kwaad naar erger.
Ik ben nog niet helemaal zeker van mij ei,, Maar zo als het er nu naar uit ziet mag ik pas 10 of 11 dec testen. Dus denk dat ik 8 dec er een testje tegen aan gooi als ik dan nog nie ongi ben 😄. Met mijn.jongste deed ik ook stiekem ovu testen voor mijn Nod hihi
Denk gepost in het verkeerde topic. Man jullie kletsen nogal. Halve dag niet komen kijken en 3 pagina's te lezen.
Ik hou t ook niet meer bij haha! Jeeeej al 1 dame op roze! Leinrob op rood, balen! Weet je t echt zeker?? Anonimo ik test eigenlijk niet voor NOD. Ik heb die enorme testdrang om de een of andere reden niet Ik ben natuurlijk wel erg benieuwd, maar die paar extra dagen gaan me meestal goed af.
Normaal ben ik altijd heel nuchter maar dit is onze laatste iui voor dat we ivf krijgen. Man man man ik maak me zelf helemaal gek Ben er normaal (zo ver dat mogelijk is met mmm) niet veel mee bezig maar ik merk dat ik er elke dag aan denk deze keer. Meiden die ook in de mmm zitten welke hormonen gebruiken jullie voor de folikel groei?