Dat het verhaal van Tyrah nogal "rommelt", om het aardig te zeggen. Ik denk dat pipo's reactie voortkwam uit een geheel topic over bovengenoemde 'miskraam'. Vind het vervelend om zo neer te zetten, wil je ook niet een naar gevoel geven, Tyrah, maar dit is gewoon een observatie van hetgeen gezegd en gebeurd is. Maar wat het ook is geweest, voor jou is het heel heftig en dát is sowieso echt, dus heel veel sterkte daarmee.
Goedemorgen dames, Hoe is het hier? Hier gister men baaldag gehad, op de bank gelegen met een dikke reep chocola en nu gaan we weer fris de nieuwe ronde in. Op naar men ei!
Goedemorgen dames! Hier weer begonnen met ovulatietesten, ben benieuwd Potato, hopelijk kunnen ze je geruststellen. En ik duim voor je dat je niet de molen in hoeft! melissa, welkom! Monique93, toch altijd weer fijn he zo'n stuk chocola op je baaldag! Succes deze ronde!
Ik begon vanmorgen na mn beschuitjes aan taaitaai en toen nog tum tum en daarna oreo koekjes.. oeps haha had ik trek in😂 Nu even een ochtend werken. Vanmiddag naar het ziekenhuis!
Hoi meiden, ik wil me hier ook graag aanmelden. Joan1984, 31 jaar, ronde 5, 3de kindje. Mijn nod is 8 december. Zou iemand mij op de lijst willen zetten?
Dag meiden! iemand een idee? net wat buikpijn ging naar wc, helderroodb bloed met stolsels (sorry).. menstruatie was zondag al over en nu dit.. snap er niets meer van, wat is dit nu weer?
Hoi allemaal, ik ben Suzy moeder van 3 kinderen, 19,5 bijna 20 een zoon, een dochter van bijna 18 jaar en dochter van 13 jaar die bij haar vader woont, en 1 * een meisje doodgeboren in 2004. Zou graag willen mee kletsen hier, heb het al een hele tijd in mijn hoofd zitten maar durfde niet zo goed vanwege mijn leeftijd. Maar zag een ander topic en heb daar gereageerd en dacht dit lijkt me ook wel leuk en gezellig. Moet alles nog wel terug lezen dat wel. Heb sinds 2012 een nieuw partner die geen kinderen heeft en ik zou best nog wel een kleine willen met hem dus gaan we er voor nu. Zijn ook getrouwd in 2012. Suzy, 43 jaar, 5e kindje, 1ste ronde.
Suzy wat leuk! Vriendin van mij jaar moeder was 45 en zwanger van der 3e kindje. 2 meiden al in de 20. Super leuk. Hij heeft 2 grote zussen! En is al oom van 2 kindjes op 6 jarige leeftijd hihi
Hihi ja zo gaat het dan! Wat supergeweldig om te lezen. Dus het kan wel! Hoop dat het bij ons ook wel gaat lukken.
Hallo meiden. Vandaag eindelijk de uitslag van gynaecoloog gehad. Eigen gynaecoloog is ziek. Werd alleen beetje vaag overgebracht. Volgens de gynaecoloog heeft hij de uitslagen ook door een andere arts laten beoordelen en ze zijn tot de conclusie gekomen dat het volgens hen redelijk normaal is. Eigen gynaecoloog had de uitslag al beoordeeld en blijkt in mijn dossier gezet dat ze ons wilde spreken. Dus nu de 23ste gesprek met eigen gynaecoloog.
O en als extra verrassing blijkt mijn ei al in aantocht. Had wat last van mijn buik en heb een ovulatietest gedaan. Wat denken jullie?
Suzy welkom. Mijn moeder heeft bog een zoon gekregen op 42 jarige leeftijd ik was toen 16 vond het geweldig heel veel succes