Het zijn die goedkope KV testen 2v5. Ik weet dat het lijntje er staat, maar naar mijn idee lopen mijn testen niet op
missschien maak je heel langzaam HCG aan, en kan dat het verklaren waarom je testen niet op lijken te lopen het kan nog alle kanten op meid dikke knuffel
Ik heb hetzelfde met m'n test En ik heb zonet een uurtje geleden een beetje bruin/roze/rood verloren en nu wat krampjes dus ik vrees het ergste
Ja daarom zie ik graag die testen die niet oplopen naast elkaar (dat bedoelde ik) Dan kan ik meekijken of ze oplopen....
Hopen dat het niet doorzet Zoesje, ik duim voor je!! Is het raar om te zeggen dat ik niet durf te testen...? Ik heb net een early test gekocht, mijn NOD is donderdag, en ik wil eigenlijk morgen vroeg voor m'n werk aan gaan testen... Maar ben veel te bang dat ik zo enorm van slag zal zijn (positief of negatief) dat ze er iets van gaan merken.. Maar ik ben zo benieuwd!!
Oh spannend al die lichte streepjes! Hoop voor jullie dat ze mooi op zullen gaan lopen! Ik bedacht me nu ineed dat ik al op cd25 zit. Als mijn cyclus weer 27 dagen is moet ik donderdag ongesteld worden ( of niet) en anders gewoon zaterdag pas! Eigenlijk wil ik echt wachten met testen tot de 7de! 5 en 6 december moet ik om 7 uur al op me werk zijn dus dan word testen helemaal niks (als dat nog nodig is )
Zeker niet, het is ook super spannend! Proberen om de beste actrice in jezelf naar boven te halen en gewoon testen
Ja valse/mislukte testjes willen dat wel eens doen. Misschien even een paar drupjes water er in doen.
Ik heb een album gemaakt met de foto's van de testen van gisteren en vandaag. Ze staan bij mijn profiel.
Ik zou gewoon even door testen meid, hcg verdubbeld elke 48 uur dus zou die morgen donkerder moeten zijn.
ik heb ze gezien,, ik denk dat je echt even door moet testen en hoop snel op een super duidelijke test