Sensitest blijft bij mij altijd omowit als er niks is en geeft enkel een streepje als er wel iets is. Z&k was dan een heel ander verhaal met hun dipsticks.
Ik heb het gevoel vandaag ook op rood te mogen.. Gister al een beetje die zeurende pijn en had heel veel afscheiding, voelde alsof ik ongesteld was. Temperatuur is vandaag weer verder gedaald, nog niet onder die lijn maar zal vandaag wel ongesteld worden.. Dus dat word dan op naar ronde 14. Waarschijnlijk blijft dat wel december want dan zal me cyclus nu weer 27 dagen zijn. We zullen zien
K zie veel dames op rood. Vervelend meiden! Hopelijk start het nieuwe jaar met een mooi kafo! Ik wou nog even de knaltest van vanmorgen MN rijtje laten zien
Ja hoor! Net naar de wc, 1 druppel rood! Duimen dat het niet doorzet, maar krijg nu toch weer mijn twijfels! Dan loopt mijn cyclus wel raar. 25 dagen, 27, 28 en als hij nu doorzet 30 dagen
Ik zit 8 dpo en krijg test drang. ik ben ongeveer 4 jaar terug gestoken door een beest op me buik dat ik op me motor reed en die deed heel zeer lang last van gehad. En dat ik zwanger was was het net of er op die plek een naald in zat als ik er over aaide en dat heb ik nu weer als de dekens er over wrijven is dat erg gevoelig dus komt er op neer dat me huid héél gevoelig is. Ook heb ik warme en gevoelige tepels normaal ook wel maar nu anders. Heb geen trek in eten maar barst van de honger. Bij me vorige zwangerschap heb ik het 9 maanden héél zuur gehad met hele slok darm was aan getast nu heb ik het weer steeds zo zuur 😧 En heb het al door bloed heet en een kop alsof ik hele dagen buiten gelopen heb en rozig ben. Heb me man ook niet nodig om op te warmen in bed 😊 ben sinds 3 dagen me eigen kacheltje 😃 Owja 🙈 en last van boeren en windjes laten 🙈 Ben heel benieuwd of het gelukt zal zijn of dat de hormonen me weer in de maling nemen 🙈
Oh nee nummertje3 zo oneerlijk inderdaad testen die wel iets aangeven als ze niet moeten doen... dikke knuffel Ja ik zie iets MJK!! spannend! Mooie test Chantal!!! Knuffel voor de andere dames die nog in onzekerheid zitten of op rood moeten.... hier begint de spanning toch wel wat te stijgen.... ondanks dat ik het idee dat het gewoon niet kan, is het toch altijd spannend als nod in de buurt komt.. morgen is het zover.. verwacht rood hoor... onderbuik begint alweer wat te ouwehoeren.... dus ik zie het morgen wel! mocht het nu toch wegblijven dan zaterdag denk ik maar even een test doen.. heb geen in huis, dan kan ik ook niet in de verleiding komen!!!!
irritant he die symptomen? je weet niet of het nu echt is of dat je voor de gek gehouden wordt! ken ik heel erg goed... we moeten maar gewoon afwachten denk ik......
Meiden over hun npd en een witte test. Ik heb een lf van 16 dagen. Dus ook bij jullie zou die langer kunnen zijn als normaal. Ik ben overigens nog niet ongesteld. Verwacht dit morgen of zaterdag.
ja ik ook!! eerste week gaat nog wel, maar zodra de week van nod is aangebroken: arrrggg en ik voel van alles en alles doet zeer hahahah... pff het is toch wat
Balen voor de nieuwe op rood! Nou Lindaw en Lindy dat klinkt wel erg hoopvol. Wanneer gaan jullie testen???
Ik wil 6 december testen als ik het nog net ben. Ik heb inderdaad vlagen van dat trekkerige gevoel in me buik vooral met hoesten of niezen is het net of ik die dag ervoor zwaar me buikspieren getraind heb. En hier ook eczeem morgen afspraak bij de dokter het brand als een malle had het als kind zijnde ook dus ff zalfje halen dat het snel weg is 😃
NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (7) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na ma) Eefjeh, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 SamirsVrouwtje, 25 jaar, 1e kindje, ronde 9 (mmm) 2. (6) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 Cateye, 34 jaar, 1e kindje, ronde 10 Dexa, 22 jaar, 1e kindje, ronde 1 Louloulo, 26 jaar, 2e kindje, ronde 3 (2e na mk) Duimpje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 5 3. (6) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (2e na mk) Nummertje3, 33 jaar, 3e kindje, ronde 3 Missdonna, 26 jaar, 1e kindje, ronde ? (mmm) Voetstap, 35 jaar, 2e kindje, ronde 50 Magnolia, 29 jaar, 1e kindje, ronde 1 4. (5) Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 24 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na mk) Melissa53, 21 jaar, 1e kindje, ronde 2 Zoesje, 24 jaar, 2e kindje, ronde 3 5. (9) Clarajilla, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, ronde 5 Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 saar24, ? jaar, ? kindje, ronde 2 MariekeRox, ? jaar, 1e kindje, ronde 4 Lola1982, 33 jaar, 3e kindje, ronde 1 Liesiewiesie, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 6. (0) 7. (1) MJK, 30 jaar, 1e kindje, 15e ronde 8. (10) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Trijn87, 29 jaar, 1e kindje, ronde 6 Joan1984, 31 jaar, 3e kindje, ronde 5 Suzy009, 43 jaar, 4e kindje, 1e ronde Meisje26, 35 jaar, 3e kindje, ronde 5 na ma Lindaw, 31 jaar, 2e kindje, 7e iui (mmm) Bitterrose, 23 jaar, 1e kindje, ronde 15 Secretangel, 32 jaar, 2e kindje, ronde 4 datumloos (2) Pindarella86, ? jaar, ronde 22, 1e kindje Leinrob, 32 jaar, 1e kindje, ronde 1 Totaal: 45 Wachtbankje (25), Zwanger (2), Ongesteld (10). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR IN KLEUR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET![/QUOTE]