Gisteravond nog een ovulatietest gedaan en die knalde er af. LF is bijna altijd 14 dagen dus kan vanaf 27 Nov al testen. Nu Fingers crossed en afwachten.
Er eindelijk nog eens geraakt. Niet alles bij gelezen maar ik zie dat de lijst mooi upgedate is. Welkom dames. Bernese: Ik ga er niet anders mee om door die pendel. Mocht het raak zijn en ik raak aan de 1ste echo (op 6weken vanwege 2 vroege mk) worden onze ouders, broers en zus op de hoogte gebracht. De rest zal moeten wachten tot in 2016 na de 12-weken controle.
Ik heb niet voor december maar veel pendels voor januari en eigenlijk heb ik daar best mijn hoop op gevestigd.. Ook omdat wij nu al langer dan een jaar bezig zijn en het nog een half jaar zelf moeten proberen. Ben er ook erg me bezig mijn nod zou dan 2 dagen voor me verjaardag zijn en zit nu al te bedenken dat ik dan wacht net testen tot me verjaardag. Als het dan nog niet raak is zou ik wel heel teleurgesteld zijn en zal ik in een grote dip zitten
De ovulatietesten zijn besteld, denk morgen binnen. Ga ik maar eens testen denk ik... Niet dat ik denk dat m'n ei eraankomt, maar stel je voor dat ik hem ga missen haha
Ik heb een pendel voor maart. Maar toch doe ik er verder niets mee. Ik verwacht zelfs deze maand eigenlijk niets En volgende maand dan de kijkoperatie.
Mijn ovulatietesten zijn ook besteld. Bij Zwanger&kids. Ik begrijp dat hun zwangerschapstesten (de dipsticks) erg onbetrouwbaar zijn maar de ovulatietesten wel. Je krijgt er nu een gratis zwangerschapstest bij (cassette). Wilde eigenlijk niet gaan testen, maar wordt aangestoken door al die testen op de fora! Word ook een beetje zenuwachtig van het feit dat ik nu al veel slijm heb waar je draden van kunt trekken terwijl mijn ei over 7 dagen pas moet komen. Ben altijd heel regelmatig, dus ben benieuwd hoeveel dagen van te voren dat slijm bij jullie begint.
Hier pendels voor maart, lijkt me nog zooo ver weg hihi.. ik trek me dr niet zo veel van aan,, hoop dat het gewoon voor maart raak is.. Mijn oudste is van 4 jan. Jongste van 24 dec.. Hoop toch niet weer uitgerekend te zijn in Dec jan.. Als het zo heeft moeten is het zooo.. maar liever een andere maand hihi..
Ik ben er idd ook wel een beetje bang voor dat ik teleurgesteld zal zijn als het deze maand niet raak is. Probeer me er niet te veel op vast te zetten maar is best lastig. Wil ook gewoon zo graag dat het lukt!!
Zie dat ik niet meegenomen bent op de lijst Mag ik erbij? En mijn nod is denk ik 6 december. Bedankt alvast!
NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (4) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na MA) 2. (2) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 3. (3) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (ronde 2 na mk) 4. (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na MK) 5. (2) Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, Ronde 5 6. (1) Suzy009, 43 jaar, 5e kindje, 1ste ronde. 7. (0) 8. (3) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 datumloos (3) Louloulo, ronde 3 (2 na mk), 26 jaar, 2e kindje Pindarella86, ronde 22, 1e kindje Misdonna, 26 jaar, 1e kindje, mmm Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 23 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Suzy heb je op de lijst er bij gezet . gezellig dames het wordt nog druk al 23 dames,, Ik heb Tyrah van de lijst gehaald, ze heeft haar account verwijderd van de pagina,
NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥ 1. (4) Mizz bunny, 32 jaar, 2e kindje, ronde 5 (mmm) Bernese, 23 jaar, 1e kindje, ronde 4 Anonimo, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Frummels, 28 jaar, 1e kindje, ronde 10 (5e na MA) 2. (2) Mamavanmenno, 32 jaar, 3e kindje, ronde 6 Chantal6790, 25 jaar, 3e kindje, ronde 3 3. (3) Bioluun, 31 jaar, 3e kindje, ronde 1 Noralie87, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 Suus123, 31 jaar, 1e kindje, ronde 10 (ronde 2 na mk) 4. (4) Goodlife, 33 jaar, 2e kindje, ronde 10 Debjola, 32 jaar, 5e kindje, ronde 4 LaQueen, 23 jaar, 1e kindje, ronde 1 Marlies78, 37 jaar, 1e kindje, ronde 2 (1e na MK) 5. (2) Clarajilla, 24 jaar, 1e kindje, ronde 13 Monique93, 27 jaar, 2e kindje, Ronde 5 6. (1) Suzy009, 43 jaar, 5e kindje, 1ste ronde. 7. (0) 8. (3) Rietje86, 29 jaar, 1e kindje, ronde 3 nenp, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Lindy, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 datumloos (3) Louloulo, ronde 3 (2 na mk), 26 jaar, 2e kindje Pindarella86, ronde 22, 1e kindje Misdonna, 26 jaar, 1e kindje, mmm Linn81, 34 jaar, 2e kindje, ronde 3 Totaal: 23 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Leuk dat er zoveel meiden zijn! Gisteren had ik nog een beetje roze afscheiding en sinds vandaag is het helemaal over. Ging maar gelijk mijn baarmoeder checken.. Maar jeeeemig, wat is het gelijk na je menstruatie stroef zeg. Pfff, ach.. Wij knuffelen toch op z'n vroegst pas van het weekend met elkaar.. En zo te 'voelen' geen haar op m'n hoofd die er eerder iets naar binnen wil hebben hahahah. Op naar een zachte, glibberige baarmoeder met eisprong.... Kom maar op, lichaam! Jammer trouwens van die pendels, ik mis ze constant.. Ben ook wel benieuwd naar de voorspellingen! Ik hoop eigenlijk gewoon 4 december positief te testen of in ieder geval een goede cyclus te hebben en anders nog gauw ff een briefje naar de kerstman dat ik op 1 jan positief wil testen, haha. Ik zie trouwens dat Clarajilla en mijn leeftijd omgedraaid zijn. Ach, dan ben ik in dit topic gewoon een jaartje jonger, haha.
Geen idee wie het vroeg. Maar bij mij gaat het vruchtbaarslijm op en af vaak voor een week of 2. Het is hier albopnieuw begonnen. Vandaag af en toe steken links en eiwitachtig slijm. Maar denk niet dat mijn ei al zal springen.