Hoi Bioluun, nee geen digitale test maar een plustestje. Heb omhulsel al weggegooid maar is een test die mijn zusje voor mij meebracht van Clear Blue. Een test die je 5 dagen van tevoren kunt doen en ik zit op 10 dpo.
Wat leukkkkkkkkkkkkkkkkkk die foto met dat testje erin en verrassing! Zit met een glimlach ernaar te kijken gaan ze vast geweldig vinden!!!
Dank je wel ik hoop ook dat het nog of deze ronde lukt of de 2 erna.Ben er echt een beetje klaar mee 😧😩 Wat gaaf 😃😃😃
Waauw dames op roze gefeliciteerd! Suus wat fijn! Heb toch vaak met je in het nod forum gezeten! Tis je gegund meid! Een hele duidelijke knaller zeg! Waauw Hier nog niet veel bijzonders... Lekker af wachten en we zien het wel... Dames succes nog!
Goedemorgen dames, zijn er nog testers vanmorgen? Hier omhoog met mijn temp: 37 precies rond. Maar hoorde van iemand gisteravond dat mij eisprong niet is gesprongen op die dag dat ik denk... ze had er een heel verhaal bij en moest er even over nadenken... Wie weet veel van temp kaartjes (ook) af en kan bepalen wanneer ik mijn eisprong heb gehad? Anders test ik veullllllllste vroeg eigenlijk. Zij had het erover dat ik dan zeker 2 dagen vroeger ben dan nu 11 dpo, dus op dag dpo 9 zit en gisteren op dpo 8...
Sorry meiden. .. Door mijn blijdschap heb ik niet veel op anderen gereageerd. ... Ohh wat jammer Clarajilla , was zo leuk geweest tegelijk hihi. ... dikke knuffel en ik ga heel hard voor je duimen de volgende ronde. .. Succes linda w. Hoop dat het snel zover is! Suzy Ik ben een ontzettend slechte tuurder maar hip voor je dat je vandaag gewoon een duidelijk streepje hebt! ! Succes straks Dexa... spannend hoor. . Echt balen meis Louloulo... Hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten! ! Dank je nenp zo onwerkelijk nog. .. Toen ik net wakker werd gelijk ff telefoon erbij gepakt om de foto te bekijken. .. zeker weten dat het geen droom was. ...
Meiden! Ik ben overtuigd pfff ik zit nu op dpo 9 dus valt nog helemaal niet te testen... En dat betekend dat ik ook nog eens in het verkeerde nod forum zit want dpo 14 is dan op 10 december terwijl deze dan tot de 8ste gaat... Ik moet er 1 opschuiven. Maar kom wel nog spieken hier want vanaf het begin doe ik en leef ik al met jullie mee x x x
Jeeeeijjjj gefeliciteerd zwangere meiden. We gingen opeens van veel rood naar veel roze 😍 Wat balen suzy waarom gebruik je geen ovulatietesten? Dat temperaturen lijkt me echt vreselijk lastig en onduidelijk
Nou hier hoef ik niet meer aan te twijfelen toch? Hihi Zo blij maar ook onwerkelijk nog. ... is nog niet helemaal geland.....
Wow Suus123 mooie knaller! Suzy ik denk echt wel dat je ei gesprongen is op dag 19. Je temp is vanaf dan mooi beginnen stijgen.
Mooie test suus van harte gefeliciteerd! Ik mag op rood Tot op de volgende lijst. Blijf nog wel meelezen hoor!
Suzy ik heb even gaan lezen in je topic. Ik volg rogijuli niet. Ze gaat uit van een basale temp van 36.6 als ik kijk naar je metingen zal die ergens tussen de 36.55 en 36.6 liggen. Op cd 19 was je temp 36.5 als ik het goed zie? In de loop van die dag/nacht is je ei gesprongen. Op dag cd20 was je temp 36.7? Wat een lichte stijging is maar je temp stijgt vanaf dan mooi verder.