Hihi, soms heeft het lijf wat langer de tijd voor. Daarom testen veel vrouwen pas op of na hun nod positief😄
,, dank je wel.. Gun het iedereen van harte,. Het lijkt me vreselijk als je zo lang moet wachten op een ukkie
Welkom Illiegoesbam! De digitale testen van cb mag je helaas nooit openmaken omdat die altijd een tweede streepje kunnen geven zonder dat dat ook maar iets hoeft te betekenen. Maar een streepje op de kv is natuurlijk wel interessant! Ben benieuwd hoe het oploopt! Als je nog op de lijst wilt kun je dan even laten weten hoe oud je bent en welke ronde en hoeveelste kindje het is?
gefeliciteerd voor de meiden op roze, echt superr!! ik heb vanmorgen een test gedaan.. helemaal niks te zien helaas! maar nu weet ik ook waarom.. nog geen 2 uur later brak mijn menstruatie door dus ik mag ook op rood helaas. ik blijf wel nog gezellig meelezen en schrijven, en voor de meiden die nog moeten wachten, succes!!
Ik heb het gelezen van die cb testen. Maa heb idd de kV en action test ook met een licht tweede streepje. Ik ben 38 en dit is ronde 15 voor 1e kindje
Goedemorgen dames, ik schreef net: Denk dat het niets meer kan gaan worden want mijn temp is 36.7 vanmorgen. En een dip op 10 dpo kan zeker niet? Wie weet dit?
Ohhh nee lindaw, marlies en dexa. ... dikke knuffel. .. ik weet hoe groot de teleurstelling elke keer is! Ik ga ook heel hard voor jullie duimen! !!!
Bohh hier ook een dip in temp,, hij is op dpo9 0.1 gezakt,.. had vannacht flinke buikpijn. Aan 1 kant.. Vanmorgwn bij opstaan nog steeds de zelfse sympthomen als de afgelopen.dagen.. Pfff dit maakt een mens zo onzeker.
Heb beetje gekeken Louloulo, en het kan een innestelingsdip zijn zag ik op google tot 10 dpo... 5 tot 10 dpo... moet morgen dan wel weer omhoog.
Ik heb vanochtend de cb gedaan! ! Morgen ziekenhuis bellen!! Heb nog even zitten huilen. ... kan het niet bevatten. . Maar ben ook best wel een beetje bang dat het fout gaat. .. vorige x is bij 6 weken het gestopt met groeien. .. dat is over 1.5 week. .... maar kan niets anders doen dan er nu van genieten en we zien het wel in het ziekenhuis! !!
Hier met zelfse probleem op dpo 9 temp dip.. Bojhh ik kon wel janken.vanmorgen.. Zag mijn naderende ongi al komen,, tot mijn vriendinnetje mij er op wees dat het een eventuele innesteling kan zijn.. Hopen dat onze temp morgen weer omhoog is.
Hee meiden, Hier gaat t waarsch fout. Na vrijdag een dikke streep te hebben gehad een dag voor NOD, is m'n test nu zo goed als wit. Ik ben erg verdrietig en hoop dat m'n lijf nu zelf zorgt voor een spontane (vroege) miskraam. Uit m'n verleden weten we dat vruchtzakjes bij mij heel erg vast komen te zitten in m'n baarmoederslijmvlies en daarom vorige keer een curretage (bij bijna 10 weken). Maar ik hoop omdat t zo vroeg nog was dat m'n lijf t nu zelf oppakt. Ik ben enorm verdrietig...
We gaan duimen Lindy. Ik las net van RoGiJuLi in mijn andere topic dat het ook zo kan voorkomen had ze meegemaakt in haar clubje met iemand. Moet je maar ff komen lezen Lindy. In ieder geval moet de boel omhoog willen we nog kans maken hihihi. Spannend niet? En anders naar de volgende ronde?
Ahhhh nee... oh wat vind ik dit rot voor je .. hele dikke knuffel. ... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen. .. Veel sterkte